Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, merkittävin syy miksi et halua seksiä?

Vierailija
01.09.2024 |

Olen itse miettinyt miksi seksi ei kiinnosta minua parisuhteessa ja olen tullut siihen tulokseen ettei mieheni herätä minussa minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa ja siksi koko seksi on muuttunut minulle merkityksettömäksi. Mikä on teidän muiden naisten syy seksityömyyteen?

Miksi et halua seksiä parisuhteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen tehnyt parinvalissassa kauhen munauksen hormoonipäissäni. Lisäksi se, että en pysty päättämään suhdettani ja etsiä itselleni sopivampaa miestä. Minulla ei ole riittävästi rohkeutta siihen. Olen pelkuri.

Epäilen myöskin olevani piilolesbo, mutta en uskalla myöntää sitä itselleni.

Näistä syistä mieheni ei enää kiihota minua. Mutta jatkan silti hänen kanssaan tyhjältä tuntuvaa elämääni vielä 15 vuotta. 

Vierailija
2/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävin syy miksi EN SAA seksiä tarpeeksi on se että olen sinkku ja treffailu on rankkaa. Pitkät nettikeskustelut, treffit ja sitten yhden illan nainti, parhaassa tapauksessa nähdään uudestaan. Viikkojen runba muutaman orgasmin tähden on melko rankkaa ja aikaa vievää. Pitäisi saada muutama fwb, jolloin saisi ainakin kohtuullisesti tyydytystä, mutta tällöinkin ollaan muiden aikataulujen varassa. Eli itse käännän tämän kyllä miesten syyksi!

Ulkonäöstäni tai muusta ei liene kysymys, koska olen "päässyt" aina treffeille kun olen niitä ehdottanut

T: N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on rupsahtanut. 

Vierailija
4/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään PARISUHTEESSA OLEVILTA NAISILTA ja vastaukset tulee sinkuilta ja miehiltä. Luetun ymmärtäminen taas erinomainen kymppi. Huoh...

Vierailija
5/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten toivoisi, että naiset kertovat tämän asian heti kun tuollainen muutos tulee.

Itse koitin kaikkeni ja sitten vihdoin pariterapiassa ex-vaimo totesi, ettei hänellä vain ole mitään tarvetta seksille.

Vierailija
6/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut rakastunut mieheeni. Monesti en edes siedä häntä. Halusin vain naimisiin ja saada lapsia. Minulla ei ollut muitakaan miehiä, jotka olisivat näyttäneet halua mennä kanssani naimisiin.

Vierailija
7/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin halusin vain lapsia, tai myös vakavaraisen miehen. Ihan kivaa on ollut, tarvella Floridassa kesät Suomessa, minulla on paljon miesystäviä, oma mies pelaa glofia.

Vierailija
8/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun huolehtimaan taloudestamme ja perheestämme kuin olisin koko sakin äiti. Myös miehen. Kaikki käytännön vastuunkanto ja organisointi ovat minun vastuullani tai muuten ei tapahdu mitään. On vaikea tuntea seksuaalista vetoa toiseen, jota pitää vähän avuttomana, aikaansaamattomana ja vastuunpakoilijana. Seksi tuntuu nykyään vaan yhdeltä tavalta huolehtia hänen tarpeistaan eikä yhteiseltä kivalta.

Vierailija
9/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun huolehtimaan taloudestamme ja perheestämme kuin olisin koko sakin äiti. Myös miehen. Kaikki käytännön vastuunkanto ja organisointi ovat minun vastuullani tai muuten ei tapahdu mitään. On vaikea tuntea seksuaalista vetoa toiseen, jota pitää vähän avuttomana, aikaansaamattomana ja vastuunpakoilijana. Seksi tuntuu nykyään vaan yhdeltä tavalta huolehtia hänen tarpeistaan eikä yhteiseltä kivalta.

Taas yksi älykääpiö, joka pitää tuollaista mieslasta itsellään. Tangoon tarvitaan kaksi.

Vierailija
10/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huonoa seksiä mutta se on kyllä ihan molempien syy. Olen saanut yli 20 vuoden suhteen aikana mieheni kanssa orgasmin ehkä viitisen kertaa, edellisestä on muistaakseni ainakin 4 vuotta. Ekat 15 vuotta jaksoin tätä tosi hyvin, mutta sen jälkeen on alkanut turhauttaa, mikäkin haluaisin joskus muuten kuin omalla kädellä. Tiedän olevani haastava tapaus, joten kysymys ei ole miehen osaamattomuudesta... kyse on siitä ettei kumpikaan oikein osaa, ja itse olen ainakin jo kyllästynyt yrittämään ja tuottamaan pettymyksiä.

Vierailija
11/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali. Seksi ei kiinnostanut yhtään edes teininä.

Vierailija
12/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään PARISUHTEESSA OLEVILTA NAISILTA ja vastaukset tulee sinkuilta ja miehiltä. Luetun ymmärtäminen taas erinomainen kymppi. Huoh...

Aloituksessa ei sanota missään kohtaa, että kysymys on tarkoitettu vain parisuhteessa oleville.

Vierailija
13/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei sanota missään kohtaa, että kysymys on tarkoitettu vain parisuhteessa oleville.

No mitähän tuossa kysymyksessä lukee?

"Miksi et halua seksiä parisuhteessa?"

Vierailija
14/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komplekseista johtuen.

Olen toipumassa yhdestä pitkästä terveydellisestä haasteesta ja siihen liittyvästä toimenpiteestä, matkalla tullut kiloja lisää enkä oikein osaa tunnistaa itseäni peilistä. Vaikken ole huolissani lihomisestani (ei ole sillä lailla ongelmia syömisen kanssa) ja koko ajan hoikistun, niin silti on vaikea hyväksyä keho tällaisena kuin se nyt on. Se on aika iso este, että lähtisi edes etsimään jotakuta. Livenä on pari miestä yrittänyt saada minut treffeille, mutta en ole uskaltautunut. Siksi en oikeastaan nyt halua seksiäkään, vaikka panettaa ihan hirveästi. En jaksa ottaa sitä riskiä, että joku mies olettaakin, että en vain ymmärrä, että ihminen lihoo, jos syö enemmän kuin kuluttaa ja alkaa sitten "opettaa" tai "ohjeistaa" minua syömään oikein (vi haan olettamuksista alkunsa saavaa kommunikointia) ja jos siinä tilanteessa olisikin ihastunut mieheen, niin pitäisi sitten alkaa ottamaan lisästressiä suhteen päättämisestä johtuvasta stressistä, koska tuollaista käytöstä en sietäisi.

Toisaalta olisi tosi kiva etsiä joku kumppani juuri nyt, ns. rähjääntyneellä lookillani: voisi tietää, että mies aika varmasti sitten oikeasti tykkää juuri minusta sellaisena kuin olen ja rakastaa eikä ole kanssani vain pinnallisten seikkojen vuoksi

Vierailija
15/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi läskifetissi miehet kyllä sinut huolii. Mutta siihen sitten loppuu laihdutuksesikin.

Vierailija
16/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitähän tuossa kysymyksessä lukee?

"Miksi et halua seksiä parisuhteessa?"

Buhahahaa.

Kaikilla ei lukemisen ymmärtäminen on kovin vahvalla tasolla.

Vierailija
17/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että olet sängyssä parempi kuin tekstin ymmärtämisessä.

Vierailija
18/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on just niitä hahmoja, jotka haluavat osallistua keskusteluun vaikka eivät edes ymmärrä mistä keskustellaan. Mutta kunhan vaan saa olla äänessä.

Vierailija
19/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi läskifetissi miehet kyllä sinut huolii. Mutta siihen sitten loppuu laihdutuksesikin.

Jos tämä kommenttisi oli tarkoitettu minulle (14), niin minä en laihduta. Minä laihdun.  Siinä on eroa. En myöskään saa laihduttaa, siitä on siis lääkärin määräys, koska luontaisesti en ole edes kovin ruoan perään,  ja siksi, että laihduttaminenkin on keholle stressi. Ja kun ylipainoni syy on selvä ja kun en ole eism. ahmimishäiröinen, niin prosessi korjaa itsensä. Minä olen vain itse esteenä sille etten harrasta nyt seksiä, ennkä koe, että esimerkiksi ne miehet, jotka minua ovat lähestyneet, olisivat olleet läskifetisistejä. Yleensä olen aina ollut miesten mielenkiinnon kohteena, vaikkei naamakaan ole koskaan ollut kuin missillä.

mutta kiitos kommentistasi, aina terveellistä huomata miten paha olo joillakin miehillä on ja olen surullinen puolestasi, ettet ilmeisestikään osaa käsitellä pahaa oloasi muuten kuin oksentamalla sen toisten niskaan anonyymissä netissä. Toivottavasti saat mieleesi rauhan ja sitä kautta mielenrauhan joskus. (mikä sinun syysi muuten on sille ettet harrasta seksiä? Onko se naisia kohtaan kokemasi ilmeinen v i h a via joku muu?)

Vierailija
20/111 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa . Mielestäni otsake määrittelee tuon aloitteen.  Ei pitäis olla turhan nipottaja. Parempi vaan kun kommentteja tulee ,kunhan ne olisivat asiallisia eikä turhaa moitetta ja vinoilua. Vitsit toki ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi