Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan laittaa rahojaan Nordeaan?

Vierailija
05.09.2024 |

Mielivaltainen pankki, jota kiinnostaa ainoastaan rikkaat asiakkaat. Irtisanovat myös mielivaltaisesti sopimuksia yritysten kanssa, joista ei ole heille riittävästi taloudellista hyötyä. Itse jouduin siirtymään toisen pankin asiakkaaksi kun yllättäen irtisanoivat asuntolainani. En siirry enää ikinä Nordean asiakkaaksi enkä suosittele sitä kenellekään. Onneksi on muitakin pankkeja, joiden palvelut on lisäksi edullisempia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ovat kyllä aina antaneet lainaa oikein hyvillä ehdoilla ja ihan tavallinen perhe olemme. Viimeksi juuri saimme lainan vapaa-ajanasunnon remontointiin ihan yhtä hyvillä ehdoilla kuin normaalin asuntolainan.

Vierailija
2/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi irtisanoivat lainasi? Oliko maksuhäiriöitä ja miten hoidit asian toisen pankin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilit siirtyneet sulavasti Kopista Meritan kautta Nordeaan.  Ei ole ollut koskaan valittamisen syytä tai syytä vaihtaa pankkia. 

Vierailija
4/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.esaimaa.fi/paikalliset/7733456

näin ainakin niitä työttömiä saadaan lisää. Nordea on EU:n mallioppilas siinä missä Suomikin noin yleisesti. Ei sitä työpaikat ja firmojen olemassaolot kiinnosta

Vierailija
5/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pankki se on. Olen private asiakas siellä ja jotain miljoonan verran on sijoituksia sitä kautta. Ovat antaneet hyviä neuvoja ja katsoin tuossa että 12% tänäkin vuonna on tullut suosittelemiinsa jenkkiosakkeisiin  tuottoja.

Vierailija
6/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi irtisanoivat lainasi? Oliko maksuhäiriöitä ja miten hoidit asian toisen pankin kanssa?

Ostin exäni ulos asunnosta niin eivät antaneet lainaa. Vakituinen, hyväpalkkainen duuni kuitenkin niin sain lainan muualta ja paremmilla ehdoillakin kun Nordeassa.

Vierailija
7/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aikoinaan vaihtanut OP:iin Nordeasta enkä ole katunut.

Vierailija
8/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei laittaisi Nordeaan kiinni? Laittaisin enemmänkin jos olisi.  Juurikaan mistään ei saa yhtä pienellä riskillä yhtä helppoa rahaa.

https://www.sijoittaja.fi/wp-content/uploads/2024/05/20240514-nordea-os…

Vierailija
9/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pankki se on. Olen private asiakas siellä ja jotain miljoonan verran on sijoituksia sitä kautta. Ovat antaneet hyviä neuvoja ja katsoin tuossa että 12% tänäkin vuonna on tullut suosittelemiinsa jenkkiosakkeisiin  tuottoja.

Mielikuvituselämässä se varmaan onkin ihan hyvä pankki. 

Vierailija
10/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on kyllä hyvä sijoituskohde. Pitänyt arvonsa hyvin ja jakaa muhkeaa osinkoa.

Siksi laitan rahani Nordeaan.

Vierailija
11/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei laittaisi Nordeaan kiinni? Laittaisin enemmänkin jos olisi.  Juurikaan mistään ei saa yhtä pienellä riskillä yhtä helppoa rahaa.

https://www.sijoittaja.fi/wp-content/uploads/2024/05/20240514-nordea-os…

Mulla on jotain 70-80 tonnia Nordean osakkeissa. Joka vuosi käyn Karibialla luksuslomalla pelkillä osinkotuotoilla. Eipä voi valittaa.

Vierailija
12/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea on kyllä hyvä sijoituskohde. Pitänyt arvonsa hyvin ja jakaa muhkeaa osinkoa.

Aloittaja ei varmaan tarkoittanut Nordean osakkeita vaan pankkitilejä.

Vierailija
13/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään valitettavaa asiakkaana. Myös omistaja osake on tuottanut hyvin osinkoa ja arvonnousua.

Vierailija
14/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin Nordean jo pari vuosikymmentä sitten. Syynä oli palvelumaksujen ottaminen ilman syytä. En edes saanut tuona aikana palvelua, josta he veloittivat. Kun menin konttoriin kysymään, mistä on kyse, ei puhettakaan, että voisivat palauttaa aiheetta veloittamansa rahat, eihei, mutta me voidaan kyllä tehdä tällainen sopimus, jolla me lopetetaan niiden veloittaminen.

Vierailija
15/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeammin on sanoa silloin miksi kenelläkään on pankkina Nordea tai miksi kukaan pitää rahojaan Nordeassa.

Vierailija
16/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin exäni ulos asunnosta niin eivät antaneet lainaa. Vakituinen, hyväpalkkainen duuni kuitenkin niin sain lainan muualta ja paremmilla ehdoillakin kun Nordeassa.

Tuo on eri asia kuin lainan irtisanominen. 

Vierailija
17/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulut siis rikkaisiin. Aloittaja puhui ns. tavallisista ihmisistä, joilla ei ole miljoonaomaisuutta.

Hyvä toki, että sulle ovat ystävällisiä Nordeassa.

Vierailija
18/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä tarkoitin osinkoja, joten mennään tästä eteenpäin niillä. Nordean tilillä kun ei ole mitään järkeä seisottaa rahojaan.

Vierailija
19/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ainoat sijoitukseni Nordeassa menivät pahasti miinukselle eivätkä nousseet plussalle edes 12 vuodessa. Eli on kyllä enemmän kiinni osakemarkkinoista kuin pankista, tuottaako vai ei.

Vierailija
20/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu lappu ost:lle. Rahan tuloa ei voi estää. Ostohinnallakaan ei niin väliä kun tuotto on noin hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi