Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulle kävisi, jos joku yhdistäisi kaikki ketjusi ja nimesi?

Vierailija
04.09.2024 |

Eli leikisti palsta muuttuisi niin, että kaikki näkisivät nimesi, ketjusi, kommenttisi jne. 

Kuinka paha tilanne olisi? Suunnittelisitko maanpakoa?

Itse varmaan lavastaisin oman kuolemani; kenellekään en ole koskaan kirjoittanut täällä rumasti, mutta omia aloituksia vaikeista aiheista on niin paljon, että oksat pois! Osasta minut olisi voinut tunnistaa jopa, joten yksityiskohtia olen muutellut ja siksi ketjut eivät kävisi keskenään yhteen ja varmaan mut määrättäisiin mt-seurantaan :D 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina valitin pelimiehestä, se ahdisti ja sekoilin siinä mielessä. Nolottaa.

Vierailija
22/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kävisi. Olisin salaa ylpeä siitä, että käyttäydyn anonyymina yhtä hyvin kuin muissakin yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävisi mitenkään. 

Vierailija
24/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se olisi kovin mielenkiintoista. Ihan mielelläni ottaisin kaikki kirjoittamani tekstit nähtäväksi. Niistä tulisi jo varamaan monta paksua opusta. Tärkeimmät kirjoitukset mulla saattaa olla itsellänikin tallessa jossain mutta hukkuvat 'massaan' kun olen kirjoittanut viime vuosina niin paljon. Olisi siis hyvä jos kaikki tulisi ikään kuin per ketju.

Antaa tulla vaan! Tunnistatteko muuten kaiken oman kirjoittamanne vai voiko mennä sekaisin jonkun toisen kirjoittajan kanssa?

Vierailija
25/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa ehdottaisi minua seuraavaksi presidentiksi.

Vierailija
26/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden jo siitä lähtökohdasta, että kaikki mitä kirjoitat voi tulla joku päivä julki. Ei se olisi mikään mahdottomuus. 

Voi olla, että jo nyt yritetään tunnistaa henkilöitä ja yhdistellä tietoja. Tietojahan myydään jatkuvasti.

Vierailija
27/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

känseliin känseliin

Vierailija
28/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mitään vakavaa tapahtuisi. Kirjoitan kutrn nimeni olisi jo tiedossa. 

M46

Tämän soisi olevan kaikilla periaatteena :) Itse toimin aina samoin kommentoidessani!

t. Ap

Miksi sitten lavastaa kuolema? 😃

M46

Vierailija
29/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran monta totuuteen ja faktoihin perustuvaa mielipidettä ja aloitusta on täällä sensuroitu että se olisi ylläpito taustavoimineen,jotka joutuisivat häpeämään,en minä. Kaikki mitä olen täällä sanonut,on perustunut senhetkisiin ja toteennäytettäviin  faktoihin,mutta sitähän ei poliittisesti suuntautunut alusta ja sen käyttäjät yleensä siedä. Korruptio Suomi.

Vierailija
30/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites terveysvaivat tai seks.palstatyyppiset kysymykset, eikö nekin silloin leviäisi tai treffit, chatit?

Vierailija
31/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää muuta kuin että nyt se Puppa tulee ja vie oikeasti vasun pois ! Äääää! 

Vierailija
32/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten niin mitää välii.

Vierailija
33/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Ootpa viisas. Muilla voi olla villi teksti joskus.

Joskus jokin mitätönkin puro voi johtaa mereen asti. Ikinä ei tiedä, silloin on hyvä pysyä sanotussa, se on helpointa. 

M46

Vierailija
34/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittista satiiriani, ulkonäöstä vitsailuani ei varmaankaan ymmärrettäisi oikein. 

35/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites terveysvaivat tai seks.palstatyyppiset kysymykset, eikö nekin silloin leviäisi tai treffit, chatit?

Tietysti leviäisi, jos kaikki netissä anonyyminä kirjoitettu voitasiin tunnistaa johonkin tiettyyn yksilöön. Mulla oli jo viime vuosituhannen puolella periaate, että en kirjoita nettiin (chatit, keskustelupalstat, omat kotisivuni ja  blogini, Facebook tai mikään muukaan) mitään sellaista, mitä en haluaisi lukea itsestäni iltapäivälehtien lööpeistä tai mitä en voisi huutaa megafoonilla Helsingin Senaatintorilla.

Vierailija
36/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran monta totuuteen ja faktoihin perustuvaa mielipidettä ja aloitusta on täällä sensuroitu että se olisi ylläpito taustavoimineen,jotka joutuisivat häpeämään,en minä. Kaikki mitä olen täällä sanonut,on perustunut senhetkisiin ja toteennäytettäviin  faktoihin,mutta sitähän ei poliittisesti suuntautunut alusta ja sen käyttäjät yleensä siedä. Korruptio Suomi.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä joku tilasto siitä, mitä aiheita täällä sensuroidaan.

Vierailija
37/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä joku tilasto siitä, mitä aiheita täällä sensuroidaan.

Tai lista kielletyistä sanoista.

Vierailija
38/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Tämän soisi olevan kaikilla periaatteena :) Itse toimin aina samoin kommentoidessani!

t. Ap

Miksi sitten lavastaa kuolema? 😃

M46

No kun nuo mun omat aloitukset on vähän sellaisiaoutoja XD 

Vierailija
39/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen on hakkeroinut laitteen. Näin ammattilainen sanoo

Vierailija
40/50 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sikäli olen turvallisin mielin että en trollaile enkä hauku ketään.

Siihen päättyy hyvät uutiset.

Hallitusta vastaan olen ollut koko ajan, se ei varmaan ole suurikaan salaisuus mutta en haluaisi olla sitä julkisesti.

Ongelmallisinta on se että olen kirjoitellut seksipalstalle, osin huvikseni ja osin asiaa. Puoliso tietää, muut ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän