TORI.FI KAATUNUT?
Kommentit (28)
Ei toimi, ei. Luvattoman paljon on kyllä Torissa erilaista häikkää.
Puhelimella toimii, tietokoneella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torin voi lopettaa ei se toimi enää. Myyjiin ei saa yhteyttä edes telepatialla.
Mulla käy kauppa oikein hyvin. Tänäänkin myin kaksi asiaa ja eilen ostin yhden. Ei ongelmia. Diiliä en suostu käyttämään.
Onnea. Osa myyjistä ei viitsi poistaa myytyjen kohteiden ilmoituksia eivätkä edes vastaa viesteihin jos jotain ostettavaa löytyy.
Toimii. Ilmoituksetkin meni nopeasti läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy kauppa oikein hyvin. Tänäänkin myin kaksi asiaa ja eilen ostin yhden. Ei ongelmia. Diiliä en suostu käyttämään.
Minä löysin tarvitsemani tavaran kirppikseltä. Olisin ostanut aikaisemmin torista jos siellä saisi jotenkin yhteyden myyjään. Nykyisen kaltainen tori. fi jää minulla käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Osa myyjistä ei viitsi poistaa myytyjen kohteiden ilmoituksia eivätkä edes vastaa viesteihin jos jotain ostettavaa löytyy.
En tiedä vaivaako myyjiä muistinmenetys vai mikä, mutta kymmenestä ostoaieyrityksestä sellaiset 3-4 ei vastaa koskaan tai sitten joskus viikon päästä. Eivät siis edes lue viestiä. Unohtaako ne, että on jotain myyntiin laitettu?
Meillä kaikki Telialta ja hyvin toimii, tori vaan ei.