Aiotko vielä ostaa kaupasta suklaata, kun Fazerit levyt yli 4e?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suklaahullu, mutta nykyinen fazer ei ole edes mitenkään erityisen hyvää. Maku on jotenkin tunkkainen, kuten moni sitä kuvailee. No ei suklaa ole ikinä RAIKKAAN makuista eikä sen kuulukaan olla, mutta hyvä suklaa maistuu laadukkaalta. Ei sitä edes voi selittää. No esimerkiksi Lidlin simpukkasuklaa on laadukasta, ja sen maistaa. Rasia maksaa 4,50 € eli hel.ve.tin kallista on, mutta joka euron arvoinen, toisin kuin fazer.
Minä tykkään Fazerista mutta täytyy myöntää että Lidlin simpukat ovat aivan parasta herkkua mitä maan päältä löytyy.
Pandan suklaalevyn ostin tänään kun sai 0,50€ alennusta. Alle 2€ jäi hintaa. Reilusti syötävää siinäkin, 145g.
Vierailija kirjoitti:
En aio, vaikka koukussa olenkin. Noita bulkkitarjouksia saatan joskus hyödyntää, mutta hyvä jos saan vähennettyä suklaan syöntiä ja kyllä noi hinnat sen verran kirpaisee...
Hieno homma, epäterveellisyysvero toimii tarkoitetulla tavalla!
Vierailija kirjoitti:
En osta suklaata usein kun niin paljon kaloreita. Jouluna vois ostaa eikä silloin hinta oo este.
Tumma suklaa sisältä paljon vähemmän sokeria
800 kalorin dieettiin ei suklaalevyt mahdu. Kuka voi syödä suklaalevyjä???
En ostanut ennen. En osta nyt. Moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on nyt tarjouksessa 4 levyä 10 euroa.
Lidlissä 5 levyä 10€
Vierailija kirjoitti:
Pandan suklaalevyn ostin tänään kun sai 0,50€ alennusta. Alle 2€ jäi hintaa. Reilusti syötävää siinäkin, 145g.
Mun mielestä kaikki pandan levyt on lähinnä leivontaan kelpaavia. En ymmärrä miksi eivät tuolla kokemuksella saa tehtyä kunnollista.
3,5 euroa oli eilen Lidlissä Fazerin Sininen. Ei maailmaa kaada. Ei noita kukaan kuitenkaan kuin näkkileipää syö!
Täällä suklaiden hinnat entisellään. Ostaa kun ostaan. Sitten kun kallistuu tilaan verovapaasti jossain ulkomailta.
Ostan vaan tarjoussuklaata tai jotain muuta merkkiä. Fazer ja kaupan katteet haistakoon pitkät.
Hinnat nousee aika rajusti, koska kaakaopavuista on jo kolmatta vuotta saatu huono sato. Eli suklaan raaka-ainetta ei ole tarpeeksi.
Laatu tietysti heikkenee, koska kaakao pitää korvata jollain muulla.
Eiköhän ihminen pärjää ilman suklaatakin.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit tavalliset ihmiset. Kyllä on taas läskiperseellä hölmöjä kysymyksiä.
Tuleeko yllätyksenä, ettei normaali ihmiset pidä mitään dieettejä? Itse olen 190/94 ja tuo nainen jota lapset kutsuvat nimellä äiti on 155/49 ja kyllä me ihan suklaatakin syödään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko yllätyksenä, ettei normaali ihmiset pidä mitään dieettejä? Itse olen 190/94 ja tuo nainen jota lapset kutsuvat nimellä äiti on 155/49 ja kyllä me ihan suklaatakin syödään.
Melko inhimillisen kokoinen nainen sinulla 👍
en ole ostanut fazserin enkä marabuon tuotteita. toimivat venäjän armeijan hovi hankkijoina. pitäkööt tuotteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normaali ihminen voi syödä mitä tahansa, kun kuitenkin on järki päässä eikä ahmi mitään määräänsä enempää. Nämä kaikki yökkijät ovat sellaisia, että heillä ei tätä kykyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vissiin olet voinut syödä ja ilmeisesti useammankin per päivä,per nenä,per varvas, per sormi..
Olen jo ostanut ja aion vastaisuudessakin ostaa. Säästän jostain muusta sitten tarvittaessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tottakai ostan, miksi en ostaisi? Elämä on valintoja: toiset kännää, toiset syö suklaata, toiset kiduttaa itteensä kaikin tavoin kieltämällä kaiken kurkkua kaloripitoisemman. Mä kuulun suklaansyöjiin.
Euroviiskyt neljä kertaa vuodessa ei mun taloutta kaada.