Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu viikko-viikko isän kanssa. Harrastatteko seksiä, kun lapset isän luona?

Vierailija
06.09.2024 |

Mun miesystävä ei halua harrastaa seksiä, kun hänen lapsensa on paikalla. Se on ok, että olen siellä yötä. Käydään sitten mun luona alkuillasta käymässä, jos tarve vaatii.

En ihmettele, että ero tuli lasten äidistä.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kovin kovaääninen? Ehkä mies ei halua laittaa lapsiaan kuulemaan bonusäidin serenadia

Tämä tuli itselläni mieleen. Moni ei tajua tai heitä ei kiinnosta, että pienikin vikinä kuuluu koko kämppään. Me harrastetaan seksiä täysin äänettömästi, kun lapset ovat kotona. Ollaan varmistettu, ettei sängystäkään kuulu narahdusta. Minä olen lapsena joutunut kuuntelemaan äidin voihkimista ja omat lapseni eivät joudu sellaista kokemaan.

Vierailija
22/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia ratkesi vaimon vaihdevuosiin, ei ole enää tarvinnut seksiä miettiä. Yksin sen voi hoitaa ihan hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta. Ei ole harrastusta. On ihan työtä!

Vierailija
24/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa tapailisi miestä jolla on (jo) lapsia.

Vierailija
25/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä syy olla valitsematta yyhhoo äitiä. Kannattaa valita varattu tai sinkku nainen. 

Vierailija
26/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki kieltää lasten kanssa vehtaamisen.

Vierailija
27/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ratkaistiin asia lukolla makuuhuoneen ovessa. Ei olisi tullut mieleen olla ilman. Lapsi on jo aikuinen ja maailmalla, seksiä on edelleen.

Ei kai teinit nyt muutenkaan tunge vanhempien makkariin. Eikä ole vaikee arvata, mikä lukkoon napsahtava ovi tarkoittaa..

Ja jos lapset on nuorempia, niin lukko ei estä lasta huutelemasta ja koputtelemasta oven takana

No, meillä oli lukko jo heti alusta alkaen myös vuorotyöläisen unirauhan takia, joten lapsi kasvoi siihen, ettei lukitussa makkarissa ole mitänä outoa. Ei siis huudellut eikä koputellut. Ehkä se tosiaan on hankalampi asentaa jälkeenpäin, mene ja tiedä.

Vierailija
28/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi hyvä syy olla valitsematta yyhhoo äitiä. Kannattaa valita varattu tai sinkku nainen. 

Toisen omaa on aina hyvä painella menemään. Jos käy vahinko niin menee kätevästi sen oman miehen piikkiin. Se on aika yleistä.

T.Risto.

Vierailija
29/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tuo touhu myös ansioluettelon harrastukset-kohdassa?

Vierailija
30/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule lapset estäneet minun yh-äitiä eikä monen kaverinkaan äitiä paneskelemasta isoon ääneen. Ihan estottomasti voihkittiin kun lapset oli olohuoneessa. Miehet tuntuvat olevan tarkempia tämän asian suhteen kun kukaan ei ole kuullut isänsä panemisia, vaikka heilläkin oli suhteita.

Vierailija
31/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kovin kovaääninen? Ehkä mies ei halua laittaa lapsiaan kuulemaan bonusäidin serenadia

En minä muuten, mutta kyllä se lotina tahtoo kuulua seinien läpi.

Ap

Vierailija
32/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä muuten, mutta kyllä se lotina tahtoo kuulua seinien läpi.

Ap

Niinpä justiinsa ne loiskeet ja litinät.

Vierailija
33/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi kuljet sitten naama nyrpeänä lasten nähden, kun heidän läsnäolonsa häiritsee sinun patukan saamistasi.

Ei ole hääviä olla vuoroviikkolapsi. Joka viikko repun pakkaamista, purkamista ja kodinvaihtoa. Arki muuttuu ihan täysin ja yhtäkkiä elämääsi tupsahtaa täysin tuntemattomia elämiä. Joudut asumaan heidän kanssaan saman katon alla etkä voi vaikuttaa asiaan. Sehän se vielä puuttuisikin, että joutuisit sitten katsomaan kun oma vanhempi hempeilee sen uuden tyypin kanssa, ja pahimmilleen joudut kuuntelemaan jotain ähinää ja voihkimista seinän takaa.

Hyi

Vierailija
34/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi syy siihen, miksi esim. rintamamiestaloissa lapset saavat omat huoneet yläkerrasta, vanhemmat alakerrasta.

Lisäksi monissa r-taloissa on kellarikerroksen saunassa vielä kätevä puku- tai jopa takkahuone.

Seinän läpi kuuluu kyllä helposti. Mutta esimerkiksi meillä ei alakerrasta yläkertaan kuulu hirveän hyvin mitään (ylhäältä alas kuuluu kyllä) - asia on varmuuden vuoksi selvitetty etukäteen testaamalla. Portaissa on vielä koiraportti, jonka avaamisesta kuuluu ääni, joka varoittaa vielä hyvin. Ja ylhäältä alas kuuluu puutalossa kaikki lattioiden narinat välipohjasta, joten lasten kävelykin kuuluu kyllä.

Tosin omat halut (olen mies) ovat olleet niin lattiassa, että noloilta tilanteilta välttyy yleensä jo senkin vuoksi.. 

Vierailija
35/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihanaa!

Vierailija
36/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset on meillä, niin mies harrastaa exän kanssa sexiä, ja toisinpäin, kun lapset on eksällä, niin mies odottaa sen viikon. Ei lähde pettämään, kun tietää, että saa hurjaa menoa seuraavalla viikolla. Miten ydinperheissä nää asiat hoidetaan? Ne lapsethan on aina siinä kotona. Ei ihme, että erotaan.

Vierailija
37/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset on meillä, niin mies harrastaa exän kanssa sexiä, ja toisinpäin, kun lapset on eksällä, niin mies odottaa sen viikon. Ei lähde pettämään, kun tietää, että saa hurjaa menoa seuraavalla viikolla. Miten ydinperheissä nää asiat hoidetaan? Ne lapsethan on aina siinä kotona. Ei ihme, että erotaan.

Siis miehesi harrastaa seksiä eksän kanssa, ok. 

Vierailija
38/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih 😂 koko ketju täynnä himonussijoita .

Naisllakin ihan vallan himonussijan viikset kun niin viiksettää että..  🧔

Vierailija
39/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängystä kuului vain kuivaa natinaa..

Vierailija
40/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂 koko ketju täynnä himonussijoita .

Naisllakin ihan vallan himonussijan viikset kun niin viiksettää että..  🧔

Pöh. Seksi on tärkeää parisuhteessa, niin lapsellisille kuin lapsettomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi