Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, mitä sellaisia 2000-luvun suomenkielisiä biisejä on, jotka olis niin

Vierailija
09.02.2007 |

tuttuja, että melkeinpä kaikki 20-30-vuotiaat suomalaiset ne tuntisi.

Siis tuttujen biisien nimiä haen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat tuulet(?), vielä on kesää jäljellä, Niin paljon mahtuu pieneen sydämeen, Älä koskaan ikinä muutu, mies jonka ympäriltä tuolit viedään, Me lennetään(?) ...

Vierailija
2/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys vain tuli mieleeni noista Kirkan lauluista, kun nehän ovat monet sellaisia, että suurin piirtein koko kansa ne tuntee: Surun pyyhit silmistäni pois jne. Samaten kuin Juicen biisit ovat useimmille tuttuja, Rauli Badding Somerjoen myös.



Mutta sitten tulin ajatelleeksi nykypäivän parikymppisiä. Ovatko nämä sittenkään parikymppisille tuttuja artisteja ja biisejä? Onko heillä ihan omat " yhteiset" biisinsä? Ja jos on, niin mitä ne sitten ovat?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun kirjoitin. Kiitos!

Varmaan nuo just ovat sitä " yhteistä omaisuutta" .

Mitä vielä?



ap

Vierailija
4/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vanhempia jotka on sovitettu uudelleen, Jonna Tervomaa rakkauden haudalla, PMMP pikkuveli ja rusketusraidat.

Sitten joku apulannan biisi.. ei nyt pää toimi =(

Vierailija
5/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut Naikkareiden biisit myös...