Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 min??? Minun mieheni ei SUOSTU rakastelemaan jos aikaa alle 2 TUNTIA!

Vierailija
10.02.2007 |

Jättäisin hänet heti jos olisi joku 20 min surkimus!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotkut täällä rajaavat seksin pelkkään yhdyntään.

Surullista.

Vierailija
2/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aina kestäis monta tuntia. Hohhoijakkaa... Vähänkö tylsää jos ei voi olla spontaaneja pikapanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. vessassa, kun lapset katsoo lastenohjelmia, aah.

Vierailija
4/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää 5 minsaa jynssäystä kiitos. Puolesta tunnista olisin varmaan jo ihan kipeä.

Vierailija
5/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta alkoi naurattaa toden teolla, ja säälittää!!

Ensinnäkin, ilmeisesti " seksi" tarkoittaa sinulle vain sitä että miehesi penis on vaginassasi.

Toiseksi, on kauhean surullista että nuori suomalainen nainen kuvailee seksiä sanalla " jynssäys" .

Toivon hyvää seksuaalista kehitystä sinulle ja kumppanillesi!

ap

Vierailija
6/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, jos " rakastelette" 2 tuntia, kai siitä sitten edes neljännes kuluu itse asiaan, eli sen mainitsemani 30 minuuttia?

Vai miksi miehesi on niin hidas lämpiämään, kaappihomoko?

Vierailija
7/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenmenoon.. mutta elämään kuuluu myös lapsia, miehen töitä ja muutakin puuhaa...

Mutta ymmärrän asian sitten, jos teidän tahti on 2-5 kertaa viikossa, kyllä silloin on aikaa helposti yli 2 tuntia :)

Vierailija
8/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskea " seksiin" käytetty aika...?

Tarkoitan että " väreilyähän" voi olla koko päivän illassa, pientä flirttiä, toisen " huomaamatonsta" koskettelua, kauniita sanoja, yhteinen suihku, jne. jne. jolla " kasvatetaan nälkää" ...;) Kunnes sitten ei enää jakseta " odottaa" ;

-varsinainen akti hoituu nopeasti, mutta käytännössä koko päivän on ollut " esileikkiä" :)

Eri asia, jos molemmat vaikka töissä tmv. koko päivän, harrastusten ja muiden puuhien jälkeen vihdoin käperrytään sänkyyn, ja alkaa tekemään mieli. Toista on ehkä ikävöinyt koko päivän jne. joten rakastelu on erilainen kun aiemmassa esimerkissä. " Akti" saattaa kestää kauemmin, mutta kumpi loppujen lopuksi on pidempi rakastelu...?

Ylipäätään rakastelu kertoja on jo vaikea verrata omassa suhteessa (laskea kauako akti kesti tmv. ) niin kuinka voisi verrata toisten ihmisten rakasteluja omiinsa...?:) Muutenkin maut ovat erilaisia, joku pitää SM:stä ja joku toinen tantrasta... Pääasia on kai se, että pari itse on tyytyväinen, ei se että naapurin pariskunta ihmettelee miten voitte rakastella niin kauan/nopeasti;)

Vierailija
9/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laskea " seksiin" käytetty aika...?

Tarkoitan että " väreilyähän" voi olla koko päivän illassa, pientä flirttiä, toisen " huomaamatonsta" koskettelua, kauniita sanoja, yhteinen suihku, jne. jne. jolla " kasvatetaan nälkää" ...;) Kunnes sitten ei enää jakseta " odottaa" ;

-varsinainen akti hoituu nopeasti, mutta käytännössä koko päivän on ollut " esileikkiä" :)

Eri asia, jos molemmat vaikka töissä tmv. koko päivän, harrastusten ja muiden puuhien jälkeen vihdoin käperrytään sänkyyn, ja alkaa tekemään mieli. Toista on ehkä ikävöinyt koko päivän jne. joten rakastelu on erilainen kun aiemmassa esimerkissä. " Akti" saattaa kestää kauemmin, mutta kumpi loppujen lopuksi on pidempi rakastelu...?

Ylipäätään rakastelu kertoja on jo vaikea verrata omassa suhteessa (laskea kauako akti kesti tmv. ) niin kuinka voisi verrata toisten ihmisten rakasteluja omiinsa...?:) Muutenkin maut ovat erilaisia, joku pitää SM:stä ja joku toinen tantrasta... Pääasia on kai se, että pari itse on tyytyväinen, ei se että naapurin pariskunta ihmettelee miten voitte rakastella niin kauan/nopeasti;)

Vierailija
10/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö...meillä seksi ei koskaan kestä yli 5 min. Voitte kuvitella miten " tyytyväinen" olen. jee. 10 vuotta tätä.

Vierailija
11/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunti taitaa olla maksimi, ja silloinkin jo paikat hellinä!

meillä myös hektisiä vessa/vaatekaappi-panoja, ihan kivoja nekin!

jokainen tavallaan!

mutta jotenkin tuntuu että ap on provo, tai sitten vaan erityistä huomiota kaipaava henkilö... =(

Vierailija
12/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimittäin toimii mainiosti 20-40 minuuttia ja HUI, kuvitelkaa, vain 2-4 kertaa KUUKAUDESSA! Ja ne kerrat on sitten ihania :) Me ollaan molemmat herkkiä, kumpikaan ei kestäisi mitään 2 tuntia. Tuota Stellan 3-5 kertaa päivässä en kyllä usko :) Tai sitten kyseessä on seksiaddiktio. Normaalin ihmisen jolla on vielä monta lasta ja töitä ei tee mieli 3-5 kertaa päivässä.

Vierailija
13/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että suurin osa täällä käsittää seksi = yhdyntä. Oletan, että ap:n seksiin kuuluu varmaan paljon muutakin.

Mulle yhdyntä on vain pieni osa seksistä. Tällä viikolla olemme harrastaneet seksiä neljä kertaa, muttei oltu kertaakaan yhdynnässä kertaakaan. Miettikääpä sitä.

Vierailija
14/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis kolme lasta, jotka valvoo yhteentoista illalla. Miehesi on kovapalkkainen tiesmikä. Olisi tosi kiva tietää käytännössä miten...?

Vierailija
15/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä jyystämistä vaikka laskettaisiinkin esileikit ja seksin jälkeiset loikoilut mukaan.

Tylsä olisi tollanen konservatiivinen hissukkamies, jolta ei sais koskaan yhtään kunnon pikapanoa!

Vierailija
16/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen muistan, että kesällä te jyystätte puutarhavajassa ja vahditte lapsia ikkunasta... Mutta näin talvella siellä ei varmaankaan tarkene? Mihin te laitatte noi lapset niinä viiden seksikerran päivinä, varsinkin kun ne valvoo puolille öin?

Vierailija
17/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen ei tarvi/halua esileikkejä ja mieskin syttyy tosi helposti. Orgasmin saaminen kestää mulla 5 min ja mies tulee yhtäaikaisesti. Olen oikeen tyytyväinen meidän pikapanoihimme. Joskus nekin keretään lasten toimesta keskeyttämään...

Vierailija
18/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näitä ketjuja on hauska lukea, kun on noita huumorijuttuja välissä ;) eikä kaikki ole niin tosikkoja :)

Vierailija
19/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti, niin onko teillä tuota jonkun aiemman kirjoittajan manitsemaa flirttiä keskenännne? Tuntuu kummalta että joku voisi kesken telkan katselun kysyä -rakastellaanko- ja vartti sen jälkeen kaikki olisi ohitse. Kai teillä nyt jotain vihjailua on ilmassa ollut ennen varsinaista rakastelua?=)

Vierailija
20/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi