Miksi joillakin on niin köyhät eväät töissä?
Esim. kaurapuuroa ja marjakeittoa! Tällaisista eväistä tulee huono ja heikko olo. Oloa parantaisi jonkin verran jo se, jos lisäisivät lounaaseensa proteiinia. Esim maitorahkaa em puuroon.
Kommentit (69)
Huh, en laittaisi. Olen aika kaikkiruokainen, mutta tuossa menisi kyllä raja, että sotkisin keskenään. En laita rahkaa pinaattikeittoon enkä perunamuusiinkaan.
Proteiinit ja kreatiinin saa jauheena kaupan hyllyltä. Kuka idiootti nykyään syö lihaa ja tukee murhakidutuskeskitysleirejä eläimille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään syödä jotain puuro-rahkasotkua. Syön töissä usein kasvissosekeittoa, eikä siinäkään proteiinia ole. Miksi sitä pitäisi edes olla joka aterialla, suomalaiset syövät ihan liikaa proteiinia.
Proteiinin tarvetta vähätellään hyvin useasti. Hiilarin tarvetta vastaavasti liioitellaan.
Proteiini-innostus on kuin jokin uskonto. Kaikkeen työnnetään proteiinia ja kaikkea mainostetaan proteiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhät eväät.
"Köyhä" saattaa olla hoikka ja tikissä, kun syö kaurapuuroa ja liikkuu. Sekös juustonmussuttajaa harmittaa. Myöskin liika proteiini voi kuormittaa munuaisia.
Mä olen juuri se tyyppi, jolla on joka päivä eväänä joku leivänkäntty tai muuta tosi pientä. Mulla ei vaan jostain syystä oikein ole ruokahalua töissä, eikä tule nälkäkään. En vaan ylipäätään tykkää syödä töissä, niin en sinne sitten viitsi mitään messeviä aterioita roudatakaan.
Olen ihan hyvätuloinen ja syön usein lounaaksi purkin tonnikalaa. Halpaa, helppo syödä, ei vie tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan hyvätuloinen ja syön usein lounaaksi purkin tonnikalaa. Halpaa, helppo syödä, ei vie tilaa.
Sun tehtävänä olisi käydä ravintolassa ja elättää ravintolan työntekijöitä ja omistajaa, eikä säästää tai elää halvalla.
Ymmärrätkö sä yhtään sun vastuuta täsä yhteiskunnassa?
Ne rahat mitkä on sulla on muilta pois. Pidät muita köyhinä, jos et tuhlaa rahojasi. Kaikki köyhtyy tuollaisesta. Sula pitäisi ottaa rahat pois, nin saisit elää aidosti köyhänä. Sä oot lurjus.
Jos keskellä päivää söisi nopeasti ison pizzan, niin sen jälkeen tekisi luultavasti enemmän mieli ruokalepoa kuin aktiivistä työntekoa.