Aiotko vielä ostaa kaupasta suklaata, kun Fazerit levyt yli 4e?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
en ole ostanut fazserin enkä marabuon tuotteita. toimivat venäjän armeijan hovi hankkijoina. pitäkööt tuotteensa.
Van Marabou on sponsor of war. Ja se niiden suklaa ei tietty muutenkaan pärjää Fazerin Siniselle.
Ruotsissa osassa kaupois Marabou lähti hyllyistä. Sitä ihmettelen, miksi sitä vielä Suomessa mainostetaan ja myydään?! Totta kai se on halpaa, kun muuten ei mene kaupaksi. Vain Venäjän ystävät sitä ostaa!
Nämä ovat vaikeita asioita..
Enemmän minua kuitenkin surettaa etten ole saanut pimppiä nyt 203 tuntiin, 24 minuuttiin ja 17 sekunttiin.. and still counting.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat vaikeita asioita..
Enemmän minua kuitenkin surettaa etten ole saanut pimppiä nyt 203 tuntiin, 24 minuuttiin ja 17 sekunttiin.. and still counting.
Syö suklaata korvikkeeksi.. se ei auta yhtään, mutta saat sentään suun makiaks.
Vierailija kirjoitti:
Ostan levyn ehkä kerran vuodessa, niin aika se ja sama. Kyllä aika paljon pitää suklaata mennä jos sillä on merkitystä maksaako levy 4€ vai 8€.
Levy päivässä, 240€/kk
Jos 2€ kpl niin 60€/kk
Hintaeroa 180€/kk ja vuodessa pari tonnia.
Rikkaiden pitäisi maksaa mun suklaat.
Kyllä aion,silloin kun mieli tekee.
Tietenkin ostan, silloin kun mieli tekee. Miksi en ostaisi, mikä tässä nyt oli pointti?
Vierailija kirjoitti:
No niinhän ne maksaakin, tukiaisten muodossa.
Mua naisena järkyttää tuo rasvasokerilla mässäily. Hävetkää
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Miksi olet tyhmä köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oletko jotenkin aivopesty etkä osaa nauttia elämästä?
Tottakai. 4e on halpa, ravintokäynti maksaa 50e.
S-marketilla ollut sininen alle kaksi euroa, vakiohinta jopa. Ostin muutaman varastoon. Ei paha hinta vaikka vähän nouseekin.
Maku sen verran paljon muuttunut Fazerin tuotteissa, että jää ostamatta. Suklaapala on kuin lego-palasen pistäisi suuhun, siis se on ensituntuma Fazerin sinisestä. Päätin syödä suklaata harvemmin, mutta sitten se kyllä onkin jotain todella laadukasta.
Syön alkupalaksi juusto-uunimakkaran, pääruoaksi pizzan ja jälkkäriksi fazerin sinisen, pyyhin suun suklaapaperiin ja juon purkin kuohukermaa palan painikkeeksi.
Sitten avaan tinderin.
Tietenkin. Ei niitä mustasta pörssistä saa :D
On muitakin suklaavalmistajia kuin Fazer ja parempia suklaita, esim. Marabou. Lidlin reilun kaupan suklaat on myös erinomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä itte kun naisena esiinnyt, Pasi the Incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oletko jotenkin aivopesty etkä osaa nauttia elämästä?
Miten 200g rasvaa liittyy elämään? En tajua kysymystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan levyn ehkä kerran vuodessa, niin aika se ja sama. Kyllä aika paljon pitää suklaata mennä jos sillä on merkitystä maksaako levy 4€ vai 8€.
Levy päivässä, 240€/kk
Jos 2€ kpl niin 60€/kk
Hintaeroa 180€/kk ja vuodessa pari tonnia.
Kukaan tuskin syö kahta levyä päivässä tai edes levyä viikossa. Ulise tupakoijille siitä että ne polttavat kympin päivässä poroksi ilmakehään ja lähimmäisten keuhkoihin.
Oma kipurajani on (oli) 2 euroa / levy.