Nyt puhuu therianin äiti: Tytär ilmoitti, että haluaa vaihtaa koulua
https://www.is.fi/perhe/art-2000010674287.html
OULULAISPERHEEN 10-vuotias tyttö lähtee aamulla kouluun apein mielin. Syy on koulun uusin sääntö.
Kun tieto kiellosta tuli, tytär kysyi kyynelten lomasta, miksi hän ei saa olla sellainen kuin on, tytön äiti kertoo.
Tyttö reagoi voimakkaasti siihen, kun hänen koulussaan kiellettiin therianiksi pukeutuminen.
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä ei voi hoitaa psykoosilääkkeillä, niin kuin on jo ehdotettu?
En puolusta tällaista käytöstä koulussa, muualla leikki on ok. Kuitenkin nämä psykoosilääkkeet, piikille viennit ja kastroinnit eivät mitenkään ole järkevää puhetta lasten ollessa kyseessä. Ei pidä ampua kärpästä tykillä.
Therian ei ole leikki, vaan ihminen luulee olevansa eläin. Miten tämä pitäisi sanoa että ymmärrät?
Mun mielestä on kyllä jokseenkin häiriintynyttä, että lapsille syötetään tällaisia ajatuksia.
http://nectar.northampton.ac.uk/10405/
Therianthropy is the belief that one is at least part non-human animal. This study aimed to address the dichotomization surrounding therianthropy in relation to mental health and wellbeing. One hundred and twelve therians and 265 non-therians completed Ryff's Scales of Psychological Wellbeing, the O-LIFE questionnaire, and the Autism Spectrum Quotient. The results showed that therians scored lower on variables that are associated with positive social relationships. Such findings may be explained by cognitive factors and/or social factors that are associated with the stigmatization of cross-species identities. However, being a therian moderated the relationship between both autism and introverted anhedonia in relation to autonomy. Thus, a therian identity may act as a protective factor for those experiencing higher levels of autism and schizotypy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset pelkäävät koulussa näitä ihmiseläimiä.
Niin. Eikä mikään ihmekään.
Kyllä se näin aikuisenakin on hyvin pelottava tilanne, kun random lapsi juoksee esim. lenkkipolulla vastaan nelinkontin, sairaan näköinen maski päässään, tuijottaen tyhjällä katseella eikä reagoi normaaliin puhutteluun millään tavalla.
Nuo lapsiparat ovat riivajahenkien vaikutuksen alaisina. Ihmiset eivät enää hahmota sitä, mikä on pimeää ja epätervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puolusta tällaista käytöstä koulussa, muualla leikki on ok. Kuitenkin nämä psykoosilääkkeet, piikille viennit ja kastroinnit eivät mitenkään ole järkevää puhetta lasten ollessa kyseessä. Ei pidä ampua kärpästä tykillä.
Therian ei ole leikki, vaan ihminen luulee olevansa eläin. Miten tämä pitäisi sanoa että ymmärrät?
Mutta kun ei nämä lapset luule olevansa eläimiä, vaan leikkivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa siitä, että joku kokee olevansa eri sukupuolta kuin mitä biologisesti on? Siis kysehän on aivan samasta asiasta, paitsi että tässä tapauksessa suositellaan terapiaa ja sukupuolen ollessa kyseessä viedään innoissaan toteuttamaan harhaa.
Ainakin minun kuulemani mukaan terapialla ollaan hyvin harvoin, jos koskaan onnistuttu parantamaan transsukupuolisuutta. Therianismista en tiedä, ei välttämättä ole paljoa tilastotietoa olemassa kuinka hyvin therianismin hoito onnistuu terapian avulla.
Murrosikä parantaa sukupuoliristiriidan jopa 90 prosentin kohdalla. Nuoren ihmisen sukupuoliristiriidan pysyvyyttä on mahdoton ennakoida. Lisäksi sukupuoliristiriita voi johtua lukemattomista syistä, jotka eivät liity transiuteen. Jostain syystä Seta ja mu
Setan tiedottaja on toista mieltä:
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10161409503596445&id=6694…
Mies meni psykiatrille, Psykiatri: Kuinka kauan olette ajatellut olevanne koira. Mies: Aivan pennusta saakka.
Theria miehistä oli dokumentti, pukeutuivat ja tapasivat muita koiriksi pukeutuneita miehiä, vaimotkin heillä oli, hyväksyivät. Seksikään ei ilmeisesti ollut se vähin motivaatio. En suosittele ylpeydellä puhumaan theria lapsista, kuinka ilmiö on hyväksyttävä, kuka tietää mihin vaaroihin nämä itsensä eläimeksi identiteetiltään kuuluvat pentukissat vielä joutuvat. Onhan tällaista theria ilmiötä netissä aikuinen mies pyörittänyt, lapset nähneet sensuroimatonta kuvaa ja videota. Tuollainen alkaa yleensä kuin tunnustellen, kunnes lapsi on koukussa. Olisi hyvä keskustella näistä lapsille niin kuin asiat on, että on vaarallisiakin ihmisiä tällaisen takana.
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttava tapa keskustella. Kommenttiin vastataan omalla harhaisella ja omaa agendaa palvelevalla johtopäätöksellä, mikä ohittaa edellisen kirjoittajan pointin täysin. Et anna itsestäsi kovin älykästä kuvaa kun keskustelet näin. Eri
Minä en ole täällä keskustelemassa antaakseni itsestäni ja älykkyydestäni mitään vaikutelmaa. Vaikutelma toki syntyy, mutta ei minua suuremmin kiinnosta mitä mieltä muut ovat älykkyydestäni. Mutta jos haluat tietää niin en minä nyt itsekään itseäni erityisen älykkäänä pidä, toisin kuin sinä ilmeisesti itseäsi? No se sinulle suotakoon. Minun ilmeisesti harhaiset johtopäätökset juonsivat nyt siihen mitä kirjoittaja oli kirjoittanut. Minulta varmaan siis meni se pointti ohi, siksi kysyin varmistuksen. Pointin ohi meno kertonee mahdollisesti omista vajavaisista älynlahjoistani, mutta toisaalta loistava argumentoija saa viestinsä varmaan perille vaivatta myös vähän vajavaisellekin lukij
Ehditkö uhriutumiseltasi miettimään mitä viestini pointti, kun sekin näytti menevän täydellisesti ohi. Pontti oli että on todella huono tapa keskustella omilla olettamilla mitkä eivät olennaisesti liity siihen mistä keskustellaan. Nämä alkavat yleensä sanala eli, joka antaa valheellisen vaikutelman että mitä seuraavaksi kirjoitat on totta ja looginen päätelmä.
Esimerkkinä vastaan edelliseen viestiisi. Eli olet täällä jauhamassa mitä sylki suuhun tuo. Sinua ei siis kiinnosta kuin sinun omat mielipiteet, mutta silti kyselet pidänkö minä itseäni älykkäänä, eli kyllä sinua näköjään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kyllä jokseenkin häiriintynyttä, että lapsille syötetään tällaisia ajatuksia.
Lapsille syötetään myös ajatuksia sadoista sukupuolista, pimpillisistä pojista, aikuisena naiseksi kasvavista pojista, synnyttävistä miehistä ja miestamponeista. Jostain kumman syystä tieteenvastaista transpropagandaa on hyväksytympää levittää kuin laulaa Suvivirsi kevätjuhlassa.
Vierailija kirjoitti:
Theria miehistä oli dokumentti, pukeutuivat ja tapasivat muita koiriksi pukeutuneita miehiä, vaimotkin heillä oli, hyväksyivät. Seksikään ei ilmeisesti ollut se vähin motivaatio. En suosittele ylpeydellä puhumaan theria lapsista, kuinka ilmiö on hyväksyttävä, kuka tietää mihin vaaroihin nämä itsensä eläimeksi identiteetiltään kuuluvat pentukissat vielä joutuvat. Onhan tällaista theria ilmiötä netissä aikuinen mies pyörittänyt, lapset nähneet sensuroimatonta kuvaa ja videota. Tuollainen alkaa yleensä kuin tunnustellen, kunnes lapsi on koukussa. Olisi hyvä keskustella näistä lapsille niin kuin asiat on, että on vaarallisiakin ihmisiä tällaisen takana.
Therian-lapsi kuulostaa vihervassuista viattomammalta kuin turrilapsi, puppy play -lapsi tai fettarilapsi.
Ihmiskunta on taantumassa. Älytöntä menoa kohta kaikkialla. 50 vuotta niin ihmiset on ku siat pellossa. Ihmiset oli ennen paljon älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei noi koiratyypit käsittääkseni mitään therianeja kyllä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttava tapa keskustella. Kommenttiin vastataan omalla harhaisella ja omaa agendaa palvelevalla johtopäätöksellä, mikä ohittaa edellisen kirjoittajan pointin täysin. Et anna itsestäsi kovin älykästä kuvaa kun keskustelet näin. Eri
Minä en ole täällä keskustelemassa antaakseni itsestäni ja älykkyydestäni mitään vaikutelmaa. Vaikutelma toki syntyy, mutta ei minua suuremmin kiinnosta mitä mieltä muut ovat älykkyydestäni. Mutta jos haluat tietää niin en minä nyt itsekään itseäni erityisen älykkäänä pidä, toisin kuin sinä ilmeisesti itseäsi? No se sinulle suotakoon. Minun ilmeisesti harhaiset johtopäätökset juonsivat nyt siihen mitä kirjoittaja oli kirjoittanut. Minulta varmaan siis meni se pointti ohi, siksi kysyin varmistuksen. Pointin ohi meno kertonee mahdollisesti omista vajavaisista älynlahjoistani, mutta toisaalta loistava argumentoija saa viestinsä varmaan
Ehditkö uhriutumiseltasi miettimään mitä viestini pointti, kun sekin näytti menevän täydellisesti ohi. Pontti oli että on todella huono tapa keskustella omilla olettamilla mitkä eivät olennaisesti liity siihen mistä keskustellaan. Nämä alkavat yleensä sanala eli, joka antaa valheellisen vaikutelman että mitä seuraavaksi kirjoitat on totta ja looginen päätelmä.
Esimerkkinä vastaan edelliseen viestiisi. Eli olet täällä jauhamassa mitä sylki suuhun tuo. Sinua ei siis kiinnosta kuin sinun omat mielipiteet, mutta silti kyselet pidänkö minä itseäni älykkäänä, eli kyllä sinua näköjään kiinnostaa.
Meillä on ilmeisesti eri näkemys uhriutumisesta sekä siitä mikä on hyvä tapa keskustella. Sinua suututtaa kun minä en ymmärrä pointtiasi ja minua harmittaa ettet minusta kykene kovin selkeästi kirjoittamaan pointtiasi selvästi auki. No kuka on oikeassa, ei varmaan kukaan, on vain erinlaisia ihmisiä.
En tiedä miksi sinusta sana eli antaa valheellisen vaikutelman totuudesta ja loogisuudesta. Minä aloitan tarkentavan kysymyksen sanalla eli, siispä jos sinä sanot: minulla on nälkä. Minä saattaisin kysyä: eli tahdot syödä. Kyllä oletan että tahdot syödä mutta minä kysymällä varmistan vielä asian sinulta, siis sen olenko ymmärtänyt asian oikein. Tässä vaiheessa vastapuoli voisi vastata ei et ole ymmärtänyt oikein, jolloin hän voisi tarkentaa minulle mitä siis oikeasti tarkoitti.
minä varmaan jauhan kyllä mitä sylki suuhun tuo, yleensä keskustelut ihmisten kanssa on melko spontaania, vai pitäisikö tähän jotenkin valmistautua väittelemällä ensin aiheesta yliopistolla? Sinulla on varmaan turhan korkeat kriteerit keskustelu kumppaneillesi, enkä minä selkeästi vastaa kriteereitäsi. Ja vastaus kysymykseesi: kun tuota kirjoitin niin koin vahvasti etten välitä palstalaisten tulkinnasta älykkyydestäni, en nyt niin syvälle pääse sisintäni tutkimaan oliko tuo virheellinen tulkintani. Ehkä siis välitän niinkuin sanoit, en suoraan sanottuna tiedä varmuudella :D
mutta meidän varmaan kannattaa ihan hyvässä yhteisymmärryksessä luopua yhteisistä keskusteluissamme kun selkeästi emme millään tasoa ymmärrä toisiamme ja pointtejamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tää sukupolvi aikuistuu niin on siinä mummoilla ja papoilla ihmettelemistä vanhainkodissa kun omahoitajalla on kissin korvat ja kuono ja hän keskustelee naukumalla...
Voi herätää hämmennystä myös toimistoss
-Voisitko Kisuli ihan nyt vaan vastata siihen puhelimeen, kun asiakas soittaa? Olet sentään ammattikorkeasta kahdeksassa vuodessa valmistunut, niin pitäisi jo onnistua.
Niin, ja entä lifestyle-lehdet: Erilainen rakkaustarina Kisuli ja Rekku herättivät parisuhteellaan hämmennystä ammattikorkeassa. Voiko kissa ja koira rakastua? Entä yhteiset pennut mihin lajiiin he identifioituvat? -Annamme heidän itse päättää, näytämme heille vain esimerkkiä kuinka jokainen voi olla sitä mikä tuntee itse olevansa huolimatta yhteiskunnan stigmoista ja jatkuvasta väärinidentifioimisista. Minutkin misidentifioidaan sinnikkäästi ihmiseksi, vastaa kisuli naukuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei nämä lapset luule olevansa eläimiä, vaan leikkivät.
Et taida ihan hahmottaa mikä on normaalia leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole täällä keskustelemassa antaakseni itsestäni ja älykkyydestäni mitään vaikutelmaa. Vaikutelma toki syntyy, mutta ei minua suuremmin kiinnosta mitä mieltä muut ovat älykkyydestäni. Mutta jos haluat tietää niin en minä nyt itsekään itseäni erityisen älykkäänä pidä, toisin kuin sinä ilmeisesti itseäsi? No se sinulle suotakoon. Minun ilmeisesti harhaiset johtopäätökset juonsivat nyt siihen mitä kirjoittaja oli kirjoittanut. Minulta varmaan siis meni se pointti ohi, siksi kysyin varmistuksen. Pointin ohi meno kertonee mahdollisesti omista vajavaisista älynlahjoistani, mutta toi
Voisitko lopettaa. Et keskustele ketjun aiheesta.
-se alkuperäinen jolle vastasit ja joka ei vastannut sulle ollenkaan, koska arvasi sinut heti jankkaajaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole täällä keskustelemassa antaakseni itsestäni ja älykkyydestäni mitään vaikutelmaa. Vaikutelma toki syntyy, mutta ei minua suuremmin kiinnosta mitä mieltä muut ovat älykkyydestäni. Mutta jos haluat tietää niin en minä nyt itsekään itseäni erityisen älykkäänä pidä, toisin kuin sinä ilmeisesti itseäsi? No se sinulle suotakoon. Minun ilmeisesti harhaiset johtopäätökset juonsivat nyt siihen mitä kirjoittaja oli kirjoittanut. Minulta varmaan siis meni se pointti ohi, siksi kysyin varmistuksen. Pointin ohi meno kertonee mahdollis
No minä luulin että kysymysten esittäminen ja viesteihin vastaaminen on keskustelua. Ilmeisesti elelen jossain omissa maailmoissani kuvitelmineni. Joten kyllä voin lopettaa kun huomaan keskustelevani ihmisten kanssa, joita keskusteluyritykset loukkaa. Jään vain hämilläni raapimaan päätä ja poistun takavasemmalle ihmeissäni. Heippa heit vaan.
Tällaiset leikit vain inhimillistävät eläimiä. Ei ihminen voi olla kissa, koira, kettu, karhu jne. Älyvapaata touhua.
No minä luulin että kysymysten esittäminen ja viesteihin vastaaminen on keskustelua. Ilmeisesti elelen jossain omissa maailmoissani kuvitelmineni. Joten kyllä voin lopettaa kun huomaan keskustelevani ihmisten kanssa, joita keskusteluyritykset loukkaa. Jään vain hämilläni raapimaan päätä ja poistun takavasemmalle ihmeissäni. Heippa heit vaan.
On se keskustelua. Tämän keskustelun aihe on kuitenkin therianlapset. Tee uusi ketju keskustelutyyleistä keskustelulle.
Ei leikillä tarvitse olla mitään muuta tarkoitusta kuin mielikuvitus.
Ei tuo therian-pelleily silti kuulu kouluun, mutta kamoon. Tosi hölmöjä nämäkin mielipiteet, että leikinkin pitäisi olla jotain suorittamista.