Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas säästettiin 50 e! Mies leikkasi hiukseni.

Vierailija
01.09.2024 |

Miten teillä hoituu hiusten leikkaus?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset ja leikkaan ne säännöllisesti niin, että hiukset ponnarille ja poikki. Tytär sitten tasoittaa pahimmat. Olen elämäni aikana käynyt kolme kertaa kampaajalla.

Vierailija
62/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitem voi leikata omat hiukset kerroksittain?

Esim laittamalla kaikki ponnarille otsalle ja siitä vetää hiuksia kammalla ylös ja leikkaa latvan pois, tein joskus tätä kun leikkasin ite kerroksittain

Kuulostaa kotikutoiselta.

Ja myös näyttää. Hiuksista huomaa milloin niitä on nyrhitty kotona itse. Moni kysyy, että missä oot leikkauttanut hiuksesi ihan vaan sillä ajatuksella, että kuka tekee noin töksähtävää jälkeä.. Ja nämä kotiparturit luulee, että kyseessä on kehu :D

Mun luonnonkiharasta et när töksähtävää jälkeä, paitsi silloin kun olen käynyt kampaajalla. Suurin osa heistä leikkaa kiharaa kuten suoraa ja jälki on kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50e 6 kertaa vuodessa on 600e jos parin kuukauden välein käy pelkkää latvaa tasaamassa, kallista on.

Siis niin että kustannus on 25e kuussa? 300e vuodessa.

Ehkä jossain pikkukylällä. Mun otsahiusten ja latvojen tasoitus maksoi aina 45-60e, 60e jos kampaaja keksi välillä että hiukset on superpaksut. 20e eli otsiksen tasaus.

Et sinäkään näköjään osaa laskea. 50x6=300 ihan joka kylässä.

Vierailija
64/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiparturilla leikannut itse vuodesta 2008. Kerran kuukaudessa kun vetäsee, niin on helppoa ja nopeaa.

Vierailija
65/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikataan ja kasvivärjätään itse hiukset; säästöä 100  - 200 € 🤗

Vierailija
66/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-4 kertaa vuodessa käyn parturissa 3-4 kuukauden välein, joten se on max. satanen vuodessa.

Ostin kerran oman hiustenleikkuukoneen kympillä Keskiseltä, mutta jäi ne itse leikkaamiset yhteen kertaan kun toisen kerran kun meinasin leikata kone hajosi.

Meillä Lidlistä 20 e, toiminut melkein 10 v.

Vierailija
67/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoituu. Ennemmin haen silläkin rahalla sitten jotain noutoruokaa. 😋

Vierailija
68/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut kahden opiskelijalapseni hiukset aina itse jo vuodesta 2003. On varmaan muutama tonni säästynyt siinä. Tyttö värjää lisäksi itse jollain kevytväreillä, lähellä omaa sävyä niin kasvurajaa ei tule. Minä lopetin raitojen ottamisen 2019 ja olen nykyään luonnollisen harmaa. Viidessä vuodessa olen käynyt kerran kampaajalla leikkauttamassa uuden mallin. Kampaajien työn laatu ja hinta eivät kohtaa.

69/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti leikkaa 

Vierailija
70/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkelen kotileikkurilla (olen mies), parinkympin leikkuri on säästänyt hintansa jo useita kymmeniä kertoja, ellei jo toistasataa kertaa. Pesuhuoneen peilikaapin peilit saa aseteltua sellaisiin kulmiin että näkee takahiuksiakin leikellä jotenkuten ihan itse kun asettautuu sopivaan kulmaan itsekin.

Vierailija
71/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkautan hiukseni noin kerran vuodessa ja mulla on kyllä varaa maksaa se muutama kymppi kampaamoon. 

Tuossa ajassa tulee kyllä kaksihaaraisia.

No ei tule jos ei vaalenna ym. vahvoja  käsittelyjä ja ruokavalio on kunnossa

Vierailija
72/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin jossain vaiheessa, että kerta toisensa jälkeen eri kampaajat eivät saa latvojani tasaisiksi, joten leikkaan kokonaan kotona kun pitää leikata jätettyjä pitkiä tuppoja kuitenkin itse. Lyhennys ja tasaus onnistuu hyvin itse tehtynä, muuta muutosta en hiuksiini koskaan kaipaakaan. En varsinaisesti myöskään koskaan nauttinut kampaajalla käymisestä, joten parempi näin.

Vierailija
73/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana ehkä 5 kertaa käynyt parturissa, muuten leikannut äiti ja nykyään itse.

Vierailija
74/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hiuslaji on ohut ja kihartuva, eli leikkaanpa itse, tai leikkaapa kampaaja, niin ne on pörröiset ja sekaisin."

Sama. Ihan yhtä höttöisiltä se hius näyttää, ja kun ei ole suora (muttei kiharakaan) niin potentiaalinen pieni epätasaisuus latvoissa ei näy. Kävin 20v sitten muutaman kerran kampaajalla, hirveä vaiva, en tykkää kun muut koskee mun tukkaan, ja lopputulos ihan sama kuin jos itse leikkaisi. Ei tällaiseen ohuehkoon pörröiseen ei-suora eikä kihara - tukkaan voi kukaan ihmeitä tehdä. Se on miten on, joko kiinni (jolloin ei väliä miten leikattu) tai aukinaisena sotkuinen joka tapauksessa. Ja ei, en ala väkertämään millään kuumakaluilla sitä, hirveä vaiva ja polttaa vaan ne vähätkin hiukset. 

Vierailija
75/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hieman surullista, jos jostain kampaamo- tai parturikäynneistä pitää / haluaa säästää.

Minä olen elämäni aikana säästänyt varmasti kymmeniätuhansia, kun en käytä päihteitä.

Onko vähemmän  SURULLISTA  säästää  siitä ainoasta ruuasta mihin rahat riittävät. Kuten perunat, kaurahiutaleet ja makkarat. 

Vierailija
76/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nuoresta asti osannut leikata itse omat ja toistenkin hiukset, olen kampaaja, tietenkin töissä leikkasimme työkaverien kanssa toistemme hiukset.

Vierailija
77/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni leikkaa mun hiukset kerran vuodessa.

Vierailija
78/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkeleeköhän ne muualla euroopassa hiukset itse. En ymmärrä miksi meitä suomalaisia pitää kurjistaa ja pitää kyykyssä kaikenlaisella taloudellisella väkivallalla.

Vierailija
79/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö

Vierailija
80/101 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö

Yritäpä vielä kerran.