Aiotko vielä ostaa kaupasta suklaata, kun Fazerit levyt yli 4e?
Kommentit (131)
En syö suklaata enkä karkkeja, joten tämä ei liikuta minua. Ei teidänkään kannata niitä syödä<3
Vierailija kirjoitti:
Rikkaiden pitäisi maksaa mun suklaat.
Jep. Kela korvaus vammaisten tukipotilaiden suklaisiin!
Ostin elokuussa Fatzerin levyjä Lidlistä 10€/5kpl ja viime viikolla Marabouta 10€/6kpl Cittarin tarjouksesta. Näillä hinnoilla voin vielä ostaa. Kalliimmilla en. Nämä ostokset riittävät mun loppuvuoden tarpeisiin nyt. En siis syö suklaata kuin kerran viikossa maksimissaan.
Tuskin ostan suklaata. Olen ostanut ehkä 3 kertaa vuodessa suklaalevyn mutta en maksa yli 4 euroa ainakaan.
Tänään (4.9.) Kaaren Prismassa 4 kpl = 10,00 €
Ette osta Fazerin 4€ suklaalevyä, mutta jouluna ostatte senkin edestä suklaata, myös niitä kalleimpia?
En mä vielä suklaasta luovu. Syön vaan harvemmin ja keskityn.
En mä ennenkään ostanut mitä sattuu suklaata
Xtra hasselnuttii ostan on 100g ainakin vielä alle 1e 👍
Lidlis myös on jotain halpoja
Pakko kohta aloittaa juominen taas. Aikoinaan tuli korvattua se alkoholi suklaalla. Lompakolla äänestän ja tuntuuhan se alkoholi mukavemmalta.
Vierailija kirjoitti:
S-marketilla ollut sininen alle kaksi euroa, vakiohinta jopa. Ostin muutaman varastoon. Ei paha hinta vaikka vähän nouseekin.
Eilen paikallisessa S-marketissa Fazerin suklaalevyt €4,52/kpl; ihmettelin joko se karkkivero tuli.
Saahan sitä muutakin suklaata. Iteltäkin jäi Fazerin levyt hyllyyn. Tokmannilta saa euron karkkipusseja. Niitä olen ostanut makean nälkään. Ja Normal-kaupasta saa n.eurolla pieniä Milka suklaalevyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään (4.9.) Kaaren Prismassa 4 kpl = 10,00 €
Eilen oli kuitenkin törkeän likaista Kaaren Prismassa. Ilmeisesti siellä ei koskaan siivota. Lattiat olivat likaiset, jotain oli kaatunutkin lattialle ja jotain muutakin likaa ja roskaakin oli lattialla. Lisäksi hevi-osastolla on jo pilaantunutta tavaraa myynnissä ja banaanikärpäsiä ja muita ötököitä lentelee.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ostan suklaata. Olen ostanut ehkä 3 kertaa vuodessa suklaalevyn mutta en maksa yli 4 euroa ainakaan.
Taitaa olla aika tiukkaa rahasta.
Eiköhän tässä syyskuun aikana tule kauppoihin joulusuklaatkin myyntiin. Saapa nähdä minkä hintaisia esim. Fazerin boxit ovat. Mitähän ne viime jouluna oli? 3 kpl kympillä?
Vierailija kirjoitti:
Ostan yli 85% suklaata; Fazer saa pyytää sokerisotkuistaan mitä haluaa.
Hui kamala, itse en noita "väkeviä" pysty syömään, maku ihan kamala omaan suuhun. En kyllä syö noita Fazerin suklaitakaan, en tiedä onko enemmän koostumuksen vai makuaistin muutoksesta kyse, mutta nykyisin herkuttelen lähinnä jäätelöllä.
Vierailija kirjoitti:
Ette osta Fazerin 4€ suklaalevyä, mutta jouluna ostatte senkin edestä suklaata, myös niitä kalleimpia?
Laadusta maksaminen on täysin eri asia.
No jaa kannattaisiko ostaa tarjouksesta.
Nytkin ollut monena päivänä esim. Marabou 6 levyä 10€, Fazer 4 levyä 10€
Ulkomailta haen paremmat 70% tms. tummat suklaat. Tai tilaan jos en pääse hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko levy maksoi esimerkiksi kymmenen vuotta sitten? En ole koskaan miettinyt hintoja ruokakaupassa.
10 vuotta sitten Fazerin sininen levy oli about 1,69e ja makulevyt 1,89e.
Jos vetää lahden Bic Mac -hampurilaisen verran energiaa jokaikinen päivä vuodessa suklaan muodossa, niin henkilön ongelma ei ole ole kyllä suklaanhinta vaan ongelmat on terveydelliset! Voisi olla ihan hyvä, että se hinta entisestään nousisi, jos tuollaisia ihmisiä oikeasti on.