Hammaslääkärissä revitään mielellään hammas irti mutta tilalle,se ei ole heidän ongelmansa. Ellei sinulla ole pari tonnia implanttiin,voi vo
Kommentit (112)
Miksi hammas piti repiä irti ? Ehkä suusi oli täynnä ulos vedettäviä joihin myös haluaisit implantit yhteiskunnalta. Emme me silmälasejakaan saa !
Niinhän ne repii. Kun pitkittävät hampaanhoitoa, ja sitten kun juuritulehdus iskee, niin repiminen pois ainoa vaihtoehto. Ja kun tekevät tarkistuksen, ja ottavat suusta kuvia, niin eivät kerro muuta kuin että ei reikiä. Mutta kallis lasku tulee kyllä tyhjästä.
Mielellään eivät edes anna aikaa, vaan hammaspäivystykseen soitettaessa pitäisi itse hakea väliaikaispaikkatarpeet apteekista. Väliaikaisia paikkoja eivät edes vaihda pysyvimmiksi.
Nykyään jos ajan saa, niin on tosi outo systeemi että viestillä ilmoitetaan koska tarkka aika on. Eli hulluksi on mennyt asiat jotka vielä joskus toimivat.
Huomaa, että ihmiset eivät ole tottuneet vastaamaan omista kuluista ja laskuistaan, kun kaikki pitäis saada yhteiskunnan piikkiin. Laita tekari siihen tilalle tulee huomattavasti halvemmaksi.
Kysy mielipide myös toiselta hammaslääkäriltä. Ei välttämättä tarvitse poistaa.
Sori vaan köyhä, mutta et voi ulkoistaa kaikkia kulujasi ahkerien maksettavaksi!
Minulla oli hirveät hammaskivut viime vuonna, odottelin pari päivää eikä menny ohi. Kipu paheni, soitin päivystykseen ja sain ajan seuraavalle päivälle. Hammaslääkäri sorkki hammasta ja totesi juuren menehtyneen. Ei ollut muuta tehtävissä kuin poistaa, onneksi on aika takana. Sanoi etteivät enää implantteja julkisilla laita. Reikä jäi , totuin siihen parissa kuukaudessa enkä edes enää huomaa puutosta, ei häiritse elämää mitenkään. Lekuri lisäsi, ettei perustarkastuksessa aikaisemmin edes näkyny ongelmani. Lasku muutaman kympin. Olen kiitollinen siitä että meillä on julkinen hampaanhoito. Näin Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mielipide myös toiselta hammaslääkäriltä. Ei välttämättä tarvitse poistaa.
-Toiseen mielipiteen saamiseksi pitää Tampereella olla kunnan jonossa vähintään vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hammas piti repiä irti ? Ehkä suusi oli täynnä ulos vedettäviä joihin myös haluaisit implantit yhteiskunnalta. Emme me silmälasejakaan saa !
Lääkäriä ei kiinnosta paikata, niin väittävät paikkauskelpoistenkin olevan niin huonossa kunnossa että pitää poistaa. Ihan omaan kokemukseen perustuu, kunnallisen mukaan ei voi tehdä mitään, yksityinen paikkasi ja sanoi ettei mitään syytä poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli hirveät hammaskivut viime vuonna, odottelin pari päivää eikä menny ohi. Kipu paheni, soitin päivystykseen ja sain ajan seuraavalle päivälle. Hammaslääkäri sorkki hammasta ja totesi juuren menehtyneen. Ei ollut muuta tehtävissä kuin poistaa, onneksi on aika takana. Sanoi etteivät enää implantteja julkisilla laita. Reikä jäi , totuin siihen parissa kuukaudessa enkä edes enää huomaa puutosta, ei häiritse elämää mitenkään. Lekuri lisäsi, ettei perustarkastuksessa aikaisemmin edes näkyny ongelmani. Lasku muutaman kympin. Olen kiitollinen siitä että meillä on julkinen hampaanhoito. Näin Vantaalla.
Muutomalla kympillä ei saa kun oven auki . Tarkistus liki satasen julkisella.
Kunhan soteleikkaukset saadaan kunnolla käyntiin, niin huononäköisiltä revitään silmät päästä. Terv. Hallitus.
Miksi et pitänyt huolta hampaistasi? On varmaan muiden vika, että olet myös lihava. Joku mielenvoimalla käski sinua syömään ja tuhoamaan hampaasi.
Itselleni sossu kustansi implantit. Laitettiin nukutuksessa yksityisellä. Nuoruuden hölmöilyjen takia menetin käytännössä kaikki omat hampaani. Nyt on hymy kuin filmitähdellä. Kannattaa kysyä sossusta maksusitoumusta.
Tästä syystä kannattaa pitää huolta niistä hampaista. Kukaan muu kuin sinä ei voi huolehtia sinun hampaistasi.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni sossu kustansi implantit. Laitettiin nukutuksessa yksityisellä. Nuoruuden hölmöilyjen takia menetin käytännössä kaikki omat hampaani. Nyt on hymy kuin filmitähdellä. Kannattaa kysyä sossusta maksusitoumusta.
0/0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutomalla kympillä ei saa kun oven auki . Tarkistus liki satasen julkisella.
Tämä oli akuutti aika ja hammas poistettiin. Lasku tosiaan oli muutaman kympin, lääkärikin sanoi että laskun määrä oli positiivinen asia käynnillä kivun poistumisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että ihmiset eivät ole tottuneet vastaamaan omista kuluista ja laskuistaan, kun kaikki pitäis saada yhteiskunnan piikkiin. Laita tekari siihen tilalle tulee huomattavasti halvemmaksi.
No kyllä kai kun p3rkele hirmuveroja revitään niin ettei palkasta jää mitään käteen niin on täysin oikeutettua saada vastineeksi edes jotain yhteiskunnan palveluja, muuten verotus on pelkkää asiatonta ryöstöä!!!
Itse asiassa implantteja on kolme tonnia.
siitä on hoitolinjaus, kymmenen hammasta per leuka riittää purentaan.