Että mua ärsyttää sellaiset vanhemmat, jotka itse kulkevat tosi kalliissa
ja hienoissa vaatteissa, mutta lapset on puettu halvimpiin mahdollisiin. Tänä aamunakin yksi äiti toi tytärtään samaan aikaan hoitoon, kun minä omiani ja äidillä oli turkki ym. tykötarpeet ja lapsella oli kulahtaneen näköinen Giraf-merkkinen halpispuku. Varmaan tosi lämmin parinkymmenen asteen pakkasella.
Miksei hyvin toimeentuleva ihminen osta lapselle kunnon vaatteita?
Kommentit (9)
Miksi laittaisin lapselle hoitoon parasta päälle? Sitten juhlissa ja viikonloppuna pynttäydytään.
... ja voihan äidin minkkiturkki olla ostettu ajattataren osamaksulla...
ja isin rahat mennä bemarin osamaksuun-
moni esittää varakkaampaa kuin onkaan.
--
minun kokemuksien mukaan...
Varakkaalla asuinalueella varakkaiden lapsilla ja vanhemmilla HIENOT vaatteet-
tosi rikkaat ostavat parasta itselleen ja lapsilleen- autoista sen näkee viimeistään- äidillä iso tila-auto ja isällä (firman) edustus-volvo tms- ei pihdata, jos on varaa...
Itseäni ei voisi vähempää kiinostaa koreilla vaatteilla, enkä sitä vapaa-aikana teekään. Mutta lasta hoitoon viedessä siis joo...
Lapsen pukeutumisessa musta on tärkeintä, että lapsella on toimivat, mukavat, ehjät ja puhtaat vaatteet päällä, merkillä ja hinnalla ei tule mitään lisäarvoa. Sävy sävyyn ja nätisti yritän kyllä pukea, mutta sekään ei katso merkkiä tai hintaa. Niin ja Reimatecit löytyy, mutta ei ole kovimmalle pakkaselle ne lämpimimmät, joten toimivuus taas ennen kaikkea.
Olen yh-opiskelija, mutta minulla on Eric Fendin kolmen ja puolensadan euron villakangastakki (eli minulle hyyyyvin kallis). Koska oletan sen kestävän seuraavat kymmenen talvea. Ja mitä sen kalliin takin alla on? Viisi vuotta vanhoja vaatteita.
Lapseni kulkisi ehkä huonommissa vaatteissa, jos en olisi saanut kaikkia ihania vaatteita käytettynä ilmaiseksi. (Eli lapsellani on erittäin siistejä vaatteita ja paljon, joten en ehkä sovi ap:n kuvailuihin siltäkään osin.) Ehkä tää mun rahatilanne paljastuu siinä, että lapseni on rattaiden neljäs käyttäjä (ja sen on näköset).
Päiväkodissa on syytä olla asianmukaiset vaatteet. Ja ainakin mulle " kunnia-asia" , että lapsilla on hyvät ja siistit vaatteet.
Ja ei olla suurituloisia. Mieluummin satsaan lapsiin, kun johonkin muuhun.
Vierailija:
Miksi laittaisin lapselle hoitoon parasta päälle? Sitten juhlissa ja viikonloppuna pynttäydytään.
että minullekin on suuri ylpeyden aihe, että saan pukea lapseni aamulla puhtaisiin, ehjiin ja siisteihin vaatteisiin. Ja minua oikeen huvittaa, että osa vaatteista on esprittiä, ristomatti ratiaa ja marimekkoa... Ja olen huomannut, että minun lapseni on usein aika paljon siistimmissä vaatteissa kun jotkut toiset... Kiitos vaan niille kaikille ihmisille, jotka on antanut vaatteita ja tavaraa... :)
lapsensa rääsyjä,että mitä niitä hankkimaan kun ne jää heti pieneksi.