Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia farkkuja sinä pidät?

Vierailija
06.09.2024 |

On ihan koko kirjo näköjäänvalittavana, suora, pilli, levenevä, ylhäältä asti leveä ja varmaan vielä joku. Mikä näistä on nyt muotia? :D Luulin että pillifarkut on mennyttä, mutta niitä näkyy edelleen eniten olevan kaupan. Argh. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti vaihtuu niin nopeasti että ihan turha juosta virtausten perässä. Pitää niitä jotka itselle sopivat eikä turhaan ostele uusia jos ei ole joku muotifriikki. Itsellä suoralla, pillillä ja leveällä lahkeella, kaikkea löytyy ja kun paino ei paljon muutu niin samat menee vuodesta toiseen.

Vierailija
2/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suoria ja pillejä. Riippuu ihan yläosasta ja kengistä. Koska olen keski-ikäinen täti minulle tulee todella voimakkaasti flareista ja leveistä mieleen oma nuoruus enkä ainakaan toistaiseksi pysty niihin pukeutumaan ja muutenkaan ylileveät ei ole yhtään minun tyyliä. Pillitkin oli toki muodissa 80-luvulla, mutta silloin olin vielä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä en pidä lainkaan, mutta syksyllä, talvella ja alkukeväästä. Leveälahkeisia, suoria ja pillejä. Jos en halua tunkea lahkeita saappaiden sisään leveälahkeiset ovat hyvät, jos taas haluan valitsen pillit. Suoria silloin kun käytän lyhytvartisia kenkiä, lenkkareita, tennareita, arvokkaita tai kävelykenkiä. Muodista en välitä, tyyli ennenkaikkea.

Vierailija
4/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivia.

Vierailija
5/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikosta itsetunnosta kärsivät ovat muodin perässä juoksijoita. Itse en ole repinyt farkkujani, vaikka ne ovat monta vuotta olleet ikään kuin must. Enkä ikinä ostanut lannefarkkuja, koska ne ovat epämukavat. Sanoisin että aina varma valinta on Levis 501.

Vierailija
6/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisia. Jos ostaisin niin jotkut löysähköt ja suoralahkeiset. En tykkää pilleistä enkä esim. lahkeista levenevistä.

Vierailija
7/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on muotia, pillifarkut ehkä vähiten, mutt aniitä myydään silti koska ihmiset seuraavat muotia niin myöhässä.

Mulla itselläni on kahdet suoralahkeiset, kahdet väljälahjeiset ja kahden bootcut farkut. Yleensä niitä on mustat ja siniset, mutta noita väljälahkeisia on vaaleansiniset ja tummansiniset. Valitsen näistä pareista sen mukaan, millainen paita ja kengät on aikomus laittaa. Suorat ovat monikäyttöisimmät, ja sopivat useampien yhdistelmien osaksi, jos sitä haluaa ajatelal.

Myös yhdet pillit mulla on, mutta ne alkavat olla aika loppuunkuluneet ja en usko ostavani uusia ainakaan tänä tai ensi vuonna.

Vierailija
8/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan niitä kamalia mom jeans -huosuja, mitä näkee nykyään joka toisella. Tulee työhaalarit mieleen.

Vierailija
9/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semi-pillejä farkkuja pidän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan