Seurustelu viikko-viikko isän kanssa. Harrastatteko seksiä, kun lapset isän luona?
Mun miesystävä ei halua harrastaa seksiä, kun hänen lapsensa on paikalla. Se on ok, että olen siellä yötä. Käydään sitten mun luona alkuillasta käymässä, jos tarve vaatii.
En ihmettele, että ero tuli lasten äidistä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni asuu meidän kanssa. Lapsivapaata ei ole juuri koskaan, koska lapsen isää ei kiinnosta. Eli joo, kyllä meillä on makkarielämää eikä ole edes vaikeaa. Lapsi asuu täällä, mutta käy kavereilla, harrastuksissa. Yöt hän nukkuu eli ei mitään ongelmaa. Makuuhuoneen ovi on (työnteonkin vuoksi) äänieristetty ja lukollinen. Hissukseen ollaan kun lapsi on kotona. Eikä makkarit ole vierekkäin, vaikkakin samassa kerroksessa. Se auttaa vähän.
Omasta kokemuksesta sanon, että seksiääniin herää kyllä helposti yöllä. Mikään eristetty ovi ei paljon auta. Inhottaa vanhemmat, jotka paneskelevat lasten kuullen sen varjolla, että ne nukkuvat. Lapset heräävät, mutta eivät uskalla tuoda sitä ilmi vaan esittävät nukkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi missään suhteessa mieheen, jolla alaikäisiä lapsia. Kaveri voisin olla mutta sittenkin pitäisi tuntea koulusta tai töistä.
Samasta syystä, kuin sinäkin niin minä en olisi yhdenkään naisen kanssa missään suhteessa yh naiseen, jolla on alaikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni asuu meidän kanssa. Lapsivapaata ei ole juuri koskaan, koska lapsen isää ei kiinnosta. Eli joo, kyllä meillä on makkarielämää eikä ole edes vaikeaa. Lapsi asuu täällä, mutta käy kavereilla, harrastuksissa. Yöt hän nukkuu eli ei mitään ongelmaa. Makuuhuoneen ovi on (työnteonkin vuoksi) äänieristetty ja lukollinen. Hissukseen ollaan kun lapsi on kotona. Eikä makkarit ole vierekkäin, vaikkakin samassa kerroksessa. Se auttaa vähän.
Omasta kokemuksesta sanon, että seksiääniin herää kyllä helposti yöllä. Mikään eristetty ovi ei paljon auta. Inhottaa vanhemmat, jotka paneskelevat lasten kuullen sen varjolla, että ne nukkuvat. Lapset heräävät, mutta eivät uskalla tuoda sitä ilmi vaan esittävät nukkuvaa.
Äänieristys ei auta ääniin? Tietysti auttaa. Normaaliin elämään kuuluu, että vanhemmilla on sukupuolielämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänieristys ei auta ääniin? Tietysti auttaa. Normaaliin elämään kuuluu, että vanhemmilla on sukupuolielämä.
Pelkkä oven äänieristys ei auta. Lasten ei tarvitse osallistua siihen sukupuolielämään.
Ketä edes himottaa pidemmässä parisuhteessa niin, että pitää mennä hoitelee jonnekin puskaan hommat?
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaa seksiä aamulla ja menee siitä sitten suihkuun, miten se (omassa huoneessaan nukkuvan) teinin näkökannalta eroaa normaalista aamusuihkusta?
Itse en mene iltaseksin jälkeen pesulle. Iso osa ihanuutta on käpertyä syliin nukkumaan. Nouseminen ylös siinä välissä pilaisi sen.
Ällöä kun spermat valuu lakanoille ja sitten nukkuu limaisissa spermaisissa lakanoissa. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Saako teinikin harrastaa kumppaninsa kanssa seksiä kun aikuiset ovat kotona?
Kunhan hoitavat asian niin, ettei minun tarvitse kuunnella sitä. En halua kuulla kenenkään seksiääniä.
Hyi saakeli ihmistä, joka ei käy seksin jälkeen pesulla. Kaikki lomat ja mällit siellä muhii. Yök.
Ei, kun isä on minun luonani. Lapset ovat äidillään.
Tämäkin ketju muistuttaa kaikkia, että tämänkään asian takia ei lapsia kannata tehdä. Pankaa ja muistakaa ehkäisy:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hyvä syy olla valitsematta yyhhoo äitiä. Kannattaa valita varattu tai sinkku nainen.
Ei kuule lapset estäneet minun yh-äitiä eikä monen kaverinkaan äitiä paneskelemasta isoon ääneen. Ihan estottomasti voihkittiin kun lapset oli olohuoneessa. Miehet tuntuvat olevan tarkempia tämän asian suhteen kun kukaan ei ole kuullut isänsä panemisia, vaikka heilläkin oli suhteita.
Ei todellakaan pitäisi lasten joutua kuuntelemaan mitään aikuisten paneskeluääniä. Sellainen vanhempi joka huutaa ja voihkii kovaan ääneen lasten ollessa seinän takana, on itsekäs ja edesvastuuton, vain oma nautinto kiinnostaa ja lapsista viis.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli ihmistä, joka ei käy seksin jälkeen pesulla. Kaikki lomat ja mällit siellä muhii. Yök.
Jaah, no naisen alapää ei ole kovin pitkään koskaan puhdas, vaikka joka päivä kävisi pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Yök, kun tuli oikein puistatus kun ajattelin, että jää nukkumaan pilllut ja kulllit limaisina ja mällisinä ja pyörii yön sängyssä näissä eritteissä. Voi oksu, kuka voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaah, no naisen alapää ei ole kovin pitkään koskaan puhdas, vaikka joka päivä kävisi pesulla.
No mutta edes seksin jälkeen peseytyisi? Eikö mieskään peseydy? Pyyhkäsee kalunsa vaan lakanaan?
No mitä minä tässä muiden hygieniasta piittaan, hyi saatana, omat on limanne.
Saastaisten retardien kokoontumisajot näköjään palstalla tänään(kin). Eipä siinä, jatkakaa.
Pelkkä oven äänieristys ei auta. Lasten ei tarvitse osallistua siihen sukupuolielämään.
Ahaa, siksi monilla on vain yksi lapsi. Seksi loppui hänen syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet sitä mieltä, että ihmiset joilla on lapsi/lapsia eivät saa harrastaa sekśíä? Miten niitä uusia lapsia sitten syntyy? Miten pysyy parisuhde kasassa ilman intiimielämää??
Meillä asui mun lapsi ja mies. Miehellä ei lapsia. Kyllä me harrastimme seksiä useita kertoja viikossa seksiä kotona, välillä oli lapsi kotona ja välillä ei. Nyt lapseni muuttanut pois kotoa ja onhan se nyt aivan hemmetin ihanaa, että voi spontaanisti harrastaa seksiä milloin vain.Kun lapseni tulee käymään viikonloppuisin (n.1krt/2kk), en enää osaa enkä edes halua harrastaa tuolloin seksiä. Jotenkin asetelma on muuttunut, kun taas pitäisi olla hipihiljaa. Joten osaan ehkä pikkaisen samaistua ap:n miehen ajatuksiin.