Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ulkomaalainen miehesi?

Vierailija
03.09.2024 |

Kerro millaisiin miehiin suomalaiset naiset hullaantuvat.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja hyväsydäminen herrasmies Aasiasta. Ahkera, perhekeskeinen ja terveelliset elämäntavat omaava komea ja laiha mies. 

Vierailija
22/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän palstan jutut ottaa tosissaan, on uskottava, että Britanniassa on pahasti vajausta miehistä, koska puolet heistä on lähtenyt Suomeen naimaan jonkun suomalaisen naisen. Jostain syystä muualta Euroooasta (paitsi Pohjolasta) ei tule kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin mukanani Gambiasta. Hyväkäytöksinen, sängyssäkin osaava ja kestävä. Sata kertaa parempi kuin suomalaiset takahikiän peräkammaripojat.

Vierailija
24/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän palstan jutut ottaa tosissaan, on uskottava, että Britanniassa on pahasti vajausta miehistä, koska puolet heistä on lähtenyt Suomeen naimaan jonkun suomalaisen naisen. Jostain syystä muualta Euroooasta (paitsi Pohjolasta) ei tule kukaan.

Ihan tilastollisestikin kahden kansalaisuuden liitoissa suomalainen nainen on useimmiten naimisissa brittiläisen miehen kanssa. Ei siis mikään ihme, että tässäkin ketjussa useampi on jo vastannut olevansa yhdessä britin kanssa.

Vierailija
25/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset eivät ole mikään homogeeninen joukko, vaan kaikki ovat erilaisia yksilöitä. Ihan ihmisiä, hyviä ja vähemmän hyviä tyyppejä. 

Olen naimisissa brittimiehen kanssa. Yhdessä olemme olleet 25 vuotta, lapsemme ovat teinejä. Olemme asuneet Englannissa ja Suomessa. 

Mieheni on aika tavallinen keskiluokkainen britti. Vähän konservatiivisuuteen kallellaan, mutta on kuitenkin Suomeen aika hyvin sopeutunut. Osaa suomea ihan hyvin. 

Tekee paljon töitä, niin teen minäkin. Mies ei kuitenkaan aina ymmärrä, että kotitöitä jaetaan, vaikka onkin paljon töissä. Välillä tekee sitten urakalla kotiaskareita ja välillä laistaa. 

Kuitenkin oma perhe on aina keskiössä miehelleni ja viettää vapaa-aikansa hyvin tiivisti kotona. Lapsiin on aina ollut läheiset välit, kuljettaa treeneihin, osallistuu kaikkeen harrastuksiin liittyvään toimintaan, on opettanut lapset pelaamaan shakkia, luki iltasatuja aikoinaan tunnollisesti ja pitkään jne. Nyt sitten seuraa teinien kanssa Valioliigaa ja saa ekana nähdä Tiktokin parhaat videot. 

Minulle järjestää usein jotain romanttista, vaikkei sellainen häntä itseään kovin kiinnostakaan. Saan usein kukkia tai jonkun pienen lahjan. Keskustelee aiheesta kuin aiheesta; olipa kyse sitten urheiluseuran talkoista, premenstruaalisesta tunneryöpystä kuin maailmanpolitiikan kiemuroista. 

Tietenkin mieheni myös miellyttää silmääni. On mielestäni seksikäs vielä harmaantuvana keski-ikäisenäkin. 

Vierailija
26/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, sillä siinä on aika paljon eroa onko kumppani egyptiläinen, nigerialainen, eestiläinen vai amerikkalainen.

Vierailija
27/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on älykäs, korkeasti koulutettu ja yritysmaailmassa hyvin menestynyt. Hän on hyvin perhekeskeinen. Hän on rauhallinen ja auttaa aina avun tarpeessa olevia. Olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta. Mieheni on lähi-idästä. 

Tekeekö hyvää kepappia?

Vierailija
28/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso-Britannia tosiaan on tilastojen mukaan yleisin maa suomalaisen naisen ulkomaalaiselle puolisolle. Toinen oli turkki, kolmas Yhdysvallat. 

Itsekin britin vaimona on näistä joskus juteltu. Monet britit pitää paikallisia naisia epäviehättävinä (mm. Euroopan eniten ylipainoa, usein hyvin epäluonnollinen ja white trash tyyli) ja jotenkin pilalla olevina (liiallista juomista, prinsessadiivailua), ja mielellään etsivät muualta. Suomalaiset taas kokee britit miellyttäviksi käytökseltään, eikä ole isoja kulttuurieroja. Joten homma usein toimii hyvin.

Vierailija
29/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kiltein, komein ja ihanin ikinä. Amerikkalainen.

Vierailija
30/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen, pitkä, tumma, komea, laatikkoleuka. Rakastuttiin hitaasti, oltiin monta vuotta vain kavereita.

Enemmän kotona viihtyvä kuin minä, perhekeskeinen, hyvin tasa-arvoinen. Huomioi ihanasti. Hyvä keskustelija ja kuuntelija. Olen vanhempi ja paremmin koulutettu. Ei häiritse meitä.

Vierailija
31/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka. Ei ole olemassakaan enää laatikkoleukoja, koska naismaisethormonit vaikuttaa poikiin nykyään jo kohdussa kiitos kemikaalien. Laatikkoleuka tulee vain jotain ylimääräisiä hormoneja käytettäessä kuten jossain jääkiekossa tai vaikka Jarmilalla ddr vitamiiniensa avulla.

Vierailija
32/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittiläinen, kiltti, hellä, ystävällinen, siisti, huomioiva, tekee kotitöitä eikä oleta että minä teen kaiken kotiorjana.

Vierailija
33/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toin mukanani Gambiasta. Hyväkäytöksinen, sängyssäkin osaava ja kestävä. Sata kertaa parempi kuin suomalaiset takahikiän peräkammaripojat.

Kuinka monesta suomalaisesta takahikiän peräkammaripojasta sinulla on käytännön kokemuksia? Täytyyhän niitä olla, kun noin tietävästi kokemuksiasi jaat.

Vierailija
34/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo, mutta kavereilla on. 2 englantilaista, virolainen, italialainen, väli-amerikasta. Oikein mukavia ovat. 

Vierailija
35/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on älykäs, korkeasti koulutettu ja yritysmaailmassa hyvin menestynyt. Hän on hyvin perhekeskeinen. Hän on rauhallinen ja auttaa aina avun tarpeessa olevia. Olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta. Mieheni on lähi-idästä. 

Tekeekö hyvää kepappia?

On hyvä kokki. 😊

Vierailija
36/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen?  No, mies.  Siis mies ei pikkupoika. 

Olemme keskustelleet asiat selviksi miten meidän suhde parhaiten toimii koska kaksi kulttuuria.

Hän oli tosin asunut jo vuosia Englannissa ennenkuin tavattiin joten mitään kovin uutta se ei ollut.  Hänen kulttuuristaan on ehdottomasti hyvää perhekeskeisyys ja se, että kaikista pidetään huolta.  Ketään ei missään olosuhteissa hylätä.

Kun avioon mennään niin se tehdään eliniäksi, ei toistaiseksi. Tarkoitus on siis tämä. Toki jos  tulee ylisepääsemättämiä ristiriitoja erotakin voi.  Ne pyritään kuitenkin ensin ratksemaan ja tukea ratkaisuihin haetaan läheisiltä.  Itse tunnen kuuluvani myös mieheni perheeseen kiinteästi. Minut otettiin erittäin avosylin vastaan ja se lämpö ja tervetuliaistoivotukset oli aitoja.  Nytkin kun käymme miehen kotimaassa hänen isänsä huomioi minut aina eniten.  Huolehtii esim ruokapöydässä että minulla on tarpeeksi syötävää ja katsoo parhaita paloja minulle. Se tuntuu välilllä aika hassulle.

On turvallista kun aina on joku jolle puhua ja joka kuuntelee.  Et jää yksin.  Miehen itsestäänselvä tehtävä on huolehtia perheensä hyvinvoinnista.  Vaimo voi käydä töissä, minä käyn koska se on minulle tärkeää ja siitä ei olla kiistelty.  Myöskin tasa-arvo miedän suhteessa toimii varmasti paljon paremmin kuin suomalaisissa suhteissa.

Minun mieheni tekee ruokaa, käymme yhdessä ostoksilla ja suunnittelemme ruokalistat.  Koska mieheni ja perheensä eivät ole uskonnollisia mitään pukeutumiseen liittyviä sääntöjä ja odotuksia ei ole.  Mieheni sisar pukeutuu bikineihin rannalla siinä kuin minäkin, ja se on erittäin hieno asia että rauhassa saa  olla!

Emme käytä alkoholia mutta se ei ole kiellettyä. Oikeastaan mitään kieltoja ei ole, mutta kylläkin edellytyksiä että osoitetaan  kunnioitusta ja arvostusta kanssaihmisiä kohtaan.  On häpeä jos menee aukomaan päätään tai haukkumaan ketään tuntematonta. 

Emme siis asu mieheni kotimaassa vaan muualla, mutta kerron nyt hänen kulttuuristaan ja siitä miten se vaikuttaa meidän suhteessamme. Koska olen syntynyt Suomessa olen omaksunut suomalaisen naisen itsenäisyyden ja itsemääräämisoikeuden.  Siitä ei ole ollut ongelmia.  Minut on hyväksytty minuna. 

Tietysti jo kyse on tiukan fundamentillisesta maasta,  säännöt ja tavat voivat olla hyvinkin rajoitetut.  Tässä ei nyt ole kyse selllaisesta.  

Pidän myös siitä että mies  on turvallinen itsensä kanssa. Ei pelkää tunteita eikä niiden näyttämistä,  on avoin ja sosiaalinen.

Vierailija
37/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, hyväsydäminen, huolehtivainen, huumorintajuinen, puhelihas ja pohdiskeleva kuten minäkin. On myös tunteellinen, mitä arvostan miehessä paljon, uskaltaa näyttää herkän puolensa.

Pitää itsestään huolta, tekee minimipalkkaista työtä mutta on tyytyväinen elämäänsä, on kokenut kovia traumoja läpi jotka ovat muovanneet hänestä sellaisen kun on. Amerikkalaiseksi jalat maassa oleva, ei mahtaileva vaan haluaisi elää oikein yksinkertaista elämää.

Koen oloni turvalliseksi ja tärkeäksi aina kun hänen kanssa juttelen/viestittelen.

Vierailija
38/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleuka. Ei ole olemassakaan enää laatikkoleukoja, koska naismaisethormonit vaikuttaa poikiin nykyään jo kohdussa kiitos kemikaalien. Laatikkoleuka tulee vain jotain ylimääräisiä hormoneja käytettäessä kuten jossain jääkiekossa tai vaikka Jarmilalla ddr vitamiiniensa avulla.

No kyllä sillä on, en kyllä sellaista hakenut, en itse asiassa tummahiuksistakaan. Mutta Amor iski. Laatikkoleukaa on korjattu hammasraudoillakin, mutta nyt on ihan hyvä.

Vierailija
39/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova naimaan ja kahden tunnin muna. Jos tulee nopeasti, niin tyydyttää naisen. Sitten taas jatketaan. Hyväpalkkainen ja hyvä keskustelija. Urheilullinen. Sivistynyt. 

Vierailija
40/99 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, tumma italialainen. Hyvä rakastaja, hyvä isä, vastuullinen, ahkera, jakaa kanssani kaikki kotityöt, ei juo koskaan itseään humalaan. Eli ihan tuollaiset perusvaatimukset mitä olisin odottanut suomalaiseltakin mieheltä mutta ei ne koskaan täyttyneet.