Ettekö jumalauta miehet tajua milloin nainen vihjailee ja ehdottelee!
Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle miehelle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli miehetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän 😍
Kommentit (118)
Olen päinvastaista mieltä. Toivoisin etteivät miehet olettaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen päinvastaista mieltä. Toivoisin etteivät miehet olettaisi mitään.
Tässä vastaus aloittajalle. Koska enemmistö on tätä mieltä.
Ap:n turha purkaa agressiotaan miehiin, jos ei itse ole miesten mieleinen. Naisessa pitää olla muutakin kuin suuri suu haukkumiseen.
Anna joku esimerkki vaikka viestistä minkä olet miehelle lähettänyt.
Katsotaan, ymmärtäisimmekö mekään luolamiehet sitä flirtiksi. 🙂
Nainen ei osaa pukea haluja sanoiksi tai teoiksi. Osa miehistä taas ymmärtää kiellon suostumukseksi. Onneksi oikeuslaitos tulkitsee osapuolien ajatuksia, tosin vain lain suomin valtuuksin. Tunne kyllä kuolee siinä vaiheessa viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka monta kertaa olemme saaneet täälläkin kuulla, kuinka me miehet tulkitsemme liian helposti naisten hymyilyn/ystävällisen käytöksen kiinnostuksen osoitukseksi...
flirtti on flirttiä, ei sitä tarvi tulkita, siihen voi vaan mennä mukaan ja nauttia siitä. Se, kumpi ensimmäisenä kokee ettei kestä enää yhtään, tekee sitten aloitteen ja kysyy treffeille taidokkaasti
tuo kaikki tosin vaatii paaaaaljon harjoitusta ja vielä lisää
se on oikea taitolaji ja hitonmoisen kiihottavaa, kun löytää jonkun, joka sen osaa.
Pariutumispeli käynnistyy aivan toisella tavalla. Sinä toimit kuin ìlotyttö, tämä menettely onnistuu vain kun tyttö on nuori ja hoikka ja kaunis, eikä silloinkaan alkuunkaan kaikki miehet yhdy peliin.
Vasta nyt yli-ikäisenä äijänä alan tajuta, että olen ollut täysin umpisokea monille naisten vihjaaville flirteille vuosien aikana. Eräs sukulaisnainen avasi silmäni kerrottuani tapauksia elämästäni. Hän sanoi, että monet tapaukset olivat olleet täysin ilmiselviä vihjauksia, joille olin vain sulkenut silmäni ajatellen niiden olevan vain tavanomaisia kohteliaita tapoja. Että sokeita ovat varmaan muutkin miehet.
No tule tänne luokseni sitten panee. Turha siellä olet puutteessa ja valitat.
Vierailija kirjoitti:
Vasta nyt yli-ikäisenä äijänä alan tajuta, että olen ollut täysin umpisokea monille naisten vihjaaville flirteille vuosien aikana. Eräs sukulaisnainen avasi silmäni kerrottuani tapauksia elämästäni. Hän sanoi, että monet tapaukset olivat olleet täysin ilmiselviä vihjauksia, joille olin vain sulkenut silmäni ajatellen niiden olevan vain tavanomaisia kohteliaita tapoja. Että sokeita ovat varmaan muutkin miehet.
Voi olla hyvinkin. Toisaalta osalla miehistä tuo tutka on viritetty vastaavasti yliherkälle. Jotkut tulkitsevat kaikki ystävälliset eleet, teki niitä nainen tai mies, heti flirttailuksi.
Kukapa täällä aina osaisi lukea toisten aikeita oikein. Ehkä naiset ovat tässä keskimäärin parempia, mutta mistäpä senkään tietäisi.
Jotta ap pääsee tekemään metoo videoita ja uhriutumaan kun mies kehuu häntä viehättäväksi.
Ei kiitos.
Naisille on kova paikka kun he putoavat jalustalta eikä vulvaa enää palvota.
No minä en olisi koulussa varmaan ymmärtänyt vihjettä vaikka olisi naamalle istuttu. Kiinnosti vaan pokemonkortit ja koulun jälkeen isän kanssa traktorihommat. Ei senpuoleen että kukaan olisi koskaan vihjaillutkaan. Nykyään kiinnostaa keskikalja ja traktorihommat, eikä edelleenkään kukaan vihjaile.
MIksi miehen pitäisi olla ap:sta kiinnostunut?
Sama kun joku mies vaatisi kassaneitejä reagoimaan sen limaisiin juttuihin. Olkaa tytöt rohkeita...
Just joo
Olet epämielenkiintoinen nainen ainakin niille mieheille joiden huomion haluat. He varmaan huomaavat flirttisi, mutta vaivaantuneina ovat kuin eivät huomaisikaan ja toivovat että lopetat.
Vierailija kirjoitti:
Olet epämielenkiintoinen nainen ainakin niille mieheille joiden huomion haluat. He varmaan huomaavat flirttisi, mutta vaivaantuneina ovat kuin eivät huomaisikaan ja toivovat että lopetat.
Just tämä.
Joku elämää nähnyt kassi-Alma vonkaamassa, kuvitellen sitä "flirtiksi"
Oksu nousee kurkkuun kun ajatteleekin asiaa.
Ja kuinka monta kertaa olemme saaneet täälläkin kuulla, kuinka me miehet tulkitsemme liian helposti naisten hymyilyn/ystävällisen käytöksen kiinnostuksen osoitukseksi...