Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lätyille tai vohveleille hyvä ohje, pliis!!

Vierailija
23.02.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

* 1 prk (250g) maitorahkaa

* 4 kananmunaa

* 1 tl vaniljasokeria

* 3 rkl vehnäjauhoja

* voita paistamiseen



Riko munien rakenne haarukalla, lisää muut ainekset, sekoita tasaiseksi ja anna turvota noin puoli tuntia. Paista runsaassa voissa miedohkolla lämmöllä molemmin puolin kullanruskeiksi. ITarjoa esim. marjasoseen ja kermavaahdon kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla