Millä positiivisella keinolla miehen saa tekemään kotitöitä?
Puhuminen on kokeiltu moneen kertaan. Keskustelussa sovittiin, mitä kumpikin tekee. Vain minä olen tehnyt, mies ei mitään. On ollut käytössä kalenteri, johon pitäisi merkitä kotityöt, kun on sen tehnyt. Tuli vain minun merkintöjäni. Ongelma on jatkunut monta vuotta ja seuraavaksi uhkaan erolla, koska olen jo tosissani sitä miettinyt. Olisiko jokin positiivinen keino vielä sitä ennen, jota kannattaisi kokeilla ja joka voisi toimia? Kiitos rakentavista ratkaisuehdotuksista!
Kommentit (153)
Tämän joka ratkaisee, on varma Nobelin rauhanpalkinnon voittaja.
Eipä tuossa vaiheessa enää taida oll muuta sanottavaa, kuin että olet pettynyt mieheen, joka ei pidä lupauksiaan, ja siksi sinun on mahdotonta arvostaa häntä, ja sen myötä myös rakkaus on loppu. Nätisti sanottuna.
Ostaa kaljaa ja anna huulihölkkä. Ja ennen pidät suusi kiinni.
koita nalkutusta ja pihtausta. niin muutkin naiset tekee
Mä oon ainakin aina tehnyt kotitöitä. En ymmärrä miten aikuiset ei saa sovittua simppeliä asiaa, tehtävähän ne on kuitenkin.
Eroa ihmeessä, kyllä mies aina naisen joka ei nipota tyhjästä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Ostaa kaljaa ja anna huulihölkkä. Ja ennen pidät suusi kiinni.
Millä lailla mies lahjoo vastaavasti minua ennen kuin teen oman osuuteni kotitöistä? Ne kun kuuluvat yhtä lailla molemmille, eivät ne ole minun velvollisuuteni, jossa mies voi jalosti vain vähän auttaa, jos etu- ja jälkikäteen erityisesti palkitaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin aina tehnyt kotitöitä. En ymmärrä miten aikuiset ei saa sovittua simppeliä asiaa, tehtävähän ne on kuitenkin.
Ja päivän hyödyllisimmän kommentin palkinnon saa...
Vierailija kirjoitti:
Tämän joka ratkaisee, on varma Nobelin rauhanpalkinnon voittaja.
Helppo homma, potkaisee mies ulos ja ota tilalle joku Abdul tai vastaava.
Mitä sä teet ihmisen kanssa joka jonkin sortin miesvauva? En jaksaisi käyttää energiaa aikuisen ihmisen kanssa kinaamiseen, että teeppä Pera nyt kotityöt. Teinien kanssa tähän välillä joutuu, mutta luoja jos aikuinen mies pelleilisi noin, niin en enää näkisi miestä vaan lapsen. Ja se olisi sen parisuhteen vääjäämätön loppu.
miksi naiset aina haluavat muuttaa miestä?
jos ottaa miehen, joka viihtyy paskassa, niin aika julmaa yrittää muutta miestä.
siivoa itse tai opettele myös elämään yhtä paskaisissa olosuhteissa kuin valitsemasi mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on sovittu asia tuloksekkaasti, kun se on sujunut noin hyvin?
Mä en tajua näitä aloituksia ollenkaan. Onko sun mies kuitenkin aikuinen? Kehitysvammainen? Siis onko joku syy miksi on avuton ja tarvitsee holhousta? Kyllä normaali ihminen (sukupuolella ei ole väliä) osaa pitää omasta kodistaan huolta, jos ei osaa niin kannattaa aloittaa tutkimukset ihan lääkärin kanssa. Miten kukaan normaali nainen menee yhteen niin pahasti kehitysvammaisen kanssa? Lievä kehitysvamma kun ei estä kodista huolehtimista. En vaan ymmärrä.
Ehkä miehesi uskonto kieltää kotitöihin osallistumisen?
Vierailija kirjoitti:
miksi naiset aina haluavat muuttaa miestä?
jos ottaa miehen, joka viihtyy paskassa, niin aika julmaa yrittää muutta miestä.
siivoa itse tai opettele myös elämään yhtä paskaisissa olosuhteissa kuin valitsemasi mies.
Miehen koti oli siisti, kun tapasimme. Hän vain ilmeisesti lopetti siivoamisen, kun muutimme yhteen.
Ap
Meillä vastaava toisinpäin. Nainen ei edes astianpesukonetta saa päälle saatikka sitä tyhjentää. En tosin jaksa edes asiasta enää mainita
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne saa tehdä vain naisen vaatimalla tavalla, esim. astiat koneeseen aakkosjärjestyksessä ja voi kauhistus, jos teekuppi on juomalasin vieressä.
En viitsi ehdottaa että mene seksilakkoon, koska mies on niin yksinkertainen otus että luulee että tiskaamisesta saa pillua.