Lue keskustelun säännöt.
20 min??? Minun mieheni ei SUOSTU rakastelemaan jos aikaa alle 2 TUNTIA!
10.02.2007 |
Jättäisin hänet heti jos olisi joku 20 min surkimus!
Kommentit (22)
jos homma kestäisi kaksi tuntia. Minulla nimittäin oli poikaystävä, jonka kanssa sekstailu vei sen kaksi tuntia ja pano kesti hyvinkin tunninkin, ennenkuin laukesi. Enkä minä lauennut ikinä yhdynnässä, suuseksissä kylläkin. Se ei vaan osannut panna. Ja sillä oli vielä isompikin kuin nykyisellä, että se siitä ja SEN koosta.
Nykyisen miehen kanssa saan viidessä minuutissa ja 20 minuutissa pääsee jo kunnon vuoristoradalle...kaksi tuntia olisi jo ettei viikkoon voisi sen kyydin jäljiltä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan kuin seksielämän laadun ja tyydyttävyyden voisi laskea seksiin käytetyn ajan perusteella, ja vieläpä tehdä tulkintoja pariskunnan henkisestä tasosta tuloksen perusteella!
Galluppina ajatellen keskustelusta sentään tulee mielenkiintoinen. Meillä hellitään, halaillaan, suukotellaan pitkin päivää, mutta varsinaiseksi seksiksi taidamme molemmat lukea esileikin+yhdynnän+hellittelyn - eikä tämä nyt sitten tarkoita sitä, ettemmekö molemmat ymmärtäisi myös niitä määritelmiä, jotka sisältävät jotain muuta.
Meillä " seksiin" (ks. aiempi määritelmä) menee keskimäärin 20-40 minuuttia - mutta joskus ollaan pikaisempiakin. Harvemmin ihan tosissamme käytämme seksiin yli tuntia. Meillä ei yksinkertaisesti ole AIKAA! Tai siis, on hirveästi asioita, joita haluaisimme tehdä yhdessä, mutta molemmilla on kova kiire opinnoissa, töissä, harrastuksissa jne. Lapsia ei vielä ole, joten yleensä olemme molemmat yhtä aikaa kotona vasta klo 21 jälkeen, jos silloinkaan. Viikonloppuja ei ole, koska jompikumpi on aina töissä tai kiireinen opinnäytteiden kanssa. Olisi kyllä mielenkiintoista joskus omistaa kokonainen iltapäivä seksille - mutta kymmentä tuntia (5 x 2h/vko;) emme kyllä koskaan tule kykenemään irrottamaan viikostamme!