Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumistuki laskee yli 400€, miten hel vetissä pärjään??

Vierailija
01.09.2024 |

Mulla tulee nyt itku. Juuri luin päätöksen. Saan as.tukea tästä eteenpäin vain 90€, kun tähän asti olen saanut hiukan yli 500€. Miten voi tulla näin suuri pudotus?? Eikö nuo päättäjät oikeasti tajua tavallisen ihmisen elämästä mitään?? Miten tästä Suomesta tuli tällainen maa. 

Ei me voida muuttaa enää pienempäänkään asuntoon. Nyt jo olohuone on mun makuuhuoneena. Mitä tässä pitää tehdä, ettei olla kohta ulosotossa maksamattomien vuokrien takia?? :( Pelottaa, että en oikeasti pysty sitä maksamaan. 

Kommentit (685)

Vierailija
681/685 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö alapeukuttajat kaipaa vanhusten ja sairaiden hoitajia, päiväkotien henkilöstöä, siivoojia, myyjiä, varastomiehiä, vammaistyötä tekeviä, jnejnejne omaan kaupunkiinsa vai miksi alapeukutatte? Ajattelitte selvitä ilman?

En minäkään helsingissä asu, vaikka siellä työskentelenkin. 

Vierailija
682/685 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille jää pelkkä minituki. Jossa leikkuri. Ja asumistuki katoaa yhtäkkiä ihan kokonaan, se saattoi olla vain puolikas, jos oli osaksi omistus. Vaikka asuu yksin. Sukulainen voi pakottaa asumaan edelleen asunnossa. Ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/685 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut mitään asumistukea, elän köyhyysrajan alapuolella. Silti hengissä vielä. Hyvä että leikataan koska Suomella ei ole enää rahaa maksaa kelarottien laskuja.

Vierailija
684/685 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea voi hakea Kelalta.

Jokaisen perusoikeus jollei tulot riitä.

Vierailija
685/685 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haliitukselta ja eduskunnalta saat kaiken kattavan vastauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan