Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö jumalauta miehet tajua milloin nainen vihjailee ja ehdottelee!

Vierailija
05.09.2024 |

Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle miehelle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli miehetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän 😍

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka monta kertaa olemme saaneet täälläkin kuulla, kuinka me miehet tulkitsemme liian helposti naisten hymyilyn/ystävällisen käytöksen kiinnostuksen osoitukseksi...

Vierailija
2/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päinvastaista mieltä. Toivoisin etteivät miehet olettaisi mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päinvastaista mieltä. Toivoisin etteivät miehet olettaisi mitään. 

Tässä vastaus aloittajalle. Koska enemmistö on tätä mieltä.

Vierailija
4/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jumalauta voi sanoa suoraan?

Vierailija
5/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n turha purkaa agressiotaan miehiin, jos ei itse ole miesten mieleinen. Naisessa pitää olla muutakin kuin suuri suu haukkumiseen.

Vierailija
6/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku esimerkki vaikka viestistä minkä olet miehelle lähettänyt. 

Katsotaan, ymmärtäisimmekö mekään luolamiehet sitä flirtiksi. 🙂

Vierailija
7/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi syytellään raiskaamisesta. 

Vierailija
8/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei osaa pukea haluja sanoiksi tai teoiksi. Osa miehistä taas ymmärtää kiellon suostumukseksi. Onneksi oikeuslaitos tulkitsee osapuolien ajatuksia, tosin vain lain suomin valtuuksin. Tunne kyllä kuolee siinä vaiheessa viimeistään.

Vierailija
9/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka monta kertaa olemme saaneet täälläkin kuulla, kuinka me miehet tulkitsemme liian helposti naisten hymyilyn/ystävällisen käytöksen kiinnostuksen osoitukseksi...

flirtti on flirttiä, ei sitä tarvi tulkita, siihen voi vaan mennä mukaan ja nauttia siitä. Se, kumpi ensimmäisenä kokee ettei kestä enää yhtään, tekee sitten aloitteen ja kysyy treffeille taidokkaasti

tuo kaikki tosin vaatii paaaaaljon harjoitusta ja vielä lisää

se on oikea taitolaji ja hitonmoisen kiihottavaa, kun löytää jonkun, joka sen osaa.

Vierailija
10/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumispeli käynnistyy aivan toisella tavalla. Sinä toimit kuin ìlotyttö, tämä menettely onnistuu vain kun tyttö on nuori ja hoikka ja kaunis, eikä silloinkaan alkuunkaan kaikki miehet yhdy peliin.

Vierailija
11/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt yli-ikäisenä äijänä alan tajuta, että olen ollut täysin umpisokea monille naisten vihjaaville flirteille vuosien aikana. Eräs sukulaisnainen avasi silmäni kerrottuani tapauksia elämästäni. Hän sanoi, että monet tapaukset olivat olleet täysin ilmiselviä vihjauksia, joille olin vain sulkenut silmäni ajatellen niiden olevan vain tavanomaisia kohteliaita tapoja. Että sokeita ovat varmaan muutkin miehet.

Vierailija
12/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tule tänne luokseni sitten panee. Turha siellä olet puutteessa ja valitat.

Vierailija
13/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tajua. Sano suoraan tai mene muualle.

Vierailija
14/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt yli-ikäisenä äijänä alan tajuta, että olen ollut täysin umpisokea monille naisten vihjaaville flirteille vuosien aikana. Eräs sukulaisnainen avasi silmäni kerrottuani tapauksia elämästäni. Hän sanoi, että monet tapaukset olivat olleet täysin ilmiselviä vihjauksia, joille olin vain sulkenut silmäni ajatellen niiden olevan vain tavanomaisia kohteliaita tapoja. Että sokeita ovat varmaan muutkin miehet.

Voi olla hyvinkin. Toisaalta osalla miehistä tuo tutka on viritetty vastaavasti yliherkälle. Jotkut tulkitsevat kaikki ystävälliset eleet, teki niitä nainen tai mies, heti flirttailuksi.

Kukapa täällä aina osaisi lukea toisten aikeita oikein. Ehkä naiset ovat tässä keskimäärin parempia, mutta mistäpä senkään tietäisi.

Vierailija
15/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ap pääsee tekemään metoo videoita ja uhriutumaan kun mies kehuu häntä viehättäväksi.

Ei kiitos.

Vierailija
16/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on kova paikka kun he putoavat jalustalta eikä vulvaa enää palvota.

Vierailija
17/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en olisi koulussa varmaan ymmärtänyt vihjettä vaikka olisi naamalle istuttu. Kiinnosti vaan pokemonkortit ja koulun jälkeen isän kanssa traktorihommat. Ei senpuoleen että kukaan olisi koskaan vihjaillutkaan. Nykyään kiinnostaa keskikalja ja traktorihommat, eikä edelleenkään kukaan vihjaile.

Vierailija
18/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi miehen pitäisi olla ap:sta kiinnostunut?

Sama kun joku mies vaatisi kassaneitejä reagoimaan sen limaisiin juttuihin. Olkaa tytöt rohkeita...

Just joo

Vierailija
19/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epämielenkiintoinen nainen ainakin niille mieheille joiden huomion haluat. He varmaan huomaavat flirttisi, mutta vaivaantuneina ovat kuin eivät huomaisikaan ja toivovat että lopetat.

Vierailija
20/118 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet epämielenkiintoinen nainen ainakin niille mieheille joiden huomion haluat. He varmaan huomaavat flirttisi, mutta vaivaantuneina ovat kuin eivät huomaisikaan ja toivovat että lopetat.

Just tämä. 

Joku elämää nähnyt kassi-Alma vonkaamassa, kuvitellen sitä "flirtiksi"

Oksu nousee kurkkuun kun ajatteleekin asiaa.