Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei missä lämpötilassa pesette tiskit koneessa?

Vierailija
23.02.2007 |

65 vai 50 asteessa, vai missä? Olen miettinyt onko turhaa pestä 65ssä asteessa, kun en osaa laittaa tiskejä koneeseen niitä huuhtelematta, eli on aika puhtaita.



Kestää niin kauan se 65 asteen ohjelma..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiukempi aikataulu, niin 60 asteessa 2 tunnin ohjelmalla.

Vierailija
2/3 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä laita kattiloita koneeseen seisomaan, kun tarvitsee päivittäin, eli suht puhtaita tiskejä meillä pestään. varman riittää se 50 astetta.



t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhdellaan pahimmat ennen koneeseen laittoa. Puhdasta on tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän