Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti 2024 Official

Vierailija
06.09.2024 |

Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1490)

Vierailija
1441/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan kreisiä, että on tuollaisia rikkaita nuoria ihmisiä, jotka voivat rakennuttaa monen miljoonan unelmatalon. Vaikuttivat vieläpä mukavilta ihmisiltä ja täydellisesti perheessä pieni tyttö ja poika kahden vuoden ikäerolla.

Onnea heille ihanasta kodista ja unelmaelämästä! 

Vierailija
1442/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa mikä Kirkkonummen voittajatalon asuin-alue on nimeltään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vertauksena vain: samalla postinumeroalueella on tällä hetkellä myytävänä esimerkiksi 2023 valmistunut rivitaloasunto, 107 m2, 455 000e. Ei erityisiä materiaaleja tai viimeistelyjä. Ei järvinäköalaa. 

VS. Kohdetalo jossa 270 neliöitä +20 neliön pihasauna + iso kahden auton autotalli, omalla rannalla ja järvinäkymällä. Viimeistelyt viimeisen päälle. 

Jo samalla neliöhinnalla kun tuo rivitalo-asunto, olisi kohdetalon hinta pitkälti yli miljoonan. 

Lisäksi tässä puhuttiin nimenomaan talon kokonaiskustannuksista. Itse otit esille jälleenmyyntihinnan. Kyseenalaistan pätevyytensä kiinteistövälittäjä. 

Kirkkonummi on arvostettu ja kallis alue, niin olen ymmärtänyt. Ei se ole sillä tavalla syrjässä että hinta olisi halpa 

Arvostetuilla alueilla asuu useimmiten vaan typeriä nousukkaita. Ainut mitä osaavat tehdä on muiden arvostelu. 

Väärä voitti uliulivalivali.. Tästakin suomalainen tekee ongelman. Oli tuo minunkin mielestä paras, mutta jos joku toinen olis voittanut niin ihan sama🤣

Jatkakaa ulinaa

Vierailija
1444/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko tietoa postinumerosta?

Vierailija
1445/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja koteja. Oliko vain yhdessä kirjahylly jossa oli ihan kirjojakin. Miten voi olla, ettei kirjoja näe missään eikä seinillä juuri taidettakaan, vaikka monet kodeista oli sisustettu isolla rahalla. 

Minulla on kirjahylly(iso) joka on ollut täynnä kirjoja  ja rakastan kirjoja, mutta en piittaa niistä enää sisustuselementtinä (koska sitähän ne luetut kirja lähinnä on) . Olen kuskannut kirjat , lähes kaikki, kierrätykseen jne. Keräävät pölyä, kirjahyllylle ei oikein olee enää tilaakaan ja haluaisin hävittää senkin. 

Kirjan asenma ei enää ole sellainen, kuin ennen. Kaiken tiedot voit halkea helposti netistä, etä tarvii  tietokirjoja. Kirjat voin kuunnella tai lukea E kirjoina. itse hain kirjat kirjastosta, en enää osta niitä. 

Vierailija
1446/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihan kreisiä, että on tuollaisia rikkaita nuoria ihmisiä, jotka voivat rakennuttaa monen miljoonan unelmatalon. Vaikuttivat vieläpä mukavilta ihmisiltä ja täydellisesti perheessä pieni tyttö ja poika kahden vuoden ikäerolla.

Onnea heille ihanasta kodista ja unelmaelämästä! 

Vanhempien työllä ja rahalla ne asiat ovat usein saavutettu mutta on välillä nuoriakin jotka ovat oikeasti menestyneet omalla työllä.

Vierailija
1447/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja koteja. Oliko vain yhdessä kirjahylly jossa oli ihan kirjojakin. Miten voi olla, ettei kirjoja näe missään eikä seinillä juuri taidettakaan, vaikka monet kodeista oli sisustettu isolla rahalla. 

Minulla on kirjahylly(iso) joka on ollut täynnä kirjoja  ja rakastan kirjoja, mutta en piittaa niistä enää sisustuselementtinä (koska sitähän ne luetut kirja lähinnä on) . Olen kuskannut kirjat , lähes kaikki, kierrätykseen jne. Keräävät pölyä, kirjahyllylle ei oikein olee enää tilaakaan ja haluaisin hävittää senkin. 

Kirjan asenma ei enää ole sellainen, kuin ennen. Kaiken tiedot voit halkea helposti netistä, etä tarvii  tietokirjoja. Kirjat voin kuunnella tai lukea E kirjoina. itse hain kirjat kirjastosta, en enää osta niitä. 

Minäkin rakastan kirjoja mutta nyt en enää osta lisää. Tosi kova homma tyhjentää hyllyt missä pari kolme riviä sisäkkäin kun ei muuten mahdu. Vie tilaa ja kerää pölyä. Harvoin tulee luettua mitään uudelleen. Aina ei edes yhtä kertaa.

Vierailija
1448/1490 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei Alavieskan puuliiteriltä näyttänyt kuutio voittanut. 

Vierailija
1449/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole sellaista sarjaa kuin Suomen rumin tai kauhein koti. Olisi paljon kiinnostavampi.

Vierailija
1450/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee ensi kausi, toivoisin esittelyyn tavallisia kauniita koteja, en ökytaloja. Tämä kausi oli lattea ökykausi, se riittää. Mikään koti ei jäänyt erityisesti mieleen, ehkä pari jotka tuomarit pudottivat pois.

Ensi kaudelle pisteet sitten 4-10. varsinkin 10 voisi antaa jos on todellinen helmi, nyt niitä sateli joka jaksossa turhaan.

Vierailija
1451/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin eniten Tampereen miesparin talosta, mutta voittajatalo oli kakkossuosikkini. Kauniisti sisustettu talo upealla paikalla. Uutuudet tuntu kun häviää, niin talo on kodikas ja viihtyisä koti.

Vierailija
1452/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei Alavieskan puuliiteriltä näyttänyt kuutio voittanut. 

Olisi pitänyt voittaa kun ulkosaunakin oli niin hienosti mädäntymässä.

Vierailija
1453/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Varakas nuoripari vei voiton. Talo oli kuin vanha liiteri. Yöks.

Vierailija
1454/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastan ki

Kun ikää tulee lisää, niin uudelleen lukeminen on  ihan mukavaa. Olen alkanut lukea kirjahyllyni sisältöä ja hävitän ne, jotka ei nyt toisella kierroksella tunnu hyviltä. T. 75 +

Vierailija
1455/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se monien vihaama olohuoneen riippuvaisin näyttäisi olevan Vitran malli Akari E joka maksaa lähes 3000e."

On silläkin hintaa. Sehän on paperi valaisin. Joku voisi tehdä pieniä muutoksia malliin ja myydä satasella 😅.

Miltähän tuntuisi elää sellaista elämää että olisi varaa maksaa jostain paperihässäkästä kolme tonnia ja nojatuolista kuusi tonnia. Tilaa kaipasin muutaman neliön lisää mutta en tiedä olisinko yhtään onnellisempi vaikka voisi laittaa kallista.

No ihan utopistista ainakin itselleni. Puolen vuoden palkka nojatuoliin ja valaisimeen. 

Vierailija
1456/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

katteleeko oikeesti kodittomat ihmiset tätä sarjaa...;).

Vierailija
1457/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan kirjoja ja haaveilen kirjahyllystä. Rakastan koteja joissa on kirjahyllyjä. Ei joka kirjaa tarvitse lukea vuoden välein, riittää kun ne on siinä luomassa tunnelmaa, ja joskus niitä on kiva selailla tai lukea. Vanha kirjat tuoksuu ihanalle, ja koti vaikuttaa kulttuurikodilta kun siellä on kirjahylly. Ihmiset joilla on kotona kirjahylly saa multa heti hyvät pisteet, se kertoo älykkyydestä.

Äänikirjojen kuuntelu ei ole mielestäni myöskään sama kuin painetun kirjan lukeminen, siinä ei samalla tavalla voi pysähtyä ajatuksen ääreen. Illalla oikean kirjan lukeminen rentouttaa ihan eri tavalla kuin ruudun katselu tai kännykästä kuuntelu. On myös kiva omistaa muutamia suosikkikirjoja, etenkin jos niissä on vanhoja hienoja kuvituksia yms.

Vierailija
1458/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunein oli se Kauniaisten manzardikattoinen toisen sukupolven talo. Toiseksi kaunein se miesparin talo. Voittajakoti sijoittui minulla kolmoseksi. Se oli ruma laatikko ulkoapäin, mut sisältä ihan viihtyisä.

Vierailija
1459/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.  Siellä kaikuu! Todella lämmintä, hehheh 

Vierailija
1460/1490 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se monien vihaama olohuoneen riippuvaisin näyttäisi olevan Vitran malli Akari E joka maksaa lähes 3000e."

On silläkin hintaa. Sehän on paperi valaisin. Joku voisi tehdä pieniä muutoksia malliin ja myydä satasella 😅.

Miltähän tuntuisi elää sellaista elämää että olisi varaa maksaa jostain paperihässäkästä kolme tonnia ja nojatuolista kuusi tonnia. Tilaa kaipasin muutaman neliön lisää mutta en tiedä olisinko yhtään onnellisempi vaikka voisi laittaa kallista.

Design-tuote = rahat pois idiooteilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme