Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäliikunnan etiketit

Vierailija
08.11.2025 |

Onko itsekkyys ja huonotapaisuus nykyään lisääntynyt, vai onko se vain tietyillä alueilla/paikoilla?

Itse törmännyt viime aikoina ihmisiin, jotka eivät huomioi muita. Menevät oma napa edellä suoraan esim toisen eteen, vaikka tilaa olisi mennä niin että takana olevat näkee.

Myös ihmetyttää nämä pitkät ihmiset, jotka menevät eturiviin. Eikö pitkät ihmiset ymmärrä että heille looginen paikka on taaempana? Tai vähintään niin että se oma takana oleva näkee myös eteensä.

Ennen tällaiset asiat olivat itsestäänselvyys. :)

Ja jos joku ei ymmärtänyt, niin kohteliaasti hänelle mainittiin hyvässä hengessä. Jos jokainen huomioi oman takana olevan ihmisen, niin koko ryhmä toimii paremmin. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa sellaisen paikan, että varmasti näkee, kannattaa mennä hyvissä ajoin jonottamaan saliin/saliin ja varata itselleen eturivistä paikka niin kukaan pitkä ei tule eteen silloin.

Vierailija
2/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takarivissä on parhaat näkymät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toki voi varata itselleen paikan ensimmäisenä jos haluaa. :) 

Mutta minun mielestä muiden huomioiminen on selkeästi vähentynyt, on todella huonotapaista jos esim tilaa on 3 metriä, ja takana 1 ihminen, niin miksi mennä sen 1 ihmisen eteen suoraan? Näin ei ennen toimittu. Toki kyse varmaan myös tietyistä ihmisistä.

Vierailija
4/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu toki voi varata itselleen paikan ensimmäisenä jos haluaa. :) 

Mutta minun mielestä muiden huomioiminen on selkeästi vähentynyt, on todella huonotapaista jos esim tilaa on 3 metriä, ja takana 1 ihminen, niin miksi mennä sen 1 ihmisen eteen suoraan? Näin ei ennen toimittu. Toki kyse varmaan myös tietyistä ihmisistä.

niin siis ihmiset on nykyään huonotapaisia, mutta jos asia itse tilanteessa häiritsee, kannattaa siitä varmaan huomauttaa itse tilanteessa jumppasalissa.

Vierailija
5/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama keikoilla, missä on seisomapaikat.  Olet sijoittanut itsesi niin, että näet lavalle ja tungoksen läpi tiiviiseen katsojamassaan luikertelee eteesi joku 190 senttinen tyyppi, joka blokkaa kaiken muun näkemisen, kuin ison selän. Kukaanhan ei pituuteensa voi vaikuttaa, mutta omaan käytökseen kyllä,  

Vierailija
6/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty menemään ryhmäliikuntaan. Rumaa ryhmäsätkimistä kauheassa melussa. 

Vierailija
7/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis ihmiset on nykyään huonotapaisia, mutta jos asia itse tilanteessa häiritsee, kannattaa siitä varmaan huomauttaa itse tilanteessa jumppasalissa.

-Kyllä, mutta kun sekään ei auta.

Vierailija
8/8 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella salilla on merkityt paikat (ei niin että 2 seisoo rivissä peräkkäin). Ei tule tällaisia ongelmia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän