Aiotko vielä ostaa kaupasta suklaata, kun Fazerit levyt yli 4e?
Kommentit (131)
Fazer nyt on ollut boikotissa LoveBot Bluen ajoista lähtien, mutta kyllä nauratti kun näin K-kapuassa suklaalevyn maksavan pitkälle yli neljä euroa. Ja en muuten ollut ainoa naureskelia.
Aion, mutta en Fazerin tuotteita. En ole ostanut Fazerin tuotteita vuosikausiin. Haluan ostaa laadukkaita tuotteita.
Ainakin hyvä syy vähentää. Toisaalta sitten pelottaa makeisteollisuuden työntekijöiden puolesta, jos kovasti myynti laskee. Vaikka paljon olen suklaata syönytkin, niin en sentä niin paljon, että pelkkä minun vähentämiseni ketään työttömäksi ajaa.
Mitään korvikkeita en aio syödä, kuten halvempia, ei-maistuvia suklaita. Leivonnassa nekin ovat vaihtoehto (niistä löytyy oikein hyvin siihen tarkoitukseen sopivia).
Suklaalevy kestää minulla kuukauden. Hinnalla ei niin kamalasti väliä siis. Miehellä menee levy päivässä, mutta ostaa sitten n. kerran kuussa hänkin.
Jos haluan suklaata niin ostan suklaata. Ihan sama mitä se maksaa. En osta suklaata joka päivä tai joka viikko.
En ole köyhä, ostan mitä mieleni tekee.
Eihän tuo Fazer ole edes kallista.
Täällä päin maksoi tavallinen maitosuklaa reilu 3€ ja vadelmalakritsi saman verran
Leivontasuklaista löytyy fazeria parempia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ostin kympillä neljä, ja ne kestää varmaan useamman kuukauden. En ymmärrä miksi pitää kaivaa se joku kallein pikkukaupan hinta ja sitten äimistellä miten kallista on.
Siis neljä levyä?! Hirveä määrä suklaata. Eipä tarvitse arvailla kamppailetko ylipainon kanssa. Huh huh.
Kuin niin,voihan sitä kaapissa olla vaikka kuusi levyä. Mutta ei niitä kerralla tarvitse naamaan laittaa. Minulla on kaapissa muutama levy ja en ole varmaan viikkoon syönyt yhtäkään palaa. Siis palaa ,ei levyä. Eikä ole painon kanssa ongelmia. Eri
Poliisia pelottaa tästä mellakoivat läskit. Selkä menee rikki kun yrittää kantaa fazerin levyn hinnasta mieltään osoittavat pois autotieltä. Mutta ehkä pyörittämällä onnistuu paremmin.
Mulla on oikeus heittää joka päivä 4-6 fazerin levyä naamaan. Ne on reippauspalkintoja siitä että olen taas jaksanut yhden päivän julmassa maailmassa.
Torstaina Cittarissa 5 Fazerin suklaalevyä kympillä - tiedoksi jos joitain kiinnostaa.😋 Ajattelin ostaa varastoon, mutta huonostihan siinä kokemuksen mukaan käy, varasto ei kestä pitkään.🙄
Ostan mieluummin Pandaa kun se on parempaa.
Aiemmilla hinnoilla pystyi hyvin syömään 5 levyä suklaata (sipsit ja muut karkit päälle tottakai), mutta näiden korotusten myötä rahat riittää hädin tuskin kolmeen. Senkin jälkeen joutuu tinkimään, aina ei ole varaa edes pakastepizzaa ottaa mukaan. Limskatkin on pitänyt vaihtaa halvempiin merkkeihin.
En osta yli 4 eurolla. Hyvä syy vähentää, ostan enää tarjouksesta. Tosin sitten niissä niitä onkin yleensä monta. Pehmeä lasku siihen kun joskus suklaanviljely muuttuu mahdottomaksi. Miten olis suklaankorvike?
Omnomnomnom, pakko saada jotain hyvää.
Lisäksi: miksi lihon vaikka käyn kävelylenkillä joka päivä.
Palstamamma44
MItes sitä nyt sitte selviää ku verensokeri pääsee laskemaan ilman fazerin sinistä?
Tilasin juuri satsin Marabouta Matsmartista. Mmmmm.
Aattelin että jouluksikin tilaan tuolta ison satsin, tulee halvemmaksi.
Tänään ostin prismasta neljä kymmenellä eurolla. Tämän viikon on tarjouksessa niin täytyy ostaa nyt reilusti kun ei ainakaan tuosta enää halpene.