Okei kysymys naisille! Miehen pituudesta!
Eli kumman te itse valitsisitte, jos molemmat ovat yhtä samanlaisia luoneeltaan eli hyvä huumorin taju, suuhygienia kunnossa jne.
187 cm mies vai 167 cm?
Kommentit (57)
Olen konservatiivinen liberaali, äänestin Persuja ja fanitan Sannaa, Näen myös seksuaalisia unia Li Andersonista, mikä on minun MT-diagnoosi.
187. Mutta lyhyellä pitäisi olla karismaa tai väriä, harmaa mutisija ei nappaa joka juo vaan viinaa. Rauhallinen ok, mutta jäykkä luonne tylsä.
Vierailija kirjoitti:
187. Mutta lyhyellä pitäisi olla karismaa tai väriä, harmaa mutisija ei nappaa joka juo vaan viinaa. Rauhallinen ok, mutta jäykkä luonne tylsä.
Okei kiitos!
T. Ap
187 cm olisi hyvä pituus, koska olen itsekin pitkä.
187 cm mies. Pituus ei ole minulle tärkein ominaisuus, mutta mies on yleensä komeimmillaan 180-190 pituisena. Ikäiseni ja nuoremmat miehet ovat yleensä vähintään sen noin 180 cm, lyhyitä on varsinkin länsirannikolla aika vähän
Minä ottaisin sen, jolla on nätimpi naama. Pituudella ei ole mitään väliä, mutta naamalla on.
N 170 cm
167 cm ja olen itse 166 cm. 187 cm tuntuisi vähän liian pitkältä minulle, mutta 180 cm vielä menisi. Enkä vitsaile. Miesmakuni vain on tällainen.
Tämä on tärkeää, sillä minulla on 167 cm kaveri mukana lukemassa näitä vastauksia, ja hän voi tästä sitten tehdä johtopäätöksen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tärkeää, sillä minulla on 167 cm kaveri mukana lukemassa näitä vastauksia, ja hän voi tästä sitten tehdä johtopäätöksen.
T. Ap
Ei voi. Ei ole olemassa hänen kanssaan muuten identtistä miestä, joka olisi 187 cm.
Olen 167 cm ja mies on 175, tosi hyvin sovitaan yhteen. En ole koskaan tykännyt tosi pitkistä miehistä, mulla on pakkomielle että kun puhun kasvoni ovat samalla korkeudella kuin no, tiedätte mikä enkä pysty keskittymään mihinkään muuhun kun se häiritsee.
Ei mitään väliä. Varmaan se kumpaan sattuisin ensin tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ei voi. Ei ole olemassa hänen kanssaan muuten identtistä miestä, joka olisi 187 cm.
Ei olekaan identtistä miestä, joka olisi 187 cm. Tuo oli nyt suuntaan antavaa esim! Ymmärsit varmaan poistin kuitenkin.
T. Ap
Pidempi, koska olisin tuota lyhyempää miestä pidempi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ei olekaan identtistä miestä, joka olisi 187 cm. Tuo oli nyt suuntaan antavaa esim! Ymmärsit varmaan poistin kuitenkin.
T. Ap
En. Parempi kysymys olisi ollut sellainen, missä miehillä on jokin muukin ero lyhyemmän miehen eduksi. Esimerkiksi lyhyemmällä miehellä on enemmän lihaksia tai paremmat kasvot, pidempi mies on lihava, lyhyempi mies tienaa enemmän, yms.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos nainen tuntee molemmat. Niin kumman hän sitten valitsee puolisokseen sekä mahdollisesti isäksi lapsilleen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos nainen tuntee molemmat. Niin kumman hän sitten valitsee puolisokseen sekä mahdollisesti isäksi lapsilleen.
T. Ap
Miksei hän valitsisi sitä pidempää?
Senttihullu.