Olen halunnut 20 vuotta tatuointeja, mutta en uskalla ottaa
Kuinka jotkut uskaltaa, koska sehän muuttaa ihmisen ulkonäköä. Mitäs jos on ihan hirveä ja vaikka käsivarressa? Harmittaa, että olen tällainen pelkuri.
Kommentit (26)
Mitä alempi sosiaaliluokka, sen runsaammin tatuointeja. Tatuointi on nopea tapa alentaa mielikuvaa sosiaaliluokastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä alempi sosiaaliluokka, sen runsaammin tatuointeja. Tatuointi on nopea tapa alentaa mielikuvaa sosiaaliluokastaan.
Höpö höpö. Se on sinun ennakkoluulosi. Minulla on useita tatuointeja ja olen hyvätuloinen akateeminen. Mikä sinä olet?
Itse en voi ottaa tatuointia sen takia että tiedän että kyllästyisin katsomaan sitä, maailmassa ei ole mitään sellaista kuvaa jota jaksaisin katsoa vuosikymmeniä omassa nahassa.
Minullakin oli sellainen aika elämässä, että olisin halunnut tatskoja. Sitten kun tuli aika, että olisin voinut ottaa, aloin miettimään vasta, että miksi?
Mietin vastaukseksi, että haluan muistuttaa jostain itseäni....
Mutta sitten mietin, että mitä on sellaista, mitä en muistaisi? Kavereiden synttärit? Facehan on sitä varten..
Kummityttöjrn synttärit (kun eivät ole facessa) No kirjoitin syntymäajat jo ajat sitten valokuvakehysten taa muistiin.
Mä tulin siihen tulokseen, ettei mulla ole mitään pätevää tatuoitavaa nahkaani. Ne löytyy mun sydämmestä ja sieltä saa poimia ne kaikki elämän "highlightit" milloin vaan. Ja sitä kuvaa, mitä sieltä tulee, ei kukaan tatuoija saa ikuistettua ikinä.
Sitten kun kuolaan rinnuksille ja p.skon housuun, en taatusti tajuais kädessä olevasta ryppyisestä kuvasta mitään. 🤣
Joten säästin senkin summan muuhun.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niin sairaan rumia ettei kannata.
Tarkoitit varmaan että "ne on niin sairaan kalliita ettei ole varaa".
No kuinka valtavan kalliita tatuoinnit on? Niitä kun näyttää olevan lähinnä juuri alemmilla sosiaaliluokilla.
Kasarilla interraililla kännissä laitatin tatskan väärään paikkaan. Siis olisi voinut olla eri kohdassa. Ysärillä laitettiin jalkaan, mutta en saanut jotenkin jalkaa katsottua ja nilkkaan tarkoitettu pikku merkki tuli pohkeen alaosaan ja on tyhmän näköinen. Hölmön hommaa. Mutta siinä ne on loppuun asti. Eipä jäänyt kaivelemaan että pitäisi ottaa tatuointi. Enää en ottaisi.