Mitä sinulle kävisi, jos joku yhdistäisi kaikki ketjusi ja nimesi?
Eli leikisti palsta muuttuisi niin, että kaikki näkisivät nimesi, ketjusi, kommenttisi jne.
Kuinka paha tilanne olisi? Suunnittelisitko maanpakoa?
Itse varmaan lavastaisin oman kuolemani; kenellekään en ole koskaan kirjoittanut täällä rumasti, mutta omia aloituksia vaikeista aiheista on niin paljon, että oksat pois! Osasta minut olisi voinut tunnistaa jopa, joten yksityiskohtia olen muutellut ja siksi ketjut eivät kävisi keskenään yhteen ja varmaan mut määrättäisiin mt-seurantaan :D
Kommentit (50)
Ihan hyvin kävisi. Olisin salaa ylpeä siitä, että käyttäydyn anonyymina yhtä hyvin kuin muissakin yhteyksissä.
Mun mielestä se olisi kovin mielenkiintoista. Ihan mielelläni ottaisin kaikki kirjoittamani tekstit nähtäväksi. Niistä tulisi jo varamaan monta paksua opusta. Tärkeimmät kirjoitukset mulla saattaa olla itsellänikin tallessa jossain mutta hukkuvat 'massaan' kun olen kirjoittanut viime vuosina niin paljon. Olisi siis hyvä jos kaikki tulisi ikään kuin per ketju.
Antaa tulla vaan! Tunnistatteko muuten kaiken oman kirjoittamanne vai voiko mennä sekaisin jonkun toisen kirjoittajan kanssa?
Kansa ehdottaisi minua seuraavaksi presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Lähden jo siitä lähtökohdasta, että kaikki mitä kirjoitat voi tulla joku päivä julki. Ei se olisi mikään mahdottomuus.
Voi olla, että jo nyt yritetään tunnistaa henkilöitä ja yhdistellä tietoja. Tietojahan myydään jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitään vakavaa tapahtuisi. Kirjoitan kutrn nimeni olisi jo tiedossa.
M46
Tämän soisi olevan kaikilla periaatteena :) Itse toimin aina samoin kommentoidessani!
t. Ap
Miksi sitten lavastaa kuolema? 😃
M46
Sen verran monta totuuteen ja faktoihin perustuvaa mielipidettä ja aloitusta on täällä sensuroitu että se olisi ylläpito taustavoimineen,jotka joutuisivat häpeämään,en minä. Kaikki mitä olen täällä sanonut,on perustunut senhetkisiin ja toteennäytettäviin faktoihin,mutta sitähän ei poliittisesti suuntautunut alusta ja sen käyttäjät yleensä siedä. Korruptio Suomi.
Mites terveysvaivat tai seks.palstatyyppiset kysymykset, eikö nekin silloin leviäisi tai treffit, chatit?
En pelkää muuta kuin että nyt se Puppa tulee ja vie oikeasti vasun pois ! Äääää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Ootpa viisas. Muilla voi olla villi teksti joskus.
Joskus jokin mitätönkin puro voi johtaa mereen asti. Ikinä ei tiedä, silloin on hyvä pysyä sanotussa, se on helpointa.
M46
Poliittista satiiriani, ulkonäöstä vitsailuani ei varmaankaan ymmärrettäisi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mites terveysvaivat tai seks.palstatyyppiset kysymykset, eikö nekin silloin leviäisi tai treffit, chatit?
Tietysti leviäisi, jos kaikki netissä anonyyminä kirjoitettu voitasiin tunnistaa johonkin tiettyyn yksilöön. Mulla oli jo viime vuosituhannen puolella periaate, että en kirjoita nettiin (chatit, keskustelupalstat, omat kotisivuni ja blogini, Facebook tai mikään muukaan) mitään sellaista, mitä en haluaisi lukea itsestäni iltapäivälehtien lööpeistä tai mitä en voisi huutaa megafoonilla Helsingin Senaatintorilla.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran monta totuuteen ja faktoihin perustuvaa mielipidettä ja aloitusta on täällä sensuroitu että se olisi ylläpito taustavoimineen,jotka joutuisivat häpeämään,en minä. Kaikki mitä olen täällä sanonut,on perustunut senhetkisiin ja toteennäytettäviin faktoihin,mutta sitähän ei poliittisesti suuntautunut alusta ja sen käyttäjät yleensä siedä. Korruptio Suomi.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä joku tilasto siitä, mitä aiheita täällä sensuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä joku tilasto siitä, mitä aiheita täällä sensuroidaan.
Tai lista kielletyistä sanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Tämän soisi olevan kaikilla periaatteena :) Itse toimin aina samoin kommentoidessani!
t. Ap
Miksi sitten lavastaa kuolema? 😃
M46
No kun nuo mun omat aloitukset on vähän sellaisiaoutoja XD
Venäläinen on hakkeroinut laitteen. Näin ammattilainen sanoo
No sikäli olen turvallisin mielin että en trollaile enkä hauku ketään.
Siihen päättyy hyvät uutiset.
Hallitusta vastaan olen ollut koko ajan, se ei varmaan ole suurikaan salaisuus mutta en haluaisi olla sitä julkisesti.
Ongelmallisinta on se että olen kirjoitellut seksipalstalle, osin huvikseni ja osin asiaa. Puoliso tietää, muut ei.
Takavuosina valitin pelimiehestä, se ahdisti ja sekoilin siinä mielessä. Nolottaa.