IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…
""Mikä minussa on vikana?"
Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."
Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.
- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.
Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."
Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (1478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisia muuallakin kuin Suomessa.
Ja hekö katselisivat tuota mammanpoikaa? Millä se suku elätetään?
Rahalla??
Mutta mistä raha, ei työtä eikä edes ammattia? Tuilla ei tänne onneksi pysty ketään tuomaan.
Ei, ei, ei. Voi apua! Swaippasin left
Vierailija kirjoitti:
"Ei naiset eivät ole ottaneet miehen roolia. Naiset ovat nykyään pakotettuja olemaan maskuuliinisessa energiassa, koska iso osa miehistä on feminiinisessä. Nariseviä löysiä vässyköitä jotka eivät saa mitään aikaan. Kun mies on henkisesti ja fyysisesti vahva ja hoitaa asiansa ja huolehtii myös läheisistään. Voi nainen luottaa häneen ja olla feminiinisessä energiassa. Katse peiliin, miksi roolit on nyt näin."
No ite en oo ainakaan henkisesti tai fyysisesti vahva. Antaa naisten tehdä jos heillä sitä intoa noin paljon löytyy. Btw terve maskuliinisuus ei pyri lyömään muita alas
Missään ei sanottu, että pyrkisi. Maskuliinenen mies pitää huolen itsestään ja läheisistään.
Jutun mies valittaa ja elää vanhempien helmoissa, ei ole maskuliinista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei naiset eivät ole ottaneet miehen roolia. Naiset ovat nykyään pakotettuja olemaan maskuuliinisessa energiassa, koska iso osa miehistä on feminiinisessä. Nariseviä löysiä vässyköitä jotka eivät saa mitään aikaan. Kun mies on henkisesti ja fyysisesti vahva ja hoitaa asiansa ja huolehtii myös läheisistään. Voi nainen luottaa häneen ja olla feminiinisessä energiassa. Katse peiliin, miksi roolit on nyt näin."
No ite en oo ainakaan henkisesti tai fyysisesti vahva. Antaa naisten tehdä jos heillä sitä intoa noin paljon löytyy. Btw terve maskuliinisuus ei pyri lyömään muita alas
Missään ei sanottu, että pyrkisi. Maskuliinenen mies pitää huolen itsestään ja läheisistään.
Jutun mies valittaa ja elää vanhempien helmoissa, ei ole maskuliinista.
Kyseinen kirjoittaja sanoi olevansa maskuliinisessa energiassa, mutta lyttäsi muita femiinisyydestä ja heikkoudesta. Jos tuo on maskuliinisuutta niin sitten sitä toksista sorttia
Valtterien ja muiden kannattaisi lähteä Turkkiin rohkaisten somessa muitakin miehiä toimimaan samoin. Kerta haluatte perinteisiä perheitä perinteisine vaimoineen teidän pitää uskaltaa toimia! Ette te voi olettaa perinteiden tulevan siihen kotiovelle. Ei, joudutte ikävä kyllä nyt tekemään jotain asioiden eteen. Google translate kääntää profiileita. Halvimmilta alueilta saa oman asunnon 2000-3000 eurolla. Elinkustannukset n. 500e/kk/hlö. Tori.fi:stä aitoustodistuksellisia luksusvermeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset eivät ole ottaneet miehen roolia. Naiset ovat nykyään pakotettuja olemaan maskuuliinisessa energiassa, koska iso osa miehistä on feminiinisessä. Nariseviä löysiä vässyköitä jotka eivät saa mitään aikaan. Kun mies on henkisesti ja fyysisesti vahva ja hoitaa asiansa ja huolehtii myös läheisistään. Voi nainen luottaa häneen ja olla feminiinisessä energiassa. Katse peiliin, miksi roolit on nyt näin
Ymmärsinkö oikein, sinusta feminiini energia tarkoittaa narisevaa löysää vässykkää, joka ei saa mitään aikaan?
Et. Ei tietenkään! Vaan feminiinen energia voi luottaa maskuliiniseen ja saada myös häneltä huolenpitoa. Jutun mies ei vaikuta tyypiltä joka osaa huolehtia mistään. Varsinkaan naisensa tarpeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olisi sitten sellaisia naisia jotka etsivät Valtterin tilanteessa olevia miehiä vapaaehtoisesti?
Kyllä Valtteri naisen löytäisi, jos hänelle kelpaisi oman tasoisensa nainen. Mutta luulen, että hän pyytää kahville niitä unelmiensa naisia, ei tasoisiansa. Niille hänen unelmiensa naisille on ihan toiset muesmatkkinat. Kyllä niitä on syrjäytyneitä, koulunsa keskeyttäneitä, mt- ongelmaisia naisiakin olemassa, jopa hänen ikäisiään. Miksei Valtteri hakeudu itsensä kaltaisten naisten seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Valtterien ja muiden kannattaisi lähteä Turkkiin rohkaisten somessa muitakin miehiä toimimaan samoin. Kerta haluatte perinteisiä perheitä perinteisine vaimoineen teidän pitää uskaltaa toimia! Ette te voi olettaa perinteiden tulevan siihen kotiovelle. Ei, joudutte ikävä kyllä nyt tekemään jotain asioiden eteen. Google translate kääntää profiileita. Halvimmilta alueilta saa oman asunnon 2000-3000 eurolla. Elinkustannukset n. 500e/kk/hlö. Tori.fi:stä aitoustodistuksellisia luksusvermeitä.
Eikö turkki ole enemmän naisten suosiosta jos seksi/kumppaniturismista puhutaan. Miehet suosii sitten enemmän itäaasian maita
Lehtijutun kuvan mies on ihan ok näköinen mutta kuvan mies ei ole Valtteri. Lehtijuttuun on laitettu jonkun miehen kuva, kyseessä on ns kuvituskuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hekö katselisivat tuota mammanpoikaa? Millä se suku elätetään?
Rahalla??
Mutta mistä raha, ei työtä eikä edes ammattia? Tuilla ei tänne onneksi pysty ketään tuomaan.
Onko teillä tietoa hänen varallisuudestaan? Tai vanhempien varallisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö nämä vanhatpojat tajua, että se oma elämä pitäisi olla mielekästä ihan jo lähtökohtaisesti. Ei voi odottaa että joku nainen tulee ja elämä muuttuu kuin taikaiskusta paremmaksi.
Itse sinkkunaisena puuhailen kaikkea kehittävää, harrastan asioita joista tykkään ja elämä on kivaa sinkkunakin. En vain vikise kotona odottamassa koska prinssi saapuu pelastamaan elämäni.
Mä olen jo 50 v sinkkunainen, siis ollut koko ikäni sinkku, ja minä opin tämän vasta päälle nelikymppisenä terapian kautta. Sitä ennen olin vähän kuin Valtteri, uikutin sisäisessä puheessani surkeuttani, kun ei kukaan mies huoli ja kuinka kova on tällaisen ruman ja tylsän naisen osa, ikuista yksinäisyyttä vaan. Kirosin geenejä ja kirosin Jumalaa, vaikken sellaiseen oikein uskonutkaan, mutta halusin jonkun kiukuttelun kohteen edes sille, että minusta oli tullut tällainen kelpaamaton hylkiö.
En tehnyt elämässäni oikein mitään muuta kuin fantasioin ajasta, jolloin mulla olisi se mies. Silloin ajattelin elämäni alkavan. Sitten ostettaisiin yhdessä asunto, matkusteltaisiin, pari lasta, ehkä koirakin. Toki joskus mielessäni välkähti, että pitäisikö noita tavoitella yksinkin, ainakin muita paitsi lapset. Mutta aina päädyin siihen että ei. Asunto johon mulla olisi yksin varaa olisin niin ankea, ettei mua huvittaisi omistaa sellaista. Matkat yksin olisivat vain tylsiä ja yksinäisiä. Koiraakaan ei voi ottaa kun on niin yksinäinen ettei sille olisi yhtään hoitopaikkaa jos vaikka töissä täyty joskus olla pidempään. Sama kaikkea tekemistä kohtaan. Konsertit, teatteri, elokuvat, hyvät ravintolat - sitten kun on parisuhde, yksin niissä käyminen olisi vain tylsää ja korostaisi yksinäisyyttä. En siis tehnyt mitään muuta kuin odotin parisuhdetta, että voisin aloittaa elämäni, mutta samalla en tehnyt elettäkään saadakseni parisuhteen, koska koin että olen liian tylsä ja ruma että kukaan voisi minusta kiinnostua. Kerran menin deittipalveluun, ja sain lyhyessä ajassa yli 20 vastausta. Minä säikähdin, ja vedin ilmoitukseni pois vastaamatta kellekään. Minusta tuntui, että kuva jonka olin laittanut oli epärealistisen hyvä, ja jos joku näistä miehistä näkisi minut livenä, järkyttyisi rumuudestani ja tulisin vain hylätyksi.
Minä myös viisikymppinen sinkkunainen ja elin sinkkuna mukavaa elämää lähes viisikymppiseksi asti. Elin niin laajasti kuin perheettömänä pystyin. Ostin kauniin kodin, oli auto, oli työura, ystäviä, läheisiä, aktiviteetteja jne. En haikaillut parisuhteen perään, ajattelin vain, että sellainen olisi kiva ja tulee, jos on tullakseen. No, eihän sitä koskaan tullut.
Sitten viisikymppisenä kaikki romahti. Kun ei ollut enää läheisiä eikä aktiviteettaja ja se työurakin valui käsistä, alkoi tuo itsensä ja osansa surkuttelu, lähinnä sen kyseenalaistaminen, että olenko jotenkin perustavalla tavalla erilainen kuin muut, koska elämäni on niin yksinäistä eikä sitä parisuhdetta ikinä tullut (joo, on muutamia epäonnistuneita yrityksiä luonnevikaisten miesten kanssa, mutta ei yhdenkään terveen). Ei kai se itse parisuhde niin tärkeä ole, mutta tieto siitä, että VOISI olla terveessä ja tasapainoisessa parisuhteessa, "kelvollinen" sellaiseen, miestenkin mielestä, se on se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olisi sitten sellaisia naisia jotka etsivät Valtterin tilanteessa olevia miehiä vapaaehtoisesti?
Kyllä Valtteri naisen löytäisi, jos hänelle kelpaisi oman tasoisensa nainen. Mutta luulen, että hän pyytää kahville niitä unelmiensa naisia, ei tasoisiansa. Niille hänen unelmiensa naisille on ihan toiset muesmatkkinat. Kyllä niitä on syrjäytyneitä, koulunsa keskeyttäneitä, mt- ongelmaisia naisiakin olemassa, jopa hänen ikäisiään. Miksei Valtteri hakeudu itsensä kaltaisten naisten seuraan?
Ei välttämättä. Tiedän miehen joka yrittää ns. oman tasoisen ja allekin olevia naisia. Ei onnistu. Tasoteorialla ei voi selittää kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaissa on naisten aina pakko ollut olla vahvoja, ihan jo siksi, että ovat itse, ja koko perhe selviytyneet karuissa olosuhteissa. Pohjoismaissa naiset ovat myös aina tehneet töitä miesten rinnalla ihan samasta syystä, selviytymisen takia, koska on ollut pakko.
Vierailija kirjoitti:
Se on se karisma.
Niin eikös se ole yleistä tietoa että etenkin suomessa missä varallisuus ei merkitse niin miehellä sosiaalinen osaaminen ja status merkitsevät enemmän kuin ulkonäkö. Naisilla sitten merkitsee enemmän ulkonäkö
Mikä helvetin status??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua. Mutta ekan kuvan perusteella Valtteri on ihan ok näköinen.
Olisiko syy se, että Valtteri yrittää liian tasokkaita naisia? Itseään huomattavasti paremman näköisiä ja parikymppisiä? "Instabeibejä" Näitä,joita jokainen mies haluaa ja yrittää.
Ongelma on siinä että suurin osa nuorista naisista ON instabeibejä! Naiset ovat kauniimpia kuin miehet.
Höpöjuttuja. Ig-hutsuja ei ole oikeasti edes olemassa, muualla kuin siellä Ig-kuvissa ja nekin tietyn ikäisissä kun filtterit ja muu muokkaus vielä luo sen illuusion. Ei niitä ole oikeasti olemassa. Tämä on oikeastaan aika huvittavaa, että jotkut haluaa jotain tuollaista. Muokatun filtteröidyn animaatiohahmolta näyttävän tapauksen. Kukaan ei luonnossa näytä siltä. Harvat ovat edes kauniita. Ja kauneuttakin pitäisi arvioida ilman pakkelikerrosta naamassa. Esim. tämän hetkiset Miss-Suomi -ehdokkaat. Joukossa ei ole yhtään aidosti häikäisevän kaunista ihmistä, vaikka ovat tuollaisessa kisassa.
Itseäni naisena ei ainakaan kiinnosta jos mies alkaa treffeillä valittamaan ettei saa naisia houkuteltua treffeille tinderissä. Tulee mieleen että minun kanssani on lähdetty treffeille vain siitä syystä kun kukaan muu nainen ei treffeillä suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset eivät ole ottaneet miehen roolia. Naiset ovat nykyään pakotettuja olemaan maskuuliinisessa energiassa, koska iso osa miehistä on feminiinisessä. Nariseviä löysiä vässyköitä jotka eivät saa mitään aikaan. Kun mies on henkisesti ja fyysisesti vahva ja hoitaa asiansa ja huolehtii myös läheisistään. Voi nainen luottaa häneen ja olla feminiinisessä energiassa. Katse peiliin, miksi roolit on nyt näin
Ymmärsinkö oikein, sinusta feminiini energia tarkoittaa narisevaa löysää vässykkää, joka ei saa mitään aikaan?
Et. Ei tietenkään! Vaan feminiinen energia voi luottaa maskuliiniseen ja saada myös häneltä huolenpitoa. Jutun mies ei vaikuta tyypiltä joka osaa huolehtia mistään. Varsinkaan naisensa tarpeista.
Eli mielestäsi sekä femiinisyys että maskuliinisuus on naisilla hyväksyttyjä, myös se toksinen maskuliinisuus. Mutta mies ei saa näyttää palaakaan femiinisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Mitä sillä on väliä?