IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…
""Mikä minussa on vikana?"
Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."
Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.
- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.
Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."
Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (1478)
Onko käynyt salilla? Pitäisikö hänen laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Jo tämän ketjun ensimmäisen sivun perusteella selviää miksi flaksi herkälle ja tunteikkaalle kaverille ei käy.
Melkein jokainan kirjoittaja on totaalinen ku sipää ja koulukiusaajan perikuva.
Yleensä tunteikkailla ihmisillä on muitakin tunteita kuin voi voi minua raukkaa-itsesääli
Vierailija kirjoitti:
Jo tämän ketjun ensimmäisen sivun perusteella selviää miksi flaksi herkälle ja tunteikkaalle kaverille ei käy.
Eli nainen.
Kuulostaa oudolta.Joku tässä mättää.
Maailma on niin epäreilu meille miehille. Meitä halveksii naiset ja toiset miehetkin. Apua ja ymmärrystä ei saa mistään jos kyse on naisettomuudesta. Pelkään haveksintaa ja ylimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tunteikas on sitä että valittelee vain kuinka hän on niin huono ja voi kun olen niin huono enkä kelpaa kellekään?
Ja asuu vanhempiensa kanssa? Ja on työtön? Masentunut?
Selvä juttu. Carry on.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on niin epäreilu meille miehille. Meitä halveksii naiset ja toiset miehetkin. Apua ja ymmärrystä ei saa mistään jos kyse on naisettomuudesta. Pelkään haveksintaa ja ylimielisyyttä.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ja ei, koska syyt eivät ole noissa sivuraiteissa, joten niiden turhanpäiväinen kiillotus ei poista/ratkaise mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Kannattaa tuudittautua sille, että naiset hyppäis sillalta, jos eläisi edes viikon miesten kengissä.
"Ei tiedä enennkuin kokeilee. Valtteri ei kokeillut. Olisi voinut ollakin että se tyttö olisi suostunut hänen kanssaan juttelemaan ja kukaties enemmänkin olisi jossakin vaiheessa tapahtunyt"
Joskus on tilanteita, että ei kannata kokeilla. Terveellä ihmisellä on kyky nähdä jo päälle päin, onko mahdollisuuksia johonkin vai ei. Yläasteella tilanne on siitä huono, että poikien hierarkiassa vain kaikkein ylimpänä olevat urheilua harrastavat pojat saavat lähestyä tyttöjä. Tai saivat lähestyä. Nykyään ei ole suotavaa lähestyä enää ketään ja tytöt sekä pojat lähinnä kaveeraa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Kannattaa tuudittautua sille, että naiset hyppäis sillalta, jos eläisi edes viikon miesten kengissä.
Hear, hear! Muijat ei kestäisi meidän tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tunteikkailla ihmisillä on muitakin tunteita kuin voi voi minua raukkaa-itsesääli
Jos mä haluaisin itselleni herkän ja tunteikkaan kumppanin, mä ottaisin naisen enkä miestä.
T. Heteronainen
Vierailija kirjoitti:
ei koska pelkää eikä pidä väkijoukoista joten ei koskaan mene mihinkään
Hupparissa esiintyminen ei edistä haluttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtterissa ei ole luultavasti muuta vikaa, kuin että tuollainen epätoivoinen yrittäminen paistaa valovuoden päähän, ja se, että hän yrittää iskeä niitä samoja naisia kuin kaikki muutkin.
Mutta sekin on oma valinta, joten ruikuttaminen on vähän hassua. Menee samaan kastiin palstaruikuttajien kanssa, joiden mielestä mies valitsee itse oman "tasonsa".
No todellakin on jotain muutakin vikaa. Minun nuoruudessa monelta pojalta paistoi epätoivo ja pillunpuute kilometrien päähän, mutta kovalla vaivannäöllä he löysivät lopulta sitä mitä olivat vailla ja kaikki omat tuttuni ovat nykyään perheellisiä tai ainakin parisuhteessa. Mitä hittoa tuo tyyppi on tehnyt vaikka nyt yläasteella? Leikkinyt pokemon korteilla kun muut poja
Ei tiedä enennkuin kokeilee. Valtteri ei kokeillut. Olisi voinut ollakin että se tyttö olisi suostunut hänen kanssaan juttelemaan ja kukaties enemmänkin olisi jossakin vaiheessa tapahtunyt
No yksi Valtteri oli minuun ihastunut, ainakin hetken ja jutteli, mutta ei siitä tietenkään mitään tullut. Siellä olisi ollut hänelle paljon sopivampiakin tyttöjä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat noista ovat aivan avainasemassa. Mutta mikä on Valtterin pituus ja onko hiuksia? Ikää ei ole vielä liikaa, mutta muutama vuosi eteenpäin ja on.
Vierailija kirjoitti:
Hupparissa esiintyminen ei edistä haluttavuutta.
Kuvan henkilö ei ole Valtteri, eikä Valtteri ole jutussa esiintyvän tyypin oikea nimi.
Ehkä Valtterilla on käynyt tuuri ja ei ole törmännyt paskaan naiseen. Ehkä universumi ei halua Valtterille paskaa naista.
Melko negatiivinen kaveri, ei tykkää mistään, ei tee mitään
Itse olisi jo varmaan ajat sitten hypännyt katolta alas jos olisin ollut samassa tilanteessa.