Okei kysymys naisille! Miehen pituudesta!
Eli kumman te itse valitsisitte, jos molemmat ovat yhtä samanlaisia luoneeltaan eli hyvä huumorin taju, suuhygienia kunnossa jne.
187 cm mies vai 167 cm?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Aijaa että aloittaja on sittenkin lyhyenläntä. En pidä itseäni lyhyemmästä miehestä kun se ei ole kehittynyt miehen mittaan.
Olen 178 cm pitkä. Joten en ihan lyhyemmästä päästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa että aloittaja on sittenkin lyhyenläntä. En pidä itseäni lyhyemmästä miehestä kun se ei ole kehittynyt miehen mittaan.
Ap
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta jos olet milleniaali tai sitä nuorempi, on tuo joidenkin tilastojen mukaan keskivertoa lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi on naisten mieleen.
Ei ole! Suorastaan näytti huvittavalta, kun halasi Sanna Marinia huippukokouksessa Brysselissä!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/62d75524-09aa-4587-8bb8-979dcfc2eeee
Sannan takana seisova mies näytti 100 kertaa miehekkäämmältä!
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta jos olet milleniaali tai sitä nuorempi, on tuo joidenkin tilastojen mukaan keskivertoa lyhyempi.
Olen 25v ja suomessa miesten keskipituus on 179,6 cm, joten en hirveästi jää jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin pidemmän.
Onhan se hyvä, että pystyt ottamaan suihin seisaalteen
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tärkeää, sillä minulla on 167 cm kaveri mukana lukemassa näitä vastauksia, ja hän voi tästä sitten tehdä johtopäätöksen.
T. Ap
Jos kaverisi on 167 cm, niin hänellä tulee olemaan vaikeuksia löytää itselleen naista. Sille monet naiset ovat jo nykyään noin 170 cm pitkiä. He tuskin haluavat itseään lyhyempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Suorastaan näytti huvittavalta, kun halasi Sanna Marinia huippukokouksessa Brysselissä!
N28
Onks Zele noin lyhyt...😂 Joo, ei kelpaisi minulle ainakaan noin pätkä mies. N 172 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tärkeää, sillä minulla on 167 cm kaveri mukana lukemassa näitä vastauksia, ja hän voi tästä sitten tehdä johtopäätöksen.
T. Ap
Jos kaverisi on 167 cm, niin hänellä tulee olemaan vaikeuksia löytää itselleen naista. Sille monet naiset ovat jo nykyään noin 170 cm pitkiä. He tuskin haluavat itseään lyhyempää miestä.
No, tätä minun kaveri on sanonutkin, kun puolet nuorista naisista ovat hänen pituisia tai jopa pidempiä kuin hän. He eivät halua itseään lyhyenpää miestä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Onks Zele noin lyhyt...😂 Joo, ei kelpaisi minulle ainakaan noin pätkä mies. N 172 cm
Kuka nyt kääpiötä edes haluais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen 25v ja suomessa miesten keskipituus on 179,6 cm, joten en hirveästi jää jälkeen.
Kai tajuat, ettei täällä ole juurikaan nuoria naisia? Useimmat ovat 40-60 -vuotiaita. Sinun ikäisesi ovat Jodelissa, kysy sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Varmaan se kumpaan sattuisin ensin tutustumaan.
Mutta jos nainen tuntee molemmat. Niin kumman hän sitten valitsee puolisokseen sekä mahdollisesti isäksi lapsilleen.
T. Ap
Enpä ole ikinä jiutunut tuollaiseen tilanteeseen, että juuri minusta on hyvin kiinnostunut kaksi miestä, joilla on erona vain pituus. Ja että minä voisin kuvitella parisuhteen ja lapsia kummankin heistä kanssa ja olisin kumpankin syvästi ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossa miesten keskipituudessa on mukana kaikenmaailman boomerit, joiden pituus ei kiinnosta valtaosaa aktiivisessa deittailuiässä olevista naisista. Suomessa keskipituus on kasvanut aika paljon.
Joo, palstalla olevien naisten on hyvä haukkua lyhyitä miehiä kääpiöisi, kun he itse ovat järkyttäviä siider*valaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossa miesten keskipituudessa on mukana kaikenmaailman boomerit, joiden pituus ei kiinnosta valtaosaa aktiivisessa deittailuiässä olevista naisista. Suomessa keskipituus on kasvanut aika paljon.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus
Vuonna 2011 julkaistujen uusien kasvukäyrien mukaan suomalaisten nuorten miesten keskipituus on 180,7 senttimetriä ja nuorten naisten keskipituus 167,5 senttimetriä. Vuonna 2013 tehtyjen mittausten mukaan 2574-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 senttimetriä ja naisten 164 senttimetriä. 2534-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 senttimetriä ja naisten 166 senttimetriä.
Suomalaisista nuorista miehistä alle 167-senttimetrisiä tai yli 195-senttimetrisiä on molempia yksi prosentti. Alle 155-senttimetristen ja yli 180-senttimetristen nuorten naisten osuus on myös prosentin verran ikäluokassaan.
Suomen pisimmät ihmiset ovat Lounais-Suomessa (Turku ja Loimaa), jossa 2534-vuotiaiden miesten keskipituus oli 180 senttimetriä ja naisten 167 senttimetriä.
Suomalaiset lapset ovat nykyisin huomattavasti pidempiä kuin 19591971 syntyneet, ja lapset saavuttavat loppupituutensa aiempaa nopeammin. Vuonna 1922 suomalaisen 25-45-vuotiaan miehen keskipituus oli 171 senttimetriä.
T. Ap
Mulle kävisi kumpi vain. Muut asiat ratkaisevat. Olen itse 160. Exäni oli tuon pidemmän pituinen, nykyinen lähempänä lyhyempää. Nykyisestä pidän enemmän, koska hänellä on ihana luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossa miesten keskipituudessa on mukana kaikenmaailman boomerit, joiden pituus ei kiinnosta valtaosaa aktiivisessa deittailuiässä olevista naisista. Suomessa keskipituus on kasvanut aika paljon.&nb
Juurikin näin. Yli 180-senttistä nuorehkoa tai nuorta miestä ei ole vaikea löytää, siksi se on monella naisella kriteeri.
Jumalauta. Tuollainen valintatilanne on psykopaatin keksintö.