Lue keskustelun säännöt.
hei missä lämpötilassa pesette tiskit koneessa?
23.02.2007 |
65 vai 50 asteessa, vai missä? Olen miettinyt onko turhaa pestä 65ssä asteessa, kun en osaa laittaa tiskejä koneeseen niitä huuhtelematta, eli on aika puhtaita.
Kestää niin kauan se 65 asteen ohjelma..
Kommentit (3)
En yleensä laita kattiloita koneeseen seisomaan, kun tarvitsee päivittäin, eli suht puhtaita tiskejä meillä pestään. varman riittää se 50 astetta.
t. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huuhdellaan pahimmat ennen koneeseen laittoa. Puhdasta on tullut.
Jos on tiukempi aikataulu, niin 60 asteessa 2 tunnin ohjelmalla.