Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä positiivisella keinolla miehen saa tekemään kotitöitä?

Vierailija
02.09.2024 |

Puhuminen on kokeiltu moneen kertaan. Keskustelussa sovittiin, mitä kumpikin tekee. Vain minä olen tehnyt, mies ei mitään. On ollut käytössä kalenteri, johon pitäisi merkitä kotityöt, kun on sen tehnyt. Tuli vain minun merkintöjäni. Ongelma on jatkunut monta vuotta ja seuraavaksi uhkaan erolla, koska olen jo tosissani sitä miettinyt. Olisiko jokin positiivinen keino vielä sitä ennen, jota kannattaisi kokeilla ja joka voisi toimia? Kiitos rakentavista ratkaisuehdotuksista!

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin aina tehnyt kotitöitä. En ymmärrä miten aikuiset ei saa sovittua simppeliä asiaa, tehtävähän ne on kuitenkin. 

Niinpä, mutta nythän onkin kyse siitä, kuka tekee. Ehkä sinunkin kannattaisi monien miesten tavoin ymmärtää, että jos sinä et tee, kyllä puolisosi tekee. Koska tehtävähän ne on kuitenkin, aivan kuten sanoit.

Mieti miten mukavaa elämäsi on sitten: makoilet vaan ja kämppä siistiytyy, ruoka valmistuu itsekseen ja pyykit peseytyy vaikket evääsi heilauta. Mitäpä siitä, että oma kulta, jota ainakin kysyttäessä sanot rakastavasi, joutuu tekemään sinunkin osuutesi, kun sinä vain et tee.

Ole mies, lusmuile sinäkin!

Vierailija
22/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies sai sinut tekemään kotitöitä? Vai oliko kuitenkin terve järkesi ja vastuuntunto, joka sanoi, että ne on tehtävä? Tästä voi tehdä johtopäätökset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut aina ihan luontaista tehdä kotitöitä. Ei mitään ongelmaa.ihan oma-alotteisesti. Toki ne ns miesten työt olen myös tehnyt jne. Mieluummin asun puhtaassa ja siistissä kodissa kuin paskassa. 

Olen mies ja ikä 40-50 väliltä 

Vierailija
24/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen ehdollistaminen: kun hän tekee jotain kotitöitä, menet selkänsä taakse, kierrät kätesi hänen ympärillleen ja sanot, että alkoi panettaa hirveästi, kun näin sinun tekevän kotitöitä ja tajusin, että saan nyt levätä hetken tässä sohvalla, kun toinen auttaa minua, mennääkö panemaan?

Kun mies tajuaa, että saa seksiä enemmän, kun osallistuu kotitöihin, niin alkaa kohta koti kiiltää  ja kaikki on putsplank

Vierailija
25/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi naiset aina haluavat muuttaa miestä?

jos ottaa miehen, joka viihtyy paskassa, niin aika julmaa yrittää muutta miestä.

siivoa itse tai opettele myös elämään yhtä paskaisissa olosuhteissa kuin valitsemasi mies.

Miehen koti oli siisti, kun tapasimme. Hän vain ilmeisesti lopetti siivoamisen, kun muutimme yhteen.

Ap

Mies on menettänyt elämänhalunsa kun sinua katsellut liian kauan 

Vierailija
26/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos ottaa miehen, joka viihtyy paskassa, niin aika julmaa yrittää muutta miestä.

siivoa itse tai opettele myös elämään yhtä paskaisissa olosuhteissa kuin valitsemasi mies.

Miehen koti oli siisti, kun tapasimme. Hän vain ilmeisesti lopetti siivoamisen, kun muutimme yhteen.

Ap

Olis vain ilmeisesti aika muuttaa takaisin omiin koteihin.

Vierailija
27/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet ihmisen kanssa joka jonkin sortin miesvauva? En jaksaisi käyttää energiaa aikuisen ihmisen kanssa kinaamiseen, että teeppä Pera nyt kotityöt. Teinien kanssa tähän välillä joutuu, mutta luoja jos aikuinen mies pelleilisi noin, niin en enää näkisi miestä vaan lapsen. Ja se olisi sen parisuhteen vääjäämätön loppu. 

Näinhän se on ja olen jo kallistumassa eroon. Jos jokin keino saisi vielä miehen tekemään kotitöitä sitä ennen, niin se kuitenkin tasapainottaisi ja tervehdyttäisi parisuhdetta. Nyt on sellainen tunne, että miehelle on ihan sama, onko hän parisuhteessa minun kanssani vai ei ja mieluummin antaa eron tulla kuin tekee kotitöitä.

Ap

Vierailija
28/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Kun mies tajuaa, että saa seksiä enemmän, kun osallistuu kotitöihin, niin alkaa kohta koti kiiltää  ja kaikki on putsplank

Höpö höpö 🤣 

Vierailija
29/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi nätisti yrittää? Jos nätisti ei toimi, niin tuossa kohtaa karjuisin tyypille jo niin paljon kun lähtee, kiroilisin ja ilmaisisin, että viiminen varotus ja jos ei NYT tee niin heitän kaikki kamansa parvekkeelta mäkeen ja otan eron. Ja ottaisin kanssa. Helpottas kerralla. Mies luulee ettet ole tosissas ja sikailee.

Vierailija
30/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään millään tavalla, jos on vanhanaikaisesti kasvatettu. Ja on laiska luonteeltaan tai masentunut. Syynä voi olla sekin, että on mennyt ruman naisen kanssa avoliittoon/avioliittoon. 

Vierailija
31/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin aina tehnyt kotitöitä. En ymmärrä miten aikuiset ei saa sovittua simppeliä asiaa, tehtävähän ne on kuitenkin. 

Mutta kun ne saa tehdä vain naisen vaatimalla tavalla, esim. astiat koneeseen aakkosjärjestyksessä ja voi kauhistus, jos teekuppi on juomalasin vieressä.

tämä.

kun nainen on hirveä hössöttäjä ja siivoamisessa on miljoona naisen keksimää sääntöä, niin miehen ei tee mieli sekaantua naisen hössötykseen ollenkaan. siivotkoon nainen omien standardiensa mukaan ihan rauhassa itsekseen.

Vierailija
32/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kotitöiden tekeminen. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
33/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet ihmisen kanssa joka jonkin sortin miesvauva? En jaksaisi käyttää energiaa aikuisen ihmisen kanssa kinaamiseen, että teeppä Pera nyt kotityöt. Teinien kanssa tähän välillä joutuu, mutta luoja jos aikuinen mies pelleilisi noin, niin en enää näkisi miestä vaan lapsen. Ja se olisi sen parisuhteen vääjäämätön loppu. 

Näinhän se on ja olen jo kallistumassa eroon. Jos jokin keino saisi vielä miehen tekemään kotitöitä sitä ennen, niin se kuitenkin tasapainottaisi ja tervehdyttäisi parisuhdetta. Nyt on sellainen tunne, että miehelle on ihan sama, onko hän parisuhteessa minun kanssani vai ei ja mieluummin antaa eron tulla kuin tekee kotitöitä.

Ap

Päästä mies ihmeessä helvetistä pois 

Vierailija
34/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi nätisti yrittää? Jos nätisti ei toimi, niin tuossa kohtaa karjuisin tyypille jo niin paljon kun lähtee, kiroilisin ja ilmaisisin, että viiminen varotus ja jos ei NYT tee niin heitän kaikki kamansa parvekkeelta mäkeen ja otan eron. Ja ottaisin kanssa. Helpottas kerralla. Mies luulee ettet ole tosissas ja sikailee.

On näinkin tapahtunut vuosien varrella. Se ei ole aikaansaanut mitään pysyvää muutosta.

Ap

Vierailija
35/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä suostuu ihan mihin tahansa.

Mikä meitä vaivaa?

t. entinen samanlainen

Vierailija
36/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klassinen ehdollistaminen: kun hän tekee jotain kotitöitä, menet selkänsä taakse, kierrät kätesi hänen ympärillleen ja sanot, että alkoi panettaa hirveästi, kun näin sinun tekevän kotitöitä ja tajusin, että saan nyt levätä hetken tässä sohvalla, kun toinen auttaa minua, mennääkö panemaan?

Tuo on naiselle varma tapa pilata oma seksielämä.

Vierailija
37/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ne saa tehdä vain naisen vaatimalla tavalla, esim. astiat koneeseen aakkosjärjestyksessä ja voi kauhistus, jos teekuppi on juomalasin vieressä.

Teillä on kommunikaatio-ongelma. Kysypä joskus perustetta sille, miksi jokin asia kannattaa tehdä tietyllä tavalla, vaikkapa se tiskikone. Syy nimittäin löytyy.

Vierailija
38/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile aluksi sillä, että lopetat sen pihtaamisen. Silloin miehellä olisi syy viihtyä kotona enemmän. 

Vierailija
39/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Päästä mies ihmeessä helvetistä pois 

Kai mies jaksaa edes tuon verran tehdä itse?

Vierailija
40/153 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä itsellesi nainen joka viihtyy samassa paskassa kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän