Suomen kaunein koti 2024 Official
Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1490)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaihtaa verhot.
Kuka pesee ikkunat.
Miksi verhoja pitäisi vaihtaa?
Ikkunat kai pesee joku ikkunanpesufirma. Tuskin mikään ongelma tuon hintaluokan talon omistajille. Ja eikö niitä itsepuhdistuvia lasejakin ole?
Verhot kerää pölyä!
..tuttaa katella näiden ökyrikkaiden pröystäilyä. Ja eikö tuota älytöntä vilkutusta voi lopettaa?
Ensi jaksossa palataan onneksi taas maan pinnalle.
Onko noilla rikkailla asukkailla sisustussilmää vai ovatko käyttäneet ammattilaista vai kopsanneet koko huoneen jostain?
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla?
Etkö ole ennen törmännyt hyvin toimeen tuleviin ihmisiin? Jos molemmat vanhemmat ovat aidosti hyväpalkkaisissa töissä, niin aivan hyvin onnistuu tuollainen.
Mistä saa noin paljon rahaa? Ihan absurdia
Viimeinen asunto oli kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaihtaa verhot.
Kuka pesee ikkunat.
Ikkunat kai pesee joku ikkunanpesufirma. Tuskin mikään ongelma tuon hintaluokan talon omistajille. Ja eikö niitä itsepuhdistuvia lasejakin ole?
lue yllä
Jaa, että mitä pitäisi lukea?
Vierailija kirjoitti:
Hyväpalkkainen työ. Esim lennonjohtajat ja tuomarit tienaavat helposti 8000 € kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaihtaa verhot.
Kuka pesee ikkunat.
Verhot kerää pölyä!
Ei kai se mitään verhojen vaihtamista ole, jos niitä samoja joskus pesee? Kerran vuoteen pesen itse, eipä niinkään usein välttämättä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Kolmostalo niinku seurakuntatila jossa hautajaisia vietetään.
Mulla tuli kans mieleen joku julkinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Åkerblomien talo paras tässä jaksossa mutta jotain outoja valintoja eikä 10n arvoinen.
Minulle tuli siitä monesta kohtaa leirikeskus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheen koti aivan järven rannassa, pelottavaa.Onko muita lapsiperheitä naapurissa,leikkikavereita.
Niin että ne menis kaikki järveen, yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväpalkkainen työ. Esim lennonjohtajat ja tuomarit tienaavat helposti 8000 € kuukaudessa.
Montako nuorehkoa naista tunnet näistä ammateista? Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako nuorehkoa naista tunnet näistä ammateista? Niinpä!
Olen tuntenut. Siksi otinkin esimerkiksi. Eivät tosin ole enää nuoria.
Modernit kodit. Ensimmäinen oli kolkko ja ahdas vaikka pidin mustista ikkunoista. Ulkokuori antoi odottaa enemmän kuin sisäpuoli antoi.
Ruotsalaisten koti, noh, kaunis mutta aika nähty. Tuli olo, ettei uskaltaisi elää tuossa talossa. Pelkäisin että kolhin ja sotken kauniita pintoja. Perus instakoti.
Viimeisessä puutalossa lämmin tunnelma. Itse en osaisi valita esim vihreitä kivitasoja keittiöön, mutta hyvin sopi. Mielestäni oikea koti meni jatkoon tässä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen asunto oli kaunein.
Mitä kaunista siellä oli paitsi järvimaisema?
Kummallista suuruuden hulluutta. LIIAN suuri talo luo epäviihtyisyyttä.
Kodinhoitohuone on karmea design