Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ulkomaalainen miehesi?

Vierailija
03.09.2024 |

Kerro millaisiin miehiin suomalaiset naiset hullaantuvat.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä muuta, mutta silloin siinä iässä tuntui, että olen ujo ja suomalaiset miehet myös. ei minulle miestä joka joisi tupakoisi juoksisi naisten perässä tai tuhlaisi.  sitten tuli saksalainen ja hänen jälkeensä toinen. ekasta itsekkäästä ja äidin pojaksi osoittautuneesta miehestä pääsin eroon, mutta minulle ei pesästä paljon jäänyt, osasi järjestää ja tyhjentää tilit.

tämä toinn on omapäinen  omissa töissään viihtyvä. ei polta ei juo ei käy kapakoissa, säästäväinen ja siksi meillä on omaisuutta eläkkeellä sopivasti.

itse korjataan ja tehdään remontit. aina ollaan yhdessä ja matkustetaan yhdessä. näin tämä toimii.

Vierailija
42/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset hullaantuu venäläismiehiin. Viime vuoden tilaston mukaan yleisin puoliso suomalaisnaisella on venäläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia tällaiset kyselyt kun kukaan ei uskalla laittaa kansallisuutta.

Mitä merkitystä sillä kansalaisuudella on? Ei me naiset olla samanlaisia kuin miehet, jotka lähtevät vaimonhakumatkalle kansalaisuus edellä, vaan olemme rakastuneet ihmiseen kansalaisuudesta riippumatta.

Terveisiä Gambiasta.

Vierailija
44/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä pullottaa sekä housujen etu-, että takapuolella!

Kyllä housujen etutaskuissa uusin ja kallein iPhone ja nippu käteistä sekä takataskuissa lompakko täynnä lisää rahaa. 

Vierailija
45/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä pullottaa sekä housujen etu-, että takapuolella!

Kyllä housujen etutaskuissa uusin ja kallein iPhone ja nippu käteistä sekä takataskuissa lompakko täynnä lisää rahaa. 

Oho aika paljon käteistä, mitäs kauppaa hän käy?

Vierailija
46/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muista tiedä. 

Mutta omani on fyysisesti lihaksikas, 180 cm, karvainen, ruskeat silmät, mustat hiukset, ihonväri hieman omaa tummempi. 

Luonne :kiltti, rehellinen, ahkera, hellä, romanttinen, huumorintajuinen ja uskollinen.

On siisti, pitää itsestään ja kodistaan huolta, puolustaa minua ja huolehtii siitä että pääsen turvallisesti kotiin ja mulla on kaikki hyvin. Kokkaa hyvää ruokaa. Puhuu 4 kieltä, opiskelee. Seksuaalisesti aktiivinen, mutta kysyy aina luvan ja mun nautinto on pääasia. 

Huonoja puolia : temperamenttinen (olen kyllä itsekin). 

Vierailija
47/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, huumorintajuinen, ystävällinen, avarakatseinen, perhekeskeinen, turvallinen. Tykkää käydä treffeillä kanssani, huomioi, puhuu tunteistaan. Ulkoisesti on iso, harteikas ja melko lihaksikas mies. Pitkä tukka ja siniset silmät. Sellainen lempeä nallekarhu sisältä, suurikokoinen viikinki ulkoa. Kanadasta kotoisin.

Vierailija
48/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kotoisin Etelä-Koreasta, asumme nykyään yhdessä Lontoossa. Mieheni on hyvin kohtelias, perhekeskeinen, loistava isä, koulutettu, sivistynyt.

Hyvä ja hellä rakastaja ja hyvin varakas. En häpeä myöntää, että jälkimmäinen on minulle tärkeää. En ihan "peeaa" ole itsekään.

Vierailija
49/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea, tumma italialainen. Hyvä rakastaja, hyvä isä, vastuullinen, ahkera, jakaa kanssani kaikki kotityöt, ei juo koskaan itseään humalaan. Eli ihan tuollaiset perusvaatimukset mitä olisin odottanut suomalaiseltakin mieheltä mutta ei ne koskaan täyttyneet.

Mites se italialaisten omistushalukkuus? Missään et saa kulkea ilman sitä miestäsi ja hän päättää kaiken mitä teet pukeutumisesta lähtien?

Vierailija
51/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana.

T. Pekka

Vierailija
52/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä ja ihana. Hyvä sängyssä. Hauska ja sivistynyt.Saksalainen.

Vierailija
53/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön rahaton joukkoraiskauksesta tuomittu karkoitusta kotimaahansa odottava.

Vierailija
54/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi koskaan seurustella afrikasta tai lähi-idästä tulleen kanssa.

Vierailija
55/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on älykäs, korkeasti koulutettu ja yritysmaailmassa hyvin menestynyt. Hän on hyvin perhekeskeinen. Hän on rauhallinen ja auttaa aina avun tarpeessa olevia. Olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta. Mieheni on lähi-idästä. 

Kaikki tällaisett tietämäni tapaukset eivät harjoita enää islaminuskoa, vaan mies on maallistunut, jopa kääntynyt kristityksi. Alkaako miehesi nimi muuten K:lla?

Vierailija
56/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunainen ja profiililtaan kuin antiikin kreikasta! Ihana, silkkinen ja pehmeä maitokahvi-iho. Kostun silkasta ajatuksesta vielä vuosienkin jälkeen 😍

Vierailija
57/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toin mukanani Gambiasta. Hyväkäytöksinen, sängyssäkin osaava ja kestävä. Sata kertaa parempi kuin suomalaiset takahikiän peräkammaripojat.

Hyivitun maanpetturi. Pitäs se sun nekkes kuljettaa hiakkamontul.

Vierailija
58/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen

Vierailija
59/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on älykäs, korkeasti koulutettu ja yritysmaailmassa hyvin menestynyt. Hän on hyvin perhekeskeinen. Hän on rauhallinen ja auttaa aina avun tarpeessa olevia. Olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta. Mieheni on lähi-idästä. 

Kaikki tällaisett tietämäni tapaukset eivät harjoita enää islaminuskoa, vaan mies on maallistunut, jopa kääntynyt kristityksi. Alkaako miehesi nimi muuten K:lla?

Mieheni nimi ei ala K:lla. Hän oli kristitty jo Suomeen muuttaessaan. Lähi-idässä elää varsin suuri kristitty vähemmistö. 

Vierailija
60/99 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDXDXD