Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Retuutatko koskaan lastasi suuttuessasi, esim. talutat kädestä lujemmin?

Vierailija
23.02.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatunto..

Vierailija
2/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En retuuta, mutta tarvittaessa kaappaan kainoloon. Siinä on sitten kiukuissaan sätkinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 3,5v. potkivaa, lyövää ja rimpuilevaa uhmista välttämättä kovin nätisti saa jäähylle vietyä...

Vierailija
4/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen täytyy osata hillitä itsensä. Tuommoisesta pitäisi tehdä rikosilmoitus, lapsiin kohdistuva väkivalta on RIKOS lasta kohtaan. Hakekaa apua, tai menkää vaikka jollekin vihanhallintakurssille.

Vierailija
5/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette sen silti?

ap

Vierailija
6/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikuisen ihmisen täytyy osata hillitä itsensä. Tuommoisesta pitäisi tehdä rikosilmoitus, lapsiin kohdistuva väkivalta on RIKOS lasta kohtaan. Hakekaa apua, tai menkää vaikka jollekin vihanhallintakurssille.

Vierailija
7/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tietenkään KOSKAAN korottanut ääntäsikään. Ja jos olet, niin et sitä tunnusta, koska silloin paljastut kaksinaismoralistiksi.

Vierailija
8/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä olevani Parempi ihminen, mutta lapsiin en käy käsiksi.

Vierailija
9/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En väitä olevani Parempi ihminen, mutta lapsiin en käy käsiksi.

Vierailija
10/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä huutamisella ole tehoa, ihan turhaan. Tiukka ja päättäväinen ääni riittää.

nro 11

Vierailija
11/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me itsekään asiaa hyväksy, mutta meissäkin on vikamme - kuten sinussakin, se on 100% varma asia ja tietänet sen itsekin!

Vierailija
12/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei sillä huutamisella ole tehoa, ihan turhaan. Tiukka ja päättäväinen ääni riittää.

nro 11

Vierailija
13/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat hyvätapaisia ja kunnollisia lapsia. Olen kyllä pyrkinyt rajaamaan lasten ystäväpiiriä siten, että myös kaverit olisivat kunnollisista perheistä. Tosiasiahan on että huonossa seurassa pahat tavat tarttuvat.

En varmasti ole täydellinen, en edes väitä semmoista. Minulla vain on periaatteeni ja pidän niistä kiinni.

nro 11

Vierailija
14/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se jälkeenpäin kivalta tunnu, vaikkei lapseen satukaan.

Vierailija
15/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää saat sen vielä myöhemmin tuta..

T : Yx jota on rajattu ulkopuolelle vaikka kiltti olinkin..

Vierailija
16/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai 11 pyrit vielä rajaamaan ystäväpiiriäkin. " Että olisivat paremmasta perheestä" ! Millainen kaveri on paremmasta perheestä? Riittääkö sairaanhoitajan ja insinöörin muodostama perhe, joka asuu rivitalossa? Vai kenties lääkäri-opettaja pariskunnan lapsi, vaikka asuisikin kerrostaloss`? Olisi mielenkiintoista tietää, minkälainen perhe on " parempi" !

Ihan muistutukseksi vaan, Hitlerilläkin kai oli joku idea " paremmista ihmisistä" - ja siihen pyrkiminen oli suurempi rikos kuin satunnainen kädestä retuuttaminen...

Vierailija
17/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis ei ole normaalista estämisestä tai paikalta poistamisesta.

Vastauksena ap:lle: joskus on kyllä esikoinen saanut lentävän lähdön omaan huoneeseensa, jos on kiusannut kuopusta. En ole asiasta ylpeä. Itse paikaltapoistaminen on tietenkin ollut hyvä asia, mutta en kiellä, että ehkä joskus on ote ollut tarpeettoman tiukka.

Toisaalta, lapsi on aina ymmärtänyt, mistä äiti kiukustui ja asia on selvitetty perusteellisesti puhumalla jälkeenpäin.

Vierailija
18/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siltikään en retuuta, miksi tuottaa kipua lapselle, koska se kyllä sattuu kun aikuinen ottaa kiinni.

Minä yleensä jätän lapsen siihen ja sanon et minä nyt menen, jos et tule, niin et tule ja se on tehonnut aina.

Tosin meillä eivät lapset ole ikinä kiukutelleet kaupoissa yms julkisissa paikoissa, ovat oppineet että tiettyinä päivinä saavat karkkia (lauantaisin) ja leluja vain harvoin.

Itse kyllä olen opiskellut kasvatusta, että monet opit/ohjeet olen myös koulusta saanut.

Ja jos oma elämä on tasapainoinen ja muutenkin kunnossa, niin pinnakin venyy ihmeen pitkälle.

Vierailija
19/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta siltikään en retuuta, miksi tuottaa kipua lapselle, koska se kyllä sattuu kun aikuinen ottaa kiinni.

Minä yleensä jätän lapsen siihen ja sanon et minä nyt menen, jos et tule, niin et tule ja se on tehonnut aina.

Ei meilläkään ole koskaan lasta tarvinnut paikalta pois viedä siksi, että pitää mennä eteenpäin. Mutta kahden pienellä ikäerolla kasvaneen lapsen tahallinen kiusanteko ja muksiminen ovat asioita, joita en aina jaksa täysin rauhallisena seurata.

Vierailija
20/25 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Molemmat ovat hyvätapaisia ja kunnollisia lapsia. Olen kyllä pyrkinyt rajaamaan lasten ystäväpiiriä siten, että myös kaverit olisivat kunnollisista perheistä. Tosiasiahan on että huonossa seurassa pahat tavat tarttuvat.

En varmasti ole täydellinen, en edes väitä semmoista. Minulla vain on periaatteeni ja pidän niistä kiinni.

nro 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi