Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville

Vierailija
01.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…

""Mikä minussa on vikana?"

Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."

Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.

- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.

Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."

Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (1478)

Vierailija
61/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua masentunutta, työtöntä, koulunsa kesken jättänyttä, vanhempiensa kanssa asuvaa, seksiä suklaaseen vertaavaa miestä joka toteaa että hänelle kelpaa kuka vaan kunhan saa jonkun.

Olen kerran seurustellut mt-ongelmaisen miehen kanssa ja se vaan sai minutkin voimaan huonosti koska hänen masennuksensa alkoi vetämään myös omaa mielentilaani alaspäin.

Vierailija
62/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltakaan mieheltä ei löydy sellaista huonoa ominaisuutta jota naisen kohdalla ei annettaisi heti anteeksi. Maailma on  niin epäreilu miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö vttuilla vai?

Vierailija
64/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään kyllämnkään hooron kanssa lähtisi edes kuumille kahveille.

Vierailija
65/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoltakaan mieheltä ei löydy sellaista huonoa ominaisuutta jota naisen kohdalla ei annettaisi heti anteeksi. Maailma on  niin epäreilu miehiä kohtaan.

Ei mt-ongelmia on yksi yleisimmistä vaatimuksista naisille Tinderissä. Eli ei.

Vierailija
66/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtteri on työtön amislainen, joka asuu vanhemmillaan. Pelkää väkijoukkoja ja on herkkä. Jutun kuva ei esitä Valtteria, eikä Valtteri ole hänen oikea nimensä.

Mitä vikaa on herkässä miehessä? Noh naiset?

Koitin joskus seurustella sellaisen kanssa. Oli ylitsepääsemättömän raskasta. Yli nelikymppinen mies oli hirveä Mielensäpahoittaja. Ihan pienestäkin asiasta meni päivä pilalle. Mikä tahansa riitti aiheuttamaan draamaa. Minun olisi kokoajan pitänyt kävellä munankuorilla, ettei hänelle tule Paha Mieli.

Ei sellaista vain jaksa kukaan. Se ei ole tasaveroinen parisuhde,vaan hoivasuhde

Vierailija
67/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oma elämä ja pää kuntoon. Sitten kun on muutaman vuoden ollut sinut itsensä kanssa, voi pikkuhiljaa alkaa ajattelemaan parisuhdetta.

Vierailija
68/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minäkin haluan olla iskä. Kaunis vaimo ja kaksi lasta."

Eli naisessa tärkeintä on ulkonäkö, vaikkei selkeästi itse ole komeudella siunattu. Luulisi tuossa tilanteessa tarkeämpää olevan vaikka "kiva vaimo" tai "mukava vaimo"... Mutta ei, KAUNIS olla pitää! Työttömälle, vanhempien luona asuvalle vaatimattoman näköiselle neitsyt-miehelle. Huh huh. 

Tämä tosiaan tökkäsi pahasti silmään. Jos vaimo ja perhe ovat aina olleet suuria haaveita, ainoa adjektiivi, joka vaimoa kuvaa on "kaunis" ja lapsia ei kuvata senkään vertaa? Missä se Valtterin herkkyys nyt on? Tätäkö tämä taas on, pelkkää pintaa? 

Kaunis voi kuvaa myös ihmistä persoonana.

Vierailija
69/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua masentunutta, työtöntä, koulunsa kesken jättänyttä, vanhempiensa kanssa asuvaa, seksiä suklaaseen vertaavaa miestä joka toteaa että hänelle kelpaa kuka vaan kunhan saa jonkun.

Olen kerran seurustellut mt-ongelmaisen miehen kanssa ja se vaan sai minutkin voimaan huonosti koska hänen masennuksensa alkoi vetämään myös omaa mielentilaani alaspäin.

Miten tää vertas seksiä suklaaseen? Eikö tää ollu neitsyt?

Vierailija
70/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtteri on työtön amislainen, joka asuu vanhemmillaan. Pelkää väkijoukkoja ja on herkkä. Jutun kuva ei esitä Valtteria, eikä Valtteri ole hänen oikea nimensä.

Kärsii masennuksesta ja ahdistuksesta. Haluaa palavasti isäksi, koska jo 8-9-vuotiaana ajatteli, että iskänä olo olisi maailman siisteintä. Rakastaa elåimiä, etenkin kissoja.

Muu artikkeli låhinnä tätä miksi minä en kelpaa, miksi kaikki muut kelpaavat -itsereflektointia. Tinderissäkin swaippaa vaan huijausbotit. Kavereita on ainakin joku.

Kukaan, jolla on oma elämä kunnossa, ei halua masentunutta tai ahdistunutta kumppania. Sellainen halvaannuttaa kaikki ihmiset ympärillään ja vetää mukaan ankeuteen. Normaali elämä on mahdotonta. 

Mitä annettavaa valtterilla on parisuhteessa. 

Vierailija
71/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites. Saako nainen mitään tukea häneltä, mikä on miehen osa suhteessa?

Kuulostaa siltä, että tämä tapaus on perässä vedettävä jolla ei ole mitään osaa omaan elämäänsä vaan se nainen joutuisi kantamaan kaiken yksin.

Mielenterveysongelmatkaan ei haittaa, mutta niitä ei saa heittää toisen niskaan ja odottaa että joku muu ne korjaa. Huono itsetuntokin on paikattavissa mutta ei kukaan jaksa loputtomiin sitä "kun en mä kuitenkaan kenellekään kelpaa ja oon vaan tämmönen"-settiä. Saa olla epätäydellinen ja rikkinäinenkin mutta ei sitä saa toisen niskaan heittää.

Kuulostaa todella ankealta ja rasittavalta.

Vierailija
72/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kelpaa työtön, kotona asuva amispoika, joka pelkää kaikkea ja on syvästi ahdistunut ja masentunut. Miksi kuvittelet, että kelpaisi?"

Sama pätee masentuneisiin tyttöihin. Tätä menoa Suomessa ei pariuduta ollenkaan.

Vierailija
73/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Valtteri vähän kirjolla, kun ei tajua, ettei niitä naisia niin vaan hankita. Tai lapsia. Keskittyisi omaan hyvinvointiin ja persoonan kasvattamiseen sekä ystävyyssuhteisiin. Elämä voi olla hyvää ilman naisiakin. Tai miehiä. 

Monelle miehelle ja etenkin naisille se parisuhde on juurikin sitä hankkimista silloin kun itse sen haluaa. Monien ihmisten ja etenkään naisten ei tarvitse tehdä yhtään mitään parisuhteensa eteen, ei edes lähestyä ketään kun miehet lähestyy.

Vierailija
74/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa sanotaan, että mies olisi syrjäytynyt? M23

Vierailija
75/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää vertas seksiä suklaaseen? Eikö tää ollu neitsyt?

"Seksi on kuin suklaata, Valtteri vertaa.

Jos puhuu pelkästään seksistä, se on melkein sama kuin suklaa. Joidenkin mielestä suklaa on paras asia maailmassa. Joidenkin mielestä se on ihan ok. Joidenkin mieleen se ei ole, mutta kaikki ovat päässeet maistamaan sitä.

Kun itse menen kauppaan ostamaan suklaata, se on aina loppu."

Vierailija
76/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kelpaa työtön, kotona asuva amispoika, joka pelkää kaikkea ja on syvästi ahdistunut ja masentunut. Miksi kuvittelet, että kelpaisi?"

Sama pätee masentuneisiin tyttöihin. Tätä menoa Suomessa ei pariuduta ollenkaan.

Kyllä pariudutaan. Poikia syntyy aina enemmän,joten kaikki eivät edes pysty pariutumaan -ainakaan naisen kanssa. 

Vierailija
77/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja.

Fakta. M23

Vierailija
78/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja sanoa, mutta päästäkseen parisuhteeseen ihmisellä pitää olla aina jotain annettavaa parisuhteelle. Ei voi olla vain saamapuolella. Ei voi miettiä vain sitä, että olen yksinäinen haluan seuraa, haluan naiselta elämääni sitä tätä ja tota hyvää asiaa. Vaan on mietittävä samalla mitä hyvää voin itse tuoda sen toisen elämään. Näillä miehillä, jotka valittaa ettei saa ketään naista koskaan, tuntuu tämä välillä unohtuneen. En tiedä onko nyt kyse siitä, mutta jos on, niin siinä on jo iso este parisuhteen saamiselle.

Vierailija
79/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti. Mä en jaksa masentuneita miehiä, ellen ole tuntenut heitä useita vuosia.

Naisia ei voi tässä syyttää.

Lisäksi niin paha ahdistus, ettei voi mennä minnekään missä on ihmisiä ja kaikki on muutenkin kokoajan  huonosti. Mitä hänen kanssaan voisi tehdä? 

No olla objekti. Joku, jolta saa seksiä ja joka pyöräyttää pari tenavaa. 

Vierailija
80/1478 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on herkässä miehessä? Noh naiset?

Se vika ettei naiset halua sellaista miestä.