Koska esim. kahvin hinta laskee takaisin inhimilliseksi?
Kommentit (63)
Minulla kestää yksi kahvipaketti liki kuukauden, se on n. 25 senttiä päivää kohden. Ostankin aina sellaisen kahvin kuin haluan, joka on n. 7 euron paketti parempaa kahvia.
Joskus koitin pihistellä ja ostin niitä halpoja parin euron kahveja. Mutta kun laskin tuon päivähinnan, niin säästäminen on kyllä ihan naurettavaa tällä kahvin kulutuksella, joka minulla on, kun hyvää kahvia saa noin halvalla. Kannattaa oikeasti miettiä niitä hintoja oman kulutuksen kautta. Jos on kahvin suurjuoja, sitten alkaa jo säästötkin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on turhake, nautintoaine, josta ei ole mitään hyötyä elimistölle. Aiheuttaa vain riippuvuutta. Voisi maksaa vaikka 100€ paketti.
Kahvi mm. kiihdyttää aineenvaihduntaa. Saa laiskavatsan toimimaan aamulla. Minä kun en jostain puuroista tykkää ja muu aamupalakin tökkii, niin kahvimukillinen on ihan hyvä. Muuten en sitten kahvia juokaan.
Kaikki, jotka kahvia juovat, valittavat miten se on pahaa. Ja silti juovat sitä ja valittavat hinnasta kun se on niin kallista. Voiko typerämpää olla, osoittaa vaan miten riippuvuutta aiheuttava aine se on.
Kahville pitäisi asettaa haittavero kuten makeisille, alkoholille ja tupakalle.