Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas säästettiin 50 e! Mies leikkasi hiukseni.

Vierailija
01.09.2024 |

Miten teillä hoituu hiusten leikkaus?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän 1500€/kk kun maksatan veronmaksajilla

Fatim  D

Vierailija
82/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leikannut jo vuosia. Kun on suorat, ohuet hiukset ja niitäkin vähän, ponnari peräti kapean sormen paksuinen, en näe mitään järkeä maksaa 30-50 € parin minuutin työstä. Hiukset pidän aina kiinni useimmiten ylös koottuna, joten latvat eivät edes näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hieman surullista, jos jostain kampaamo- tai parturikäynneistä pitää / haluaa säästää.

Minä olen elämäni aikana säästänyt varmasti kymmeniätuhansia, kun en käytä päihteitä.

Pakko säästää juuri tällaisistakin menoista kun kuitenkin taas tuet vähenevät. Ansiosidonnaiseni loppuu ensi vuonna ja jo nyt pitää totutella siihen, että tulot putoavat puoleen nykyisestä tasosta. Päihteitä en käytä, en myöskään syö karkkia/suklaata/jäätelöä. En osta tuoremehuja. Periaatteeni on, etten maksa juotavista, joskin maitoa ostan perheen muille jäsenille ja itselle teetä. Oikeastaan minua ei haittaa, että en käy parturissa. En myöskään osta meikkejä.

Se vaan on nyt realiteetti, että tämän hallituksen aikana entistä useampi jättää kampaamo- tai parturikäynnit väliin. Surullista kyllä, mutta sitä saa mitä tilaa. Itse en äänestänyt hallituspuolueita.

Vierailija
84/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkeleeköhän ne muualla euroopassa hiukset itse. En ymmärrä miksi meitä suomalaisia pitää kurjistaa ja pitää kyykyssä kaikenlaisella taloudellisella väkivallalla.

En ymmärrä, miksi tätä katastrofihallitusta haluttiin äänestää valtaan.

Vierailija
85/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta säästellä, vaan työllistän toista suomalaista ilomielin.

Vierailija
86/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään leikatkaa itse omalla tyylilla ja muka näyttää hyvältä, jep jep. Lopetin kampaamon +30 vuoden jälkeen kun kaikki pitää hiustenhoitovälin niin pitkänä ettei enää kannata. Ennen otettiin pehmennys 4-6 kk välein, nyt on välit yli vuosi. Eikä hintoja saisi nostaa.

Valituksia tuli liian kovista hinnoista hiustenleikkaus 28e, väri+leikkaus+kampaus 60e lyhyet, pehmennyspaketti 70e.

Joo kiitos ei pysty enää. Nyt voitte tyytyväisenä maksaa mun työttömyysmyysmaksut hamaan tulevaisuuteen. 

Erittäin lyhytnäköistä että kulutus laitetaan minimiin, silloin työttömyys kasvaa eksponentiaalisesti. No mutta ilmeisesti tätä halusitte.

t. Mieluiten tekisin töitä

Vierailija
87/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitem voi leikata omat hiukset kerroksittain?

Esim laittamalla kaikki ponnarille otsalle ja siitä vetää hiuksia kammalla ylös ja leikkaa latvan pois, tein joskus tätä kun leikkasin ite kerroksittain

Kuulostaa kotikutoiselta.

Ja myös näyttää. Hiuksista huomaa milloin niitä on nyrhitty kotona itse. Moni kysyy, että missä oot leikkauttanut hiuksesi ihan vaan sillä ajatuksella, että kuka tekee noin töksähtävää jälkeä.. Ja nämä kotiparturit luulee, että kyseessä on kehu :D

Anna veikkaan, olet parturikampaaja ja haukut ihmisten hiuksia saadaksesi asiakkaita. Muista haukkua myös asiakasta joka istuu siinä tuolissa ja yritä pakkomyydä värjäystä ja kalliita

Minulle riitti kun varasin ajan mallinmuutosleikkaukseen ja kampaamon uusi kampaaja tasoitti vain latvat, eikä tehnyt elettäkään otsatukan leikkaamiseksi. Minä jouduin sanomaan hänelle, että kyllä otsatukkakin pitää leikata kun kerran olen täällä asti eikä ole edes muita asiakkaita kampaamossa. Tuhahtaen kampaaja leikkasi ja maksoin leikkauksesta hyisessä tunnelmassa. 

Päätin, etten taatusti mene enää tuntemattomien halveksittavaksi tai ilmeisesti kampaaja ajatteli uunotetaan minulta mallinmuutosleikkauksen hinnan latvojen tasoituksen hinnalla. Ei muuta kuin puoliso opiskelemaan YT-tutorialeja ja PRISMASTA kampaajan sakset ja kampa. Alussa käytimme ihan silikonilenksuja strategisten rajojen merkkeinä. Ihan sulassa sovussa ja hyvillä mielin on kampausta vaihdettukin kun puoliso opetteli leikkaamaan kerroksia jne tutorialien avulla. Kun on normaaliälyinen ja on yhteisnäkö silmissä, onnistuu kyllä kotonakin.

Itse en kyllä ilkeäsi palveluammatissa olla kovin koppava tai jopa yrittää pettää hyväntahtoista asiakasta. Tuolla tavalla ei synny pitkäikäisiä asiakassuhteita. En tiedä, että minkälaisella porukalla kyseisessä kampaamossa nykyään touhuavat eikä kyllä edes kiinnosta.

Vierailija
88/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään leikatkaa itse omalla tyylilla ja muka näyttää hyvältä, jep jep. Lopetin kampaamon +30 vuoden jälkeen kun kaikki pitää hiustenhoitovälin niin pitkänä ettei enää kannata. Ennen otettiin pehmennys 4-6 kk välein, nyt on välit yli vuosi. Eikä hintoja saisi nostaa.

Valituksia tuli liian kovista hinnoista hiustenleikkaus 28e, väri+leikkaus+kampaus 60e lyhyet, pehmennyspaketti 70e.

Joo kiitos ei pysty enää. Nyt voitte tyytyväisenä maksaa mun työttömyysmyysmaksut hamaan tulevaisuuteen. 

Erittäin lyhytnäköistä että kulutus laitetaan minimiin, silloin työttömyys kasvaa eksponentiaalisesti. No mutta ilmeisesti tätä halusitte.

Älä heitä syytä, jotka eivät ole tätä hallitusta äänestäneet. Piditkö hinnastosi kaikille selvästi esillä? Mielestäni hintatasosi oli edullinen verrattuna monen muun paikan hintoihin. Nykyään moni paikka nostaa hintaa pelkästä hiustenleikkuusta 10-15 euroa vuodessa. Kun noin menee joka vuosi niin jossain kohtaa se kipukynnys tulee vastaan.

Suomessa ihmisen on pakko huolehtia ensin lämmöstä, vedestä, asumisesta ja ruoasta. Vasta sen jälkeen muut laskut ja listan loppupäässä ulkonäön hoito. Hygienia hoidetaan halvimmalla, millä pystyy. On ihmisiä, jotka sekoittavat deodorantinkorvikkeen tilasta perusvoidetta ja soodaa. Laittavat sitä kainaloon kuten voidedeodoranttia.

Vierailija
89/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitem voi leikata omat hiukset kerroksittain?

Esim laittamalla kaikki ponnarille otsalle ja siitä vetää hiuksia kammalla ylös ja leikkaa latvan pois, tein joskus tätä kun leikkasin ite kerroksittain

Kuulostaa kotikutoiselta.

Tämä "kikka" ihan opetettiin Parturi-Kampaaja linjalla, ainakin vielä 90-luvulla. Että se siitä kotikutoisuudesta.

Vierailija
90/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla helppoa kun pitkästä poninhännästä vain keittiösaksilla naps niin taas menee vuosi 👍

Vierailija
91/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun itseleikatut näyttävät todella itseleikatuilta. Saan jotakin outoa tyydytystä siitäkin, kun ihmisiä, joitakin  läheisiä ällöttää köyhä tyylini. Mutta olen köyhä, enkä itse häpeä.

Vierailija
92/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin puolipitkä itse kun ei ollut rahaa. Pidin aina ponnarilla. Mutta se tyyli vanhentaa kun letti on pitkin päätä. Leikkautan nyt kampaajalla niin näyttää vähän fiksummalta.

Vierailija
93/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kampaamossa viimeksi 2017. Sen jälkeen olen leikannut itse. Tänään leikkasin latvoista viisi senttiä, tytär vielä tasoitti lopuksi. Leikkaan tyttären ja pojan hiukset, miesystäväni ja isäni hiukset myös. Miesystävän tyttären hiukset olen leikannut pari kertaa.

Vierailija
94/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella saa myös pidettyä hiukset lyhyenä ja siistinä.

Vierailija
95/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan näitä ponnaripäitä. Vanhempia naisia. Näyttäisivät muuten pirteemmiltä jos kävisivät kampaajalla leikkaamassa sen lettinsä.

Vierailija
96/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan näitä ponnaripäitä. Vanhempia naisia. Näyttäisivät muuten pirteemmiltä jos kävisivät kampaajalla leikkaamassa sen lettinsä.

Miksi pitäisi näyttää pirteältä?

Vierailija
97/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kampaajalla sujuu hiusten leikkuu, kiitos kysymästä. Samalla tahdilla ja samassa paikassa, jossa viimeiset seitsemän vuotta. (Edellinen muutti eri puolelle Suomea.)

Vierailija
98/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea köyhä ei ole käynyt kampaamon lähelläkään. Ei siis ole mistä säästää.

Vierailija
99/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä syytä, jotka eivät ole tätä hallitusta äänestäneet. Piditkö hinnastosi kaikille selvästi esillä? Mielestäni hintatasosi oli edullinen verrattuna monen muun paikan hintoihin. Nykyään moni paikka nostaa hintaa pelkästä hiustenleikkuusta 10-15 euroa vuodessa. Kun noin menee joka vuosi niin jossain kohtaa se kipukynnys tulee vastaan.

Suomessa ihmisen on pakko huolehtia ensin lämmöstä, vedestä, asumisesta ja ruoasta. Vasta sen jälkeen muut laskut ja listan loppupäässä ulkonäön hoito. Hygienia hoidetaan halvimmalla, millä pystyy. On ihmisiä, jotka sekoittavat deodorantinkorvikkeen tilasta perusvoidetta ja soodaa. Laittavat sitä kainaloon kuten voidedeodoranttia.

Taitaa vaan deodorantti olla halvempaa kuin perusvoide.

Vierailija
100/101 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä syytä, jotka eivät ole tätä hallitusta äänestäneet. Piditkö hinnastosi ka

Dödö on 2 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme