Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu viikko-viikko isän kanssa. Harrastatteko seksiä, kun lapset isän luona?

Vierailija
06.09.2024 |

Mun miesystävä ei halua harrastaa seksiä, kun hänen lapsensa on paikalla. Se on ok, että olen siellä yötä. Käydään sitten mun luona alkuillasta käymässä, jos tarve vaatii.

En ihmettele, että ero tuli lasten äidistä.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä seurustelisi kellä on noin nuoria lapsia. Enkä yhteen muuttaisi, oma tupa oma lupa, sinne en lapsia kaipaa. 

Vierailija
2/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavallaan ymmärrän tuon. Eivät omatkaan haluni oikein herää, kun seinän takana nukkuvat omat teinit. En saa fiilistä päälle. Arvostan yksityisyyttä näissä hommissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tavallaan ymmärrän tuon. Eivät omatkaan haluni oikein herää, kun seinän takana nukkuvat omat teinit. En saa fiilistä päälle. Arvostan yksityisyyttä näissä hommissa. 

Miten teillä on asia ratkaistu?

Vierailija
4/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli sekin, että tyttö saattoi tupsahtaa väliin nukkumaan. Tais vielä 10 vanhanakin tulla. Että piti varovainen olla ja hiljaa. 

Mutta kyllähän sitä tuli salassa sellaiset hihihiii-sessiot pidettyä, sellaiset pikaiset panot ja olihan se jännää. 😆

Sinäänsä se on ihan luonnollista, että ei sen takia piilossa paneskeltu, mutta ei minusta tarvitsekaan turhan avoin olla. Sakotetaanhan siitä, jos julkisestikin paneskelisi tuolla kadulla. 

Peittoa päälle ja valmis tarina kerrottavaksi. 

Kerran panetti kumpaakin julmetusti ja keksittiin, että krllarin ssunasss voidaan nopeasti täräyttää. Nainrn otti pikkarit hameen alta pois js mä shortsit. Juuri kun tulin, kuului paljaiden jalkojen läpytystä portaista. Nainen veti hameen alas ja mrni vastaan. Neiti kydyi missä iskä. Nainen sanoi, että laittaa pyykkiä koneeseen, mrnnääs jätskille. Kuului vaan joo ja mä aloin lappaamaan pyykkiä koneeseen. 

Kun tulin ylös, nämä kaksi vetivät jäätelöä pöydässä. Kumpikin oli naama hangonkeksinä. 😄 

M46

Vierailija
5/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ratkaistiin asia lukolla makuuhuoneen ovessa. Ei olisi tullut mieleen olla ilman. Lapsi on jo aikuinen ja maailmalla, seksiä on edelleen.

Vierailija
6/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista olisi avioliitossa tai muuten yhdessäasuessa, jos pariskunnat ei harrastaisi seksiä vaikka lapset on kotona.

Vierailija
7/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan valokuvausta.

Vierailija
8/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuule on normaalia, kyllä se halut vie etenkin jos esiteinit tai teinit on seinän takana. Oli kyseessä sit ydinperhe tai uusperhe. Tossa kohtaa pitää olla luova, esim. hiljaa saunassa, kellarissa, tai lähtee kaksin just kauppaan tms ja sit matkalla jossain hoitelee hommat. Se on teillä hyvä kun lapset voi jo jättää hetkeksi yksin ja voitte hoitaa hommat sun luona, tuosta ois moni ydinperheellinenkin kateellinen. 

Vierailija
9/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi missään suhteessa mieheen, jolla alaikäisiä lapsia. Kaveri voisin olla mutta sittenkin pitäisi tuntea koulusta tai töistä.

Vierailija
10/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti harrastetaan. Kun lapsi on kotona, ollaan mahdollisimman hiljaa eikä ole sellaisia pitkiä sessioita kuin kaksin ollessa.

Vierailija
11/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista olisi avioliitossa tai muuten yhdessäasuessa, jos pariskunnat ei harrastaisi seksiä vaikka lapset on kotona.

No niin monella onkin eikä harrasteta. Täytyy siihen kyllä oma rauha saada, edes jonkinlainen. Enkä mä ainakaan voi p*nna kunnolla, jos tiedän että lapset on seinän takana vaikka ovessa kunnon lukko oliskin. Siitä lähtee kuitenkin sellanen paukutus, ettei jää kelleen epäselväksi. Ja kyllä se on myös lapsen hyvinvoinnista huolta pitämistä, ettei altista lapsia vanhempien seksipuuhille, ei näkö- eikä kuuloaisteille. 

Jos sitä harrastaa, niin muualla kuin kotona tai sit hiljaa piilossa. Tai lapset hoitoon. 

Vierailija
12/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ratkaistiin asia lukolla makuuhuoneen ovessa. Ei olisi tullut mieleen olla ilman. Lapsi on jo aikuinen ja maailmalla, seksiä on edelleen.

Ei kai teinit nyt muutenkaan tunge vanhempien makkariin. Eikä ole vaikee arvata, mikä lukkoon napsahtava ovi tarkoittaa..

Ja jos lapset on nuorempia, niin lukko ei estä lasta huutelemasta ja koputtelemasta oven takana

Vierailija
13/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurustelee lapsen omaavan henkilön kanssa niin kannattaa olla myös sivusuhde toisen kanssa.

Vierailija
14/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei vaan halua sua, laihduta.

Vierailija
15/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kovin kovaääninen? Ehkä mies ei halua laittaa lapsiaan kuulemaan bonusäidin serenadia

Vierailija
16/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun seurustelee lapsen omaavan henkilön kanssa niin kannattaa olla myös sivusuhde toisen kanssa.

Meillä on se joka toinen viikko sitten ihan vapaasti käytössä, joten ei huolta

Ap

Vierailija
17/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle on katastrofi olla viikko ilman, monille muille ei ole.

Vierailija
18/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain koko lapsuuteni kuunnella äidin ja hänen miehensä nussimista enkä itse ikinä altistaisi lastani siihen. Hyvä mies sinulla. Teillä on paikka, missä voitte paneskella rauhassa.

Vierailija
19/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa avioliitossa seksiä on noin puolen vuoden välein.

Vierailija
20/94 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä erikoista sillä todennäköisesti hän on harrastanut seksiä olessaan yhdessä lastensa äidin kanssa. Vai ovatko he lähettäneet lapset yökylään saadakseen seksirauhan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi