Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan laittaa rahojaan Nordeaan?

Vierailija
05.09.2024 |

Mielivaltainen pankki, jota kiinnostaa ainoastaan rikkaat asiakkaat. Irtisanovat myös mielivaltaisesti sopimuksia yritysten kanssa, joista ei ole heille riittävästi taloudellista hyötyä. Itse jouduin siirtymään toisen pankin asiakkaaksi kun yllättäen irtisanoivat asuntolainani. En siirry enää ikinä Nordean asiakkaaksi enkä suosittele sitä kenellekään. Onneksi on muitakin pankkeja, joiden palvelut on lisäksi edullisempia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea on kyllä hyvä sijoituskohde. Pitänyt arvonsa hyvin ja jakaa muhkeaa osinkoa.

Siksi laitan rahani Nordeaan.

Aloittaja ei varmaan tarkoittanut Nordean osakkeita vaan pankkitilejä.

No minä tarkoitin osinkoja, joten mennään tästä eteenpäin niillä. Nordean tilillä kun ei ole mitään järkeä seisottaa rahojaan.

Jos haluat hyvää korkoa käyttelytilille niin Norwegian pankki on paras. Siellä minä pidän muutamaa kymppitonnia, 3-4% korko, ei nostorajoiuksia.

Tappaa sillä ainakin pahinta inflaatiota.

Vierailija
22/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea on kyllä hyvä sijoituskohde. Pitänyt arvonsa hyvin ja jakaa muhkeaa osinkoa.

Siksi laitan rahani Nordeaan.

Aloittaja ei varmaan tarkoittanut Nordean osakkeita vaan pankkitilejä.

No minä tarkoitin osinkoja, joten mennään tästä eteenpäin niillä. Nordean tilillä kun ei ole mitään järkeä seisottaa rahojaan.

Jos haluat hyvää korkoa käyttelytilille niin Norwegian pankki on paras. Siellä minä pidän muutamaa kymppitonnia, 3-4% korko, ei nostorajoiuksia.

Tappaa sillä ainakin pahinta inflaatiota.

Ei valitettavasti apa, mutta edes vähän kiduttaa. Oma hätävararahasto on Sveassa, maksanyt yleensä piirun verran paremmin kuin Norweigian. Tällä hetkellä en ole katsonut korkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi irtisanoivat lainasi? Oliko maksuhäiriöitä ja miten hoidit asian toisen pankin kanssa?

Ostin exäni ulos asunnosta niin eivät antaneet lainaa. Vakituinen, hyväpalkkainen duuni kuitenkin niin sain lainan muualta ja paremmilla ehdoillakin kun Nordeassa.

Tämä ei ole sama asia kuin lainan irtisanominen. On selvää että sait toisesta pankista lainaa koska et ilmoittanut heille että sinulla on jo lainaa kämpästä. Jokainen pankki tekee samat riskilaskelmat. 

Vierailija
24/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen ei varmasti irtisanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi