Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on täydellinen ja silti en ole onnellinen

Vierailija
03.09.2024 |

Minulla on mies, joka aina laittaa perheen etusijalle. Ei päihdeongelmia, ei rahapelaa, ei niin mitään. Huolehtii aina minusta ja lapsista, joita minulla on kaksi ennestään entisestä liitostani ja meillä on vielä kaksi yhteistä lasta. Halusi minut, vaikka varmasti olisi voinut saada kenet tahansa. 

Mies avaa ovet minulle, tekee kotitöitä, tulee töistä suoraan kotiin, hoitaa lapsia hyvin, huolehtii että saan vettä, lepoa, vie lapsia harrastuksiin. Omaa hyvät tunnetaidot, on silmiini maailman komein mies, seksi on hyvää ja huolehtii aina myös minun tarpeistani. Hieroo, koskee, puhuu, pussaa. Tuntuu naurettavalta kirjoittaa tätä tekstiä, koska olen onneton itse. En voi ymmärtää mikä minulla on. Ja joo, ei oikeasti kukaan ole täydellinen, on hänessäkin jotain pieniä vikoja oikeasti, jotka joskus ärsyttävät :)

Vaan isoin ongelma on päässäni. Suhteemme on juuri sellainen, josta muut haaveilevat -tai ainakin ennen myös minä tunsin sen. Miten saan apua? Olen uupunut, enkä löydä enää värejä elämään, vaikka hyviä ja iloisia hetkiäkin on. Varsinkin parisuhteessa olen nyt tullut etäiseksi, enkä löydä yhteyttä takaisin. 

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen on vielä teini, hädintuskin! :D

ap

Vierailija
142/148 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö varpaas oikein lujaa pöydän jalkaan, niin tavallinen elämä alkaa maistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kavereita?

Vierailija
144/148 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta ap.

Vierailija
145/148 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Toisilla on tatuoitu jännämies ja sitten valittavat miten elämä on mennyt risaiseksi, kun jännis onkin osoittautunut täydeksi siaksi ja pettäjäksi. Ehkä vaan olet tylsistynyt jotenkin nyt.

Vierailija
146/148 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiede on selvittänyt universumin kaikki salat, ryhdytään tutkimaan naisten logiikkaa. Epäilen, että tuo jää ainoaksi tieteelliseksi kysymykseksi, jota ei koskaan kyetä ymmärtämään.

Vierailija
147/148 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyssuhteessasi on vikaa. Olet tottunut aikaisempien vaikeampien suhteiden dynamiikkaan; kaikkien ongelmalisuuksien ja vaihtelevien tunteiden kanssa olet kokenut itsesi/suhteesi normaaliksi. Ja nyt kun olet hyvässä ja terveellisessä kiintymyssuhteessa niin se on sinulle "uhka". Turvallisessa ympäristössä traumat nousee pintaan, koska ne voi nyt tulla ja koet itsesi suhteessa pelokkaaksi ja ei-turvalliseksi.

Työstä menneisyytesi siis kuntoon ja hoida vääristynyt kiintymyssuhteesi muuten olet hukassa itsesi kanssa ja hukassa suhteessasi.

Vierailija
148/148 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap eroamaan ja heti. Ota ensin salasuhde josta hyppäät lennosta seuraavaan parisuhteeseen.

Muista haukkua edellistä kuinka vain seuraavan kanssa tuntee sellaisia kuplivia tunteita joita et kuvitellut olevan olemassakaan. Kunnes putoat korkealta ja kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi