Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenta muutkin aamuvirkut

Vierailija
10.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menty illalla hyvissä ajoin maate ja aamulla ei oo tarvinnu ketään mihinkään herätellä...

Vierailija
2/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikein hyvää huomenta siitä huolimatta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltu töissä jo pari tuntia. Omasta tahdosta en kyllä aamuvirkku ole...

Vierailija
4/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun " oli pakko" nousta kun mieheni kuorsaa niin kovasti etten voinut enää nukkua. Tökin häntä kylkeen jonkin aikaa, mutta kuorsaus loppui sillä tavalla vain puoleksi sekunniksi ja alkoi taas yhä kovempana.

Mieheni tietää että kuorsaa kovasti ja on myös käyttänyt eräässä vaiheessa kuorsaukseensa lääkettä (Snorenz). Lääke auttoikin melko hyvin, mutta nykyään jos nukun vähänkin " pinnallisemmin" niin herään hänen kuorsaukseensa. Onko muilla tätä ongelmaa? Tiedän että on, mutta kertokaa miten olette ratkaisseet ongelman? Eri huoneisiin nukkumaanko?

Vierailija
5/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hengitys katkeilee yön aikana. Lääkäri vois myös tsekkaa kitarisojen koon ja muuta tollasta rakenteellista, mikä vois aiheuttaa kuorsauksen.

Itseäni harmittaa, ettän nukahdin illalla jo Num3roiden aikaan ja taas jäi Kova laki näkemättä. :(

Vierailija
6/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni kuorsaus on kova paikka sillä hänellä on ylipainoa ja lääkärit tottakai suosittelevat heti painon pudottamista. Mieheni ei ole " kuntoilu-ihmisiä" ja ainoa mihin hänet saan houkuteltua on pieni kävelylenkki. Hän tosin tietää että minun kävelylenkki on puolijuoksua ja useamman kilometrin eli ei mielellään edes lähde mukaan.

Osasyy kuorsaukseen on myös ruokatorvi mikä on leikattu, koska ruokatorven läppä oli liian pieni. Kuorsaus vähenikin " aivan vähän" leikkauksen myötä mutta nyt tuntuu että pahentunut.

Mieheni sanoo että kuorsaa väsyneenä enemmän kuin normaalisti, mutta minun näkökulmasta hän on sitten aina todella väsynyt. Kuorsaa todella kovaa!

Voi olla ilkeää, mutta olen nauhoittanut hänen kuorsaustaan ja niin on myös 9-vuotias tyttöni, joka välillä herää isin kuorsaukseen. Tämä on jo perheen piirissä " yleinen vitsi" , mikä tosin ei kauheasti naurata ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän