Leluja ja krääsää
Poiminta

Mä muistan ainakin omasta lapsuudesta

Trolls-hahmot
Squushit
eri firmojen logoilla päällystetyt jojot
tamagotchit
Baby Born- nuket
Kaalimaan kakarat
Nikko-autot
limanuljaskat ( ne, jotka jätti kivat jäljet osuessaan tapettiseinään )
Kinder-munien keräilyhahmot
Sylvanian Families- hahmot

taisi löytyä melkein kaikkia noita jossain vaiheessa...

• ylös 135
  • alas 5

Sivut

Kommentit (255)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla oli peltinen hyrrä ja sellanen pyöreäpohjainen nukke jota ei saanut kaatumaan, se pomppas aina pystyyn ja siitä kuului pimpom. Juu, olen aika vanha.

• ylös 180
  • alas 1
Vierailija

Trollit, My Little Ponyt, tutit, Polly Pocketit, Kooshit

Kaikkia löytyi ainakin muutama.

• ylös 95
  • alas 1
Vierailija

Lentokone balsapuusta kuminauhavetoisella propellilla

Muutama Jippo lehden mukana tullut lelukrääsä

Superpallo

Markkinapallo

Henkarinputki jolla ammuskeltiin pihlajanmarjoja

Aspi ritsa

• ylös 104
  • alas 0
Vierailija

Lasketaanko twistnaru (vai miten se kirjoitetaan?) leluksi? Sellainen oli kaikilla tytöillä jossain vaiheessa.

• ylös 269
  • alas 0
Vierailija

80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa oli ainakin näitä: He-man, Turtles, Game&Watch, Viewmaster, Rambo puukko

• ylös 63
  • alas 0
Vierailija

Nallirullat ja nallipyssyt. Ensin oli nallinauhaa ja myöhemmin punainen, muovinen rinkula. Nauhaa paukuteltiin joskus ihan kivellä. Muistan ihanan nallinkäryn vieläkin.

• ylös 205
  • alas 0
Vierailija

Furby, se taisi olla aika kallis, en oikein tiedä oliko suosittu mutta muistan mainokset ja näitä ihmeteltiin kaupassa. Itse en ainakaan saanut sellaista toiveista huolimatta. En kyllä ollut aivan pieni enää silloin vaan koululainen.

• ylös 82
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nallirullat ja nallipyssyt. Ensin oli nallinauhaa ja myöhemmin punainen, muovinen rinkula. Nauhaa paukuteltiin joskus ihan kivellä. Muistan ihanan nallinkäryn vieläkin.

Nallinauhaa juu piti olla.

• ylös 43
  • alas 0
Vierailija

Hei, laittakaa myös vuosiluvut. Mä en usko että kaikkien kaikki mainitsemat on ollut samoina vuosina pinnalla.

• ylös 51
  • alas 0
Vierailija

Paperinukeilla leikittiin paljon. Apu-lehden paperinuket oli kivoja. Ei ole enää tallessa. Uskokaa tai älkää niin käpylehmiä tehtiin ja oksista ja sammalesta ja kivistä kaikenlaista.  Minulla oli aika vähän ns. oikeita leluja. Yksi iso nukke, jonka sain synttärilahjaksi ihan pienenä, sitten kaksi muuta pienempää nukkea, molemmat joululahjoja. Sitten oli turkoosi iso nalle, siitä olin järjettömän onnellinen. Tuli kummitädiltä postipaketissa joskus synttäriksi ja olin varmaan melkein 10 vee

- yksi lelu ja sekin naulattu lattiaan

• ylös 114
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Trollit oli ihania, olisipa niitä alkuperäisiä vielä myynnissä.

Kirppareilla niitä näkyy aika usein, eilen viimeksi huomasin

• ylös 16
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.