Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville

Vierailija
01.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…

""Mikä minussa on vikana?"

Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."

Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.

- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.

Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."

Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (1478)

Vierailija
101/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtterihan vaikutti tosi mukavalta, elämäniloiselta ja hauskalta seuralta

Vierailija
102/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja sanoa, mutta päästäkseen parisuhteeseen ihmisellä pitää olla aina jotain annettavaa parisuhteelle. Ei voi olla vain saamapuolella. Ei voi miettiä vain sitä, että olen yksinäinen haluan seuraa, haluan naiselta elämääni sitä tätä ja tota hyvää asiaa. Vaan on mietittävä samalla mitä hyvää voin itse tuoda sen toisen elämään. Näillä miehillä, jotka valittaa ettei saa ketään naista koskaan, tuntuu tämä välillä unohtuneen. En tiedä onko nyt kyse siitä, mutta jos on, niin siinä on jo iso este parisuhteen saamiselle.

Miksi olisi kurja sanoa? Tuon pitäisi olla ihan itsestään selvä asia kaikille, jotka parisuhteesta edes haaveilevat.

He eivät haaveile parisuhteesta vaan naisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri on huonojen kokemusten kasvavassa spiraalissa, jossa heikko kanssakäyminen muuttuu jatkuvasti heikommaksi itsetunnon ja itsevarmuuden ottaessa jatkuvasti enemmän ja enemmän osumaa.

Vierailija
104/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasta mitään, ei tee mitään, ei kiinnosta tapahtumat.. Hmm. Jos olet tälläinen ihminen, niin myös porukoissa ihmiset jättää sinut sivuun koska ajattelevat sinun olevan tylsä ja viihtyvän vain yksiksesi eikä mitään puhuttavaa olisi. kokemusta on. Pitäisi alkaa kiinnostua jostain ja osoittaa intohimoa edes johonkin asiaan. Tietysti se on vaikeaa jos on masennus, siksi tuo masennus pitäisi ensin hoitaa pois alta jotenkin. 

Vierailija
105/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos masentuneisuus ja ahdistus olisi samanlaisia nirsoilun kohteita miehille naisissa, niin valtava määrä naisia ei löytäisi koskaan ketään. Naisten onneksi miehet kelpuuttaa ihan mitä sattuu.

Millä tavalla sekin on naisten syytä, että miehille kelpaa kuka vain, jolla on reikä sopivassa paikkaa? 

En miehenä kehtaisi edes sanoa moista ääneen. Sinusta tuo kommentti kertoo, ei naisista. 

Sinun työkaverisi tai ystäväsi voi olla masentunut. Perheenjäsenesi voi olla masentunut. He eivät aina ole huonoa seuraa eikä se aina näy päälle päin. Että sinänsä ihmettelen kyllä sitäkin, että kategorisesti pitää masentunutta parisuhdekelvottomana. Joka viides masentuu elämänsä aikana. 

Vierailija
106/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan tuo melkoinen rasite ihan kaverinakin joten ei ihme jossei naisten kanssa suju. 

Vierailija
107/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtterilla on tod näk heikohkojen viestintätaitojen ja huonon itsetunnon aiheuttama itsekeskeisyys, joka välittyy. Nainen tai mies yhtähyvin haluavat että keskustelukumppani osoittaa kiinnostusta heihin, eikä toimia kenenkään terapeuttina tai "ymmärtäjänä" kun ollaan alustavasti tutustumassa.

Jos kutsu kahville esitetään sen oloisena että "tämä on  nyt viidessadas kerta eikä tämäkään taas onnistu ja tämä kaikki on haudanvakavaa" niin ei oikein jaksa innostua. Tällaisia miehiä on tullut tavattua.

Jos nuoruuden spontaanius ja energia ei enää kanna ihmissuhteissa, aikuisen ihmisen pitää kouluttaa itse itsensä niin että hallitsee edes romantiikan alkeet (en tarkoita tietenkään ruusuja tai serenadeja, vaan toisen sukupuolen kohtaamisen perusasioita).

Vierailija
108/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja sanoa, mutta päästäkseen parisuhteeseen ihmisellä pitää olla aina jotain annettavaa parisuhteelle. Ei voi olla vain saamapuolella. Ei voi miettiä vain sitä, että olen yksinäinen haluan seuraa, haluan naiselta elämääni sitä tätä ja tota hyvää asiaa. Vaan on mietittävä samalla mitä hyvää voin itse tuoda sen toisen elämään. Näillä miehillä, jotka valittaa ettei saa ketään naista koskaan, tuntuu tämä välillä unohtuneen. En tiedä onko nyt kyse siitä, mutta jos on, niin siinä on jo iso este parisuhteen saamiselle.

Miksi olisi kurja sanoa? Tuon pitäisi olla ihan itsestään selvä asia kaikille, jotka parisuhteesta edes haaveilevat.

Tarkoitin, että kurja sanoa raaka totuus ja kurja samalla romuttaa tällaisten miesten kuvitelmat parisuhteen saamisesta. 

Vierailija
109/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella ei ole parisuhteeseen annettavana muuta kuin pillu, mutta monelle miehelle se silti riittää.

Vierailija
110/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoltakaan mieheltä ei löydy sellaista huonoa ominaisuutta jota naisen kohdalla ei annettaisi heti anteeksi. Maailma on  niin epäreilu miehiä kohtaan.

Sukupuolen vaihto on nykyään helppoa. Suosittelen sitä sinullekin, voit sitten naisena huomata, ettei se sen kummempaa ole. Ihminen on edelleen itse vastuussa itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan. Sitä ei voi ulkoistaa muille. 

Itsensä kanssa viihtyvä ihminen on viehättävä muidenkin silmissä. 

Kaltaisesi vänisijä ei kiinnosta ketään. 

Hyvin moni nainen ulkoistaa sen hyvinvoinnin juurikin miehen harteille.

Tämä. Vielä kun jaksoin naisista kiinnostua niin kokojan niitä piti olla naurattamassa tai muuten viihdyttämässä korvia riipivän nalkutuksen uhalla. Jos nainen kyllästyi mies sai sen kyllä tietää.

Vierailija
111/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei uskalla sanoa suoraan että valtteri on liian ruma ja sen takia naiset ei lähde kahville. Ei tuossa ole mitään muuta syytä kuin ulkonäkö ettei valtteri saa naista. Sama ongelma on sadoila tuhansilla miehillä suomessa. Suomessahan on yli 600000 sinkkumiestä ja saman verran naisia. Naiset on maailman nirsoimpia suomessa eikä tavis naisille kelpaa valtteri kaltaiset tavis miehet.

No kerro kelpaiskos sulle nainen joka on

Köyhä, työtön, asuu vanhempiensa luona, ei koulutusta, masentunut, ei tykkää väkijoukoista joten ei koskaan halua lähteä yhtään mihinkää, itseluottamus nollassa, kateellinen kaverilleen jolla on perhe

No itse olen juuri tuollainen nainen (paitsi että asun omillani enkä halua perhettä) ja seurustellut jo kauan kaikin puolin "tavallisen" töissäkäyvän miehen kanssa. Eli itse ainakin kelpasin.

Vierailija
112/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja.

Fakta. M23

Miksi itkette tätä täällä? Jos mielestänne asia on näin, niin sitten yritätte ei-suomalaisia naisia. Niitä löytyy myös Suomesta, ja Suomen ulkopuolella olevia voi hakea jo ihan Tinderistä tai kv-deittisaiteilta tai lähtemällä ulkomaille. Ne ei tule hakemaan teitä kotoa. 

Ei kiitos enää koskaan minkäänmaalaista naista, olen saanut tarpeekseni.

Löydät sitten varmasti jostakin sinul sopivan miehen tai muunsukupuolisen <3

Sinkkuna hyvä, kiitos vain.

Vierailija
113/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aikaisemmin Tinderin algoritmi ei arvostanut tätä toimintaa lainkaan ja lopputuloksena profiili ei näkynyt kenellekkään toisin kuin nirsompien osalta. 

Vierailija
114/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää kahville? Mitä vttua? Profiili Tinderiin ja odottaan matchia!

Vierailija
115/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma nimeltä Suomi. Jos Valtteri asuisi Keski-Euroopassa niin pääsisi kahville kolmesti päivässä. Halutessaan joka kerta eri naisen kanssa. Meillä Suomessa on kalenterit täynnä, pienet piirit ja kaikenlaisia ennakkoluuloja miehiä kohtaan. Ei ole niin sanotusti saumaa.

Vierailija
116/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoltakaan mieheltä ei löydy sellaista huonoa ominaisuutta jota naisen kohdalla ei annettaisi heti anteeksi. Maailma on  niin epäreilu miehiä kohtaan.

Sukupuolen vaihto on nykyään helppoa. Suosittelen sitä sinullekin, voit sitten naisena huomata, ettei se sen kummempaa ole. Ihminen on edelleen itse vastuussa itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan. Sitä ei voi ulkoistaa muille. 

Itsensä kanssa viihtyvä ihminen on viehättävä muidenkin silmissä. 

Kaltaisesi vänisijä ei kiinnosta ketään. 

Hyvin moni nainen ulkoistaa sen hyvinvoinnin juurikin miehen harteille.

Tämä. Vielä kun jaksoin naisista kiinnostua niin kokojan niitä piti olla naurattamassa tai

Pointti oli se että heidän hyvinvointinsa oli minun vastuullani!  Jos naiselle tuli tylsää eikä tv/some tarjonnut mitään viihdykettä minun tuli sitä keksiä. Jos naiselle tuli nälkä eikä keksinyt mitä haluaa syödä minun tuli se keksiä ja joskus siitäkin väännettiin tuntikausia.

Ei enää koskaan naissuhteita.

Vierailija
117/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin aikaisemmin Tinderin algoritmi ei arvostanut tätä toimintaa lainkaan ja lopputuloksena profiili ei näkynyt kenellekkään toisin kuin nirsompien osalta. 

Tämä siis vastauksena kommenttiin jossa miehet tykkäävät jokaisesta naisesta Tinderissä

Vierailija
118/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli elämän virhe Valtterilta alkaa vuodattamaan elämäänsä julkisuuteen, oli sitten tunnistettavissa tai ei, ja Il:ltä eettinen virhe julkaista taas yksi clickbait-rahastusartikkeli.

Mitään rakentavaa tai muutakaan hyvää siitä ei ainakaan tämän ketjun perusteella ole seurannut.

Vierailija
119/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei ole ulkonäöllisesti kiinnostavia. Miehet eivät panosta samalla tavalla ulkonäköönsä kuin naiset. Pelkkä vaatteiden ostaminen ja suihkussa käynti ei riitä. Suosittelen kysymään neuvoa ho*mosek*uaalisilta miehiltä. Joka ikinen kerta kun pidän jotain miestä viehättävänä, on tämä tähän porukkaan kuuluvaa. Kuuluisuuksissa on paljon tällaisia esim amerikassa. 

Se että sinä ihastut vain homomiehiin, kuulostaa kyllä enemmän sinun henkilökohtaiselta ongelmaltasi, kuin miesten ongelmalta :D

Vierailija
120/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liioiteltua sanoa, ettei kukaan. 

On ihmisiä jotka viihtyvät paremmin yksin, on suhteita ihan riittämiin tyypillä, ei ole hetero tai ei ole parhaillaan hakua päällä.

Maailmassa on niin hemmetin paljon ihmisiä, että kyllä jokaiselle joku löytyy, kunhan ei niin rinkeli ole ja aktiivinen on. Paremmin löytää seuraa, kun sitä ei hae ja elää elämäänsä erilaisissa tapahtumissa joissa liikkuu ihmisiä. Muakin olisi onnistanut tässä elämässä, mutta mä oon niin rinkeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi