Auttakaa välikausivaate päätöksissä!
Joku varmaan saa naurut tästä mutta hyvä vaan, naurua saa elämässä ollakkin =) Mutta mä täällä mietin pääni puhki näitä välikausi ulkovaate asioita...
5,5v pojalla ON JO
116cm t.sin-lime Reimatec haalari + asusteet (MYYNKÖ?)
116cm vaal.sin Jonathan takki (MYYN!!)
116cm Reimatec lime-savi takki + vyötäröhousut (en myy, mahtuu vielä ja lime on ihana...)
122cm Jonathan vyötärömalliset kost.suojahousut (tämän kauden)
122cm Jonathan henkselimalliset kost.suojahousut (tämän kauden)
ostanko:
122cm Reimatecin bongo takin limen (kallis ja mulla on 116cm lime takki viime vuodelta...)
122cm Jonathan vihreän takin (housut ois ihan samaa sävyä)
122cm Jonathan vaal.sin takin (vihreetä kun taas on ja ed. vaal.sin myyn...)
116 tai 122cm Jonathanin vihreä haalarin vai pidänkö ton 116cm lime-tsin reimatecin ??
tyttö 4v ON JO:
110cm reimatec uusi pinkki haalari (sama on 104cm mutta sen myyn)
116cm Jonathan pinkki takki
110cm reimatec housut
110cm jonathan henkselihousut
116cm jonathan henkselihousut
ostanko:
116cm reimatec setin hobbyhallista (sen takki on tosi kiva! pojalle ei musta ole niin kiva)
116cm Jonathan roosa-ruskea takki (mulla on jo pinkki tosin)
116cm jonathan ruskea-vaal.pun haalari (kaksi haalaria meillä on ennekin ollut aina)
viimeinen ongelma ;)
1v tyttö on jo:
74cm reimatec kelta-beige
74cm reimatec pinkki-vpun
80cm pinkki reimatec
80cm pinkki-vaal.pun reimatec
ja noi 74cm tosi reiluja, 80cm ei voi vielä pitää, tyttö käyttää 68-74cm sisävaatteita.
ostanko:
Jonathan vauvahaalarin vaal.pun 68cm vai 74cm (68cm menisi kevään kun noi 74cm on reiluja, 74cm menisi pidempään ja saisi paremmin myytyä eteenpäin)
Jonathan vauvahaalari VAAL.SIN 68cm tai 74cm, koko asia sama mietintä mutta siksi vaal.sin koska odotan poikaa ja tää on tosi ihana malli ja väritys!!!
Jos joku jaksoi edes loppuun saakka lukea... turha on ehdottaa etten ostaisi mitään lisää koska en voi olla ostamatta ;) tässä siis kosteussuojatut vaatteet, meillä on ei kosteussuojatut erikseen mutta niitä on ihan vaan takki per lapsi...
tuusis rv 19+5 ja 99% varmuudella poika :D
Kommentit (22)
Ja vielä sen unohdin sanoa, että kun kerran olette muuttamassa sisäsuomesta rannikolle, niin jättäisin ehkä tässä vaiheessa kovin isot lisähankinnat tekemättä, katsoisin, minkälainen kevät on pk-seudulla ja tekisin sitten hankintoja tarpeen mukaan joko keväämmällä tai (syksyksi ja seuraavaksi kevääksi) kesäalesta. Vuodenaika voi tosiaan vaihtua yllättävän äkkiä, kuten joku aikaisempi vastaaja jo sanoikin. Teillä kuitenkin on jo aika paljon vaatteita olemassa, joten luulisi nillä yhden kevään pärjäävän. :)
Olet oikeassa ettei pitäisi niin miettiä sitä jälleenmyyntiarvoa mutta koska meillä vaikuttaa aina entisistä välikausivaatteista käytettynä myytynä saadut rahat seuraaviin ostoihin, jos en saisi edellisistä mitään tai juuri mitään, meille ostettaisiin PALJON tiukemmalla budjetilla uutta välikausi " rompetta" . se on IHAN totta ettei meillä OIKEASTI ole YHTÄÄN tarvetta tuolla babymalliselle Jonathan haalarille, mutta kuten aiemmin sanoin sen haluan =) Mutta ei se jälleenmyyntiarvo ole tosiaan se suurin kriteeri vaan yksi monien muiden joukossa kun mietin 68cm ja 74cm välillä. Muuten ostaisin ehdottomasti 74cm mutta kun meillä on niitä jo 2kpl reimatecinä... Eilen vielä tilauksessani luki 74cm ja tänä aamuna vaihdoin sen 68cm, vielä en ole tilausta lähettänyt :D
mutta sen verran pihi minäkin olen että harvoin reimatyciä norm. hinnalla ostan jne... Jonathaneja ehkä " huolettomammin" ja reilummin siksi koska saan ne kotimyyjähintaan ja minusta laatu-hinta suhde on todella hyvä.
Kiitos asseriina neuvoista ! Joku kyllä saisi NYT sanoa mulle vaan kumpi 68cm vai 74cm... mua ei nää neuvot näköjään auta tässä, kun en osaa päättää. 68cm olisi nyt kevään sopiva ja syksyksi oisi kaksi 74cm haalaria... 68cm siis................ vai =)
tuusis
ps.Melba, meillekkin kumpi vaan oli tervetullut tietysti mutta tytön jälkeen taas poika jotenkin ihana ja " tasaannuttaa" tätä meidän jakaannusta perheessä :D ei sen kriittisempiä syötä haluta poikaa ;)