Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinulle kävisi, jos joku yhdistäisi kaikki ketjusi ja nimesi?

Vierailija
04.09.2024 |

Eli leikisti palsta muuttuisi niin, että kaikki näkisivät nimesi, ketjusi, kommenttisi jne. 

Kuinka paha tilanne olisi? Suunnittelisitko maanpakoa?

Itse varmaan lavastaisin oman kuolemani; kenellekään en ole koskaan kirjoittanut täällä rumasti, mutta omia aloituksia vaikeista aiheista on niin paljon, että oksat pois! Osasta minut olisi voinut tunnistaa jopa, joten yksityiskohtia olen muutellut ja siksi ketjut eivät kävisi keskenään yhteen ja varmaan mut määrättäisiin mt-seurantaan :D 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mitään vakavaa tapahtuisi. Kirjoitan kutrn nimeni olisi jo tiedossa. 

M46

Tämän soisi olevan kaikilla periaatteena :) Itse toimin aina samoin kommentoidessani!

t. Ap

Miksi sitten lavastaa kuolema? 😃

M46

No kun nuo mun omat aloitukset on vähän sellaisiaoutoja XD 

No se taas johtuu tästä anonyymiydestä. Siks nämä on just hyviä mestoja. Ei ksnnsta lavastaa kuolemaa ja paeta Välimeren maiden kalastusaluksiin pakoon sen takia. 😄

M46

Vierailija
42/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sikäli olen turvallisin mielin että en trollaile enkä hauku ketään.

Siihen päättyy hyvät uutiset.

Hallitusta vastaan olen ollut koko ajan, se ei varmaan ole suurikaan salaisuus mutta en haluaisi olla sitä julkisesti.

Ongelmallisinta on se että olen kirjoitellut seksipalstalle, osin huvikseni ja osin asiaa. Puoliso tietää, muut ei. 

Pitää toivoa, ettei Suomeen tule mitään kansalaisten pisteytysjärjestelmää (kuten esim. Kiinassa). Olen itsekin kritisoinut kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sikäli olen turvallisin mielin että en trollaile enkä hauku ketään.

Siihen päättyy hyvät uutiset.

Hallitusta vastaan olen ollut koko ajan, se ei varmaan ole suurikaan salaisuus mutta en haluaisi olla sitä julkisesti.

Ongelmallisinta on se että olen kirjoitellut seksipalstalle, osin huvikseni ja osin asiaa. Puoliso tietää, muut ei. 

Hallituksen kritisoiminen ei ole mielestäni mitenkään hävettävä tai kamala asia. Mä olen kritisoinut tätä hallitusta, myös edellistä ja sitä edellistäkin. Jopa ihan omalla nimelläni Facebookissa, 100%:n hyvää hallitusta ei koskaan ole ollut eikä koskaan tule olemaankaan. Kritiikki on siis ihan paikallaan. 

Vierailija
44/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä palstassa on se hyvä puoli, että suurin osa ketjuista on ajat sitten poistunut. Jäljelle on jääneet vain kaikkein tylsimmät.

Vierailija
45/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Kahden vuoden kuluttua. Yleensä siinä ajassa asiantuntijat päätyneet samaan. Todettu töissä.

Vierailija
46/50 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä palstassa on se hyvä puoli, että suurin osa ketjuista on ajat sitten poistunut. Jäljelle on jääneet vain kaikkein tylsimmät.

Voi kyllä niitä löytyy kun osaa etsiä.

Vierailija
47/50 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täällä vasta sen verran vähän aikaa, etten ole ehtinyt perustaa kauhean monta ketjua. Olisinko ehkä maksimissaan 30 kpl, yleisistä aiheista. En mitään kovin henkilökohtaista tai jos sellaista, niin yleiseltä kannalta. Ei ole hävettävää siinä mielessä, että en trollaa enkä ole haukkunut ketään, olen maltillinen takaisin sanomisissakin täällä kun tulee ikäviä kommentteja neutraaleihinkin kommentteihin jostain syystä. 

Vierailija
48/50 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana vuodesta 1998, joten eiköhän muutamakin tohtoriopiskelija kiittäisi minua mainiosta materiaalista.

49/50 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki työkaverit tunnistaa jo 😂 Ja profiilista löytyy kaikki kommentit 🤠

Vierailija
50/50 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee aika jolloin kristityt joutuvat vankilaan tms, sitten olen siellä. Muutoin en ole uhkaillut tms ketään.  Tosin välillä älähdän...

Mutta, en palstalla ole ainut kristitty, joten mennään sitten pitämään oikein kunnon rukouspläjäys!