Apua! Miten lopettaa yhteydenpito? Tapasin ulkomailla miehen
Käytiin katsomassa nähtävyyksiä jne ja hän laittaa nyt päivittäin viestiä. Paikallinen mies joka ilmeisesti haluaa jotain enemmän mutta itse en haluu mitään. En halua olla yhteydessä enää! Se oli vain loman ajan juttu ei edes mtn romanttista. Ahdistaa, haluan olla rauhassa!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että sulla on seksitauti.
Mitä se mihinkään liittyy? Ei ollut mitään romanttista.
Ap
Hän laittaa koko ajan viestiä vaikka minä en laita. Miten jotkut ei tajua että kommunikaation tulee olla vastavuoroista?
Ap
Kerro että poikaystäväsi ei tykkää että hän viestittelee sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta viesteihin vastaaminen.
Eikö tuo ole törkeää?
Kerro että sinulla on uusi suhde toiseen mieheen.
Sano, että et ole kiinnostunut äläkä enää vastaa. SImppeliä.
Lomaromansseja syttyy ja sammuu- nykyään ehkä harvemmin. Mies kyllä tajuaa, jos kerrot asiallisesti, ettet halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä.
Kiitä seurasta ja sanot ettet ole halukas viestittelemään tai tapaamaan. Toivotat hyvää kesän jatkoa....
Hyödyit ja sait mitä sait. Kerro suoraan, että olet hyväksikäyttäjä. Ei ole mikään ihme, että mies luulee, että kontaktointi säilyy jos ensin hengaillaan yhdessä ja vaihdetaan yhteystietoja (!) Miksi annat yhteystietosi, jos ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Lomaromansseja syttyy ja sammuu- nykyään ehkä harvemmin. Mies kyllä tajuaa, jos kerrot asiallisesti, ettet halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä.
Toivotaan, et mahdollimman moni tätä mieltä oleva (ja ap) saa tuntea omalla kohdallaan nahoissaan saman. Oikein tuskallisen torjunnan.
Vierailija kirjoitti:
Hyödyit ja sait mitä sait. Kerro suoraan, että olet hyväksikäyttäjä. Ei ole mikään ihme, että mies luulee, että kontaktointi säilyy jos ensin hengaillaan yhdessä ja vaihdetaan yhteystietoja (!) Miksi annat yhteystietosi, jos ei kiinnosta?
Koska hän halusi viedä minut katsomaan nähtävyyttä seuraavana päivänä, siksi vaihdettiin numerot. Nyt olen jo poistunut paikkakunnalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut mikään romanssi!
Ap
Sano että palaat asiaan ensi kesänä.
Olen tapaillut useita muitakin miehiä lomalla. Kukaan muu ei pommita! Ja tämä mies meidän välillä ei edes voi IKINÄ olla mitään romanttista.
Ap
Kerro, että sulla on seksitauti.