Okei kysymys naisille! Miehen pituudesta!
Eli kumman te itse valitsisitte, jos molemmat ovat yhtä samanlaisia luoneeltaan eli hyvä huumorin taju, suuhygienia kunnossa jne.
187 cm mies vai 167 cm?
Kommentit (57)
Olen 170 cm ja haluaisin, että mies olisi saman pituinen tai pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, palstalla olevien naisten on hyvä haukkua lyhyitä miehiä kääpiöisi, kun he itse ovat järkyttäviä siider*valaita!
Haukkuminen ei ole ok, mutta preferenssejä saa olla. Olkoon sitten pituuteen tai painoon liittyen
Valitsisin 187cm, koska olen itse 183cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, palstalla olevien naisten on hyvä haukkua lyhyitä miehiä kääpiöisi, kun he itse ovat järkyttäviä siider*valaita!
Nuo naisina esiintyvät ovat miehiä. Eikö tosiaan käynyt mielessä? Samat pituudesta jankkaajat täällä on kuin Ylilaudallakin. Vielä kymmenen vuotta sitten ei täällä ollut mitään päivittäisiä pituusjankutuksia ja tasoista mökeltämistä. Ne ovat lähtöisin 4chanista, josta valuivat Ylilaudalle ja sieltä tänne. Syynä on se, että nuo miehet kuvittelevat puhuvansa täällä ikäisilleen nuorehkoille naisille, koska samanlaiset esiintyvät heinä.
Kuka on kiusannut kaveriasi eniten pituudesta, miehet vaiko naiset? Eikö olekin niin, että muut miehet ovat väittäneet tietävänsä mitä naiset haluavat? Ja tehän uskotte.
167 cm kaveriani ovat ihan naispuoliset lukio sekä työkaverit sanoneet kääpiöksi. Varsinkin firman pikkujouluissa, kun nämä naiset ovat olleet kännissä, niin kaikki estot olivat heillä pois päältä. Kaveri sai kokea karun totuuden siitä, miten naiset suhtautuivat hänen pituuteensa. Vaikka he selvin päin ovat aina olleet kaverille mukavia.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naisina esiintyvät ovat miehiä. Eikö tosiaan käynyt mielessä? Samat pituudesta jankkaajat täällä on kuin Ylilaudallakin. Vielä kymmenen vuotta sitten ei täällä ollut mitään päivittäisiä pituusjankutuksia ja tasoista mökeltämistä. Ne ovat lähtöisin 4chanista, josta valuivat Ylilaudalle ja sieltä tänne. Syynä on se, että nuo miehet kuvittelevat puhuvansa täällä ikäisilleen nuorehkoille naisille, koska samanlaiset esiintyvät heinä.
Kuka on kiusannut kaveriasi eniten pituudesta, miehet vaiko naiset? Eikö olekin niin, että muut miehet ovat väittäneet tietävänsä mitä naiset haluavat? Ja tehän uskotte.
Tinder tuli 2012. Nykyään pariutuminen tapahtuu lähinnä netissä.
Jo 90-luvulla eräässä ohjelmassa tehtiin testi, jossa laitettiin miehiä riviin ja yksi heistä oli varsin lyhyt. Naisille kerrottiin, että tämä lyhyt mies on lääkäri, urheilumitalisti yms. ja naiset valitsivat silti aina pitemmän miehen.
Naiset eivät kilpaile miehistä lyhyiden miesten kanssa, joten turha heitä on kiusata. Lähinnä kiusaamista on syrjintä, kuten HR-päätöksen tekeminen ulkonäön perusteella.
Ehdottomasti 187 cm. Pidän kookkaista miehistä, joten 167-senttinen ei tuntuisi luontevalta.
t. 179 cm
175 cm olisi toivottava, mutta 120 ÄO:na on ehdoton. Niukan pituuden kanssa tulee toimeen, mutta niukka äly on kestämätöntä.
187, koska olen itse 177. Jos olisin tosi lyhyt, niin ehkä sitten valitsisin sen lyhyemmän? En osaa sanoa. Sinänsä voisin valita itseäni lyhyemmän miehen kyllä, jos hän olisi ihana. Siskollani ja tädilläni on heitä päätä lyhyemmät miehet ja hyvin pyyhkii. Olen itsekin seurustellut lyhyemmän miehen kanssa (170cm) pari vuotta, eikä se juttu kaatunut pituuteen.
Vaikea sanoa, vaikea myös kuvitella että jotkut miehet olisivat muuten identtisiä, mutta eri pituisia...Olen itse 165 cm ja olen seurustellut itseäni huomattavasti lyhyemmemmän miehen kanssa (alle 160 cm) ja sitten 185 cm kanssa, aikanaan suuresti rakastunut 190 cm mieheen, naimisissa nyt 175 cm miehen kanssa.
Miehen pituus ei merkkaa minulle oikeasti paljoakaan. Ulkonäöstä jos puhutaan niin pitkä mies on usein komeampi, mutta minulle ainakin luonne merkitsee eniten. (juttu lyhyen miehen kanssa ei kaatunut pituuteen vaan alko-ongelmaan, muuten ihana ihminen)
Vierailija kirjoitti:
187, koska olen itse 177. Jos olisin tosi lyhyt, niin ehkä sitten valitsisin sen lyhyemmän? En osaa sanoa. Sinänsä voisin valita itseäni lyhyemmän miehen kyllä, jos hän olisi ihana. Siskollani ja tädilläni on heitä päätä lyhyemmät miehet ja hyvin pyyhkii. Olen itsekin seurustellut lyhyemmän miehen kanssa (170cm) pari vuotta, eikä se juttu kaatunut pituuteen.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa. Pidemmälle naiselle pituudella ei nimenomaan pitäisi kaiken järjen mukaan olla niin paljon merkitystä. Minusta pituus on merkityksellistä vain jos aion hankkia lapsia miehen kanssa. Jos on itse jo suht pitkä, riski on pienempi.
167 cm tietysti, en pidä pitkistä.
Mun mies on alle 167 cm.
Uskoisin, että useimmat palstan naiset pystyvät tähän samaistumaan, vaikka miehenä tämän sanon. Yleisesti kyllä pidempi mies on viehättävämpi. Kuitenkin tässäkin on tullut vastauksia, että samanpituinen, lyhyempikin on se mistä tykätään. Jos pystyisin kloonaamaan itseni ja tekemään siitä pidemmän, niin tietenkin se olisi useimpien mielestä viehättävämpi. Voisinhan valita sille kloonille paremman näköisen naamankin.
Pituudelle ei voi kuitenkaan yhtään mitään. Jos joku ei kiinnostu sen takia, niin se ei ole sinun vikasi. Miksi haluasit olla tälläisen ihmisen kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että useimmat palstan naiset pystyvät tähän samaistumaan, vaikka miehenä tämän sanon. Yleisesti kyllä pidempi mies on viehättävämpi. Kuitenkin tässäkin on tullut vastauksia, että samanpituinen, lyhyempikin on se mistä tykätään. Jos pystyisin kloonaamaan itseni ja tekemään siitä pidemmän, niin tietenkin se olisi useimpien mielestä viehättävämpi. Voisinhan valita sille kloonille paremman näköisen naamankin.
Pituudelle ei voi kuitenkaan yhtään mitään. Jos joku ei kiinnostu sen takia, niin se ei ole sinun vikasi. Miksi haluasit olla tälläisen ihmisen kanssa yhdessä?
Koska hän on viehättävä?