Seurustelu viikko-viikko isän kanssa. Harrastatteko seksiä, kun lapset isän luona?
Mun miesystävä ei halua harrastaa seksiä, kun hänen lapsensa on paikalla. Se on ok, että olen siellä yötä. Käydään sitten mun luona alkuillasta käymässä, jos tarve vaatii.
En ihmettele, että ero tuli lasten äidistä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Sängystä kuului vain kuivaa natinaa..
Enemmän häiritsee nasevan kurtun ääni seksin jälkeen.
Onpa outoa, jos teillä on kuitenkin oma makkari.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hyvä syy olla valitsematta yyhhoo äitiä. Kannattaa valita varattu tai sinkku nainen.
Tässä tapauksessahan ne on ne miehen lapset, jotka on seksin tiellä.
En voi käsittää näitä ihmisiä jotka ei voi harrastaa seksiä kun lapset kotona. Pienempiä nyt pitää vähän varoa, kun voivat tulla yllättäen viereen. Mutta teinit, nehän valvoo omassa huoneessaan, useimmiten kuulokkeet päässä. Aamulla teinit nukkuu. Pitääkö teidän saada huutaa täysiä vai mikä on? Meillä on kaksi teiniä. Oli kolmaskin, mutta se kasvoi jo aikuiseksi. Siksi on ihan omakohtaista kokemusta aiheesta.
Ja ap:n kysymykseen: Ollaan uusperhe, asuttu jo pitkään kaikki saman katon alla. Mutta kyllä meillä oli seksiä silloin kun olin kylässä miehen luona ja miehen silloin alakouluikäiset lapset oli isällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset on meillä, niin mies harrastaa exän kanssa sexiä, ja toisinpäin, kun lapset on eksällä, niin mies odottaa sen viikon. Ei lähde pettämään, kun tietää, että saa hurjaa menoa seuraavalla viikolla. Miten ydinperheissä nää asiat hoidetaan? Ne lapsethan on aina siinä kotona. Ei ihme, että erotaan.
Siis miehesi harrastaa seksiä eksän kanssa, ok.
Trollasin. Perhe-elämässä on kai tärkeämpääkin mietittävää meneekö kettu koloon. Jos se on etusijalla, voi lapsiparkoja. 😥
Miehen lapset on jo teinejä ja on ehdoton, ettei heidän viikollaan harrasteta. En ole äänekäs, mutta pesulla käydään touhun jälkeen. Ehkä se sitten on miehelle se este. Mulle tämä on ok, onhan mun asunto kuitenkin käytettävissä koska vaan ja se joka toinen viikko myös. Mietin vaan, onko tämä yleistäkin. Omat lapseni on jo aikuisia ja silloin kuin asuivat kotona, oli iso talo ja lapsilla huoneet yläkerrassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapset on jo teinejä ja on ehdoton, ettei heidän viikollaan harrasteta. En ole äänekäs, mutta pesulla käydään touhun jälkeen. Ehkä se sitten on miehelle se este. Mulle tämä on ok, onhan mun asunto kuitenkin käytettävissä koska vaan ja se joka toinen viikko myös. Mietin vaan, onko tämä yleistäkin. Omat lapseni on jo aikuisia ja silloin kuin asuivat kotona, oli iso talo ja lapsilla huoneet yläkerrassa.
Ap
Ja siis miehesi luulee, että pesusta teinit keksii, että hui ne harrastaa seksiä, mutta eivät keksi sitä siitä, että aina välillä häippäsette sun kämpille? Selvä.
Jos harrastaa seksiä aamulla ja menee siitä sitten suihkuun, miten se (omassa huoneessaan nukkuvan) teinin näkökannalta eroaa normaalista aamusuihkusta?
Itse en mene iltaseksin jälkeen pesulle. Iso osa ihanuutta on käpertyä syliin nukkumaan. Nouseminen ylös siinä välissä pilaisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja siis miehesi luulee, että pesusta teinit keksii, että hui ne harrastaa seksiä, mutta eivät keksi sitä siitä, että aina välillä häippäsette sun kämpille? Selvä.
Me käydään myös lenkillä, kaupassa, milloin missäkin asioilla. Ja teinit on harrastuksissa ja kavereilla. Illalla sitten kaikki koolla miehen luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Me käydään myös lenkillä, kaupassa, milloin missäkin asioilla. Ja teinit on harrastuksissa ja kavereilla. Illalla sitten kaikki koolla miehen luona.
Eikö siellä miehen luona voi harrastaa seksiä edes silloin kun teinit harrastuksissa ja kavereilla? Märkä suihku kielii? Ok käydä suihkussa lenkin jälkeen, muttei seksin jälkeen? Sori ap, ihana, ettei sua häiritse, mutta mä saattaisin jättää tuon miehen sekä seksin, että logiikan puutteen vuoksi. Mutta mä olenkin putkiaivoinsinööri 🤣.
Minun lapseni asuu meidän kanssa. Lapsivapaata ei ole juuri koskaan, koska lapsen isää ei kiinnosta. Eli joo, kyllä meillä on makkarielämää eikä ole edes vaikeaa. Lapsi asuu täällä, mutta käy kavereilla, harrastuksissa. Yöt hän nukkuu eli ei mitään ongelmaa. Makuuhuoneen ovi on (työnteonkin vuoksi) äänieristetty ja lukollinen. Hissukseen ollaan kun lapsi on kotona. Eikä makkarit ole vierekkäin, vaikkakin samassa kerroksessa. Se auttaa vähän.
Saako teinikin harrastaa kumppaninsa kanssa seksiä kun aikuiset ovat kotona?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan se ei häiritse muita.
Vierailija kirjoitti:
No meillä kyllä saa ja ovat varmaan harrastaneetkin. Varma en voi olla, kun en ole erikseen koittanut kuunnella. Harrastin muuten itsekin lukiolaisena seksiä poikaystäväni kanssa kummankin kotona, kun vanhemmat makuuhuoneessaan. Eipä tullut kyseltyä vanhemmilta lupia.
Vierailija kirjoitti:
EI!
Mä luulin ensin et puhut omasta isästäs.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni asuu meidän kanssa. Lapsivapaata ei ole juuri koskaan, koska lapsen isää ei kiinnosta. Eli joo, kyllä meillä on makkarielämää eikä ole edes vaikeaa. Lapsi asuu täällä, mutta käy kavereilla, harrastuksissa. Yöt hän nukkuu eli ei mitään ongelmaa. Makuuhuoneen ovi on (työnteonkin vuoksi) äänieristetty ja lukollinen. Hissukseen ollaan kun lapsi on kotona. Eikä makkarit ole vierekkäin, vaikkakin samassa kerroksessa. Se auttaa vähän.
Mikähän tässäkin sai aikaan alapeukun? On se kauheeta, joku saa seksiä ja ehkä jopa nauttii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI!
Niin just! Kyllä niille pitää opettaa jo ajoissa, että vain huo rat ja huo rip ukit harrastaa seksiä. Vanhempana voi kokea onnistuneensa, kun aikuisen lapsen liitto kaatuu seksin puutteeseen!
Olen jo 32 vuotta kuunnellut kun alakerrassa naia nassautellaan, kyllä siihen tottuu.
T. Vinttimörkö Eelis.
No vähän ollu pakko kun kela ei maksa mulle omaa kämppää.